Moses Napisano Środa o 12:03 Share Napisano Środa o 12:03 Zestaw który sklejałem jako gówniarz, wtedy mienił mi się fantastycznie. Maszyna której nie znałem, ze złożonymi skrzydła, i w takim fajnym malowaniu i amerykańska i Revell i łoooł. Kupiony na allegro, z sentymentu i poprostu do kolekcji, leżał sobie w magazynku, i nabierał mocy prawnej. Doszły blaszki Airwaves, i kalkomanie Printscale, aby było po Marinesowemu. Rozpoczynam pracę od wycięcia głównych części i połączenia na sucho taśma i białym klejem, aby sprawdzić jak to do kupy pasuje, gdzie mogą być ewentualne problemy. No i będzie rzeźby. - Po wstawieniu kokpitu z części PE dalej będzie dziura która trzeba czymś wypełnić - fotel pilota do zrobienia od podstaw - wlot powietrza niedopasowany, i ślepy - wylot dyszy niedopasowany - mechanizacja złożenia skrzydeł do zrobienia od podstaw Dodatkowo będę wykonywał downgrade wersji, z FJ-4B będę robił FJ-4, więc - usunąć muszę osłonę anten za komorą podwozia przedniego - usunąć parę dodanych hamulców aerodynamicznych - zmniejszyć ilość punktów podwieszeń do dwóch. To tak na szybko..... 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Środa o 12:29 Share Napisano Środa o 12:29 O panie, kawał historii. Spoglądam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Staryfajter1954 Napisano Piątek o 18:59 Share Napisano Piątek o 18:59 Kibicuję Twojemu projektowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.A.V. Napisano Piątek o 19:11 Share Napisano Piątek o 19:11 powodzenia ! będę zaglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano Piątek o 21:45 Autor Share Napisano Piątek o 21:45 Zanim cokolwiek ruszy się w pracach, a mając już ogląd tego co gdzie nie pasuje i co trzeba usunąć, wziąłem się za pracę z pilnikami i papierami ściernymi. Czemu teraz, a nie po sklejeniu kadłuba? Ano po to aby cały syf że szlifowania nie wleciał do zrobionego, pomalowanego kokpitu. Także w pierwszej kolejności usunąłem kroplową owiewkę za komorą podwozia przedniego, oraz dodane w wersji Bravo dodatkowe hamulce aerodynamiczne Następnie dopasowałem wlot powietrza.... Oraz wydech. W obydwu po wklejeniu szpachla będzie wymagana, ale i tak już jest lepiej niż było Na koniec nawiercilem wiertłem 0,8mm otwory pod lufy działek, i psiknąłem zielonym One Shot Primerem, bo ten badziewny biały plastik ciężko się fotografuje, a i taka powierzchnia pomoże w przeżyciu obecnych linii, które z grubsza odpowiadają oryginalowi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.