Skocz do zawartości

F6C - 1:72 Arma Hobby


kelly9mm

Rekomendowane odpowiedzi

Mustangów na tym forum obrodziło, zatem i ja podrzucę takiego źrebaka. Janów Podlaski to może nie jest, ale zawsze coś 😉.

Re-upload

ABLVV85cFruxiH3jQazIgoa1jhLJjFOTKO-qXKjq

 

ABLVV84IuZEcyK1lrKia_rn_gRPEFTJPEYK2unKd

 

ABLVV87vFPZpomyRP40gq7LGz57JTXZrszrZXiqh

 

ABLVV84ugLMvm45pZXMAyA6EzHiJ5sGv3uaQr5-Y

 

ABLVV87aCXO7HHU5qEYZFZvaqlcdncmr_AYqHllC

 

ABLVV845PksJWy84_bladM_maVLlMfsmgXr_m8PV

 

ABLVV86heHidkS32Bvi4FwNOIcr1Ka1HqDalGuVu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez kelly9mm
  • Like 23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś Ty się, chłopie wcześniej chował?

Bardzo efektowne i wysmakowane miniatury budujesz. Podstawki i dobre zdjęcia to kolejne wisienki na torcie. Buffalo był świetny, utopiony czołg takoż a iten nie odstaje.  

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Troszkę tego było. Podstawa to C08 dla powierzchni lakierowanych i SM-201 dla NMF (podążałem za instrukcjami od Eduard). Do "cieniowania" paneli SM-203, SM-205 i Alclad 103. Zbiorniki paliwa SM-206. Panel przy wydechu Alclad 111.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podobają okopcenia i brud na przejsciu skrzydło-kadłub. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelarska robot super. :super:

Na tym pięknym samolocie gryzą mnie żabojadowe kokardy /rzecz gustu ,   brakuje mi charaktrystycznego wydmuchu z prawej strony silnika.

No i obiłeś śmigło na gumowym rękawie. :cool:

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kelly9mm napisał:

A możesz mi wskazać o jaki charakterystyczny wydmuch chodzi? Będę wiedział na przyszłość.

Nie czyń sobie wyrzutów   :mrgreen:   w sąsiednich galeriach znamienitych kolegów też ich nie widać.

Jeżeli nie widać na orginałach to zostały zmyte prawdopodobnie.

karltatty_BpZDNAiHeDy.jpg.d59933aa129210e11e8885a4602aa9ec.jpg

ddNlK9Q.jpg

Nawet teraz łatwo dorobić, ale nie ma przymusu. :cool:

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, marek d napisał:

Jeżeli nie widać na orginałach to zostały zmyte prawdopodobnie.

Albo lot przebiegał spokojnie. Wycieki z odmy pojawiały się przy ostrym manewrowaniu, generalnie przy negatywnych przeciążeniach, jako że system jest rodem z samolotów cywilnych, nie wykonujących dzikie akrobacje myśliwców. W dzisiejszych warbirdach czasem przenosi się te wyloty w miejsca, gdzie olej może uciekać w atmosferę oszczędzając właścicielom kłopotów z myciem.

W ogóle z tym trzeba uważać przy Mustangach, bo ujścia odmy zmieniały się z czasem, jeśli chodzi o ilość i lokalizację, ale w tym C-10 jest OK.

 

Mnie trochę razi maniera odmiennego koloru na pokrywach przedziału uzbrojenia, brak szpachlowania skrzydeł i ... francuskie znaki ;). Okopcenia z wydechów trochę nazbyt komiksowe się wydają, ale nie na każdej fotce, więc nie wiem, może to rzecz obróbki zdjęć. Fotel WMA byłby milej widziany.

Ale model prezentuje się rzeczywiście atrakcyjnie.

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.