Xmen Napisano Piątek o 10:05 Share Napisano Piątek o 10:05 Zaczynam następną zabawę. Miała być 110 ale że pięć już jest na półce to postanowiłem zrobić jej następcę. Model kupiony na Babarybie w tym roku. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Piątek o 11:24 Share Napisano Piątek o 11:24 Super, zasiadam. Będzie Madziar? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panDespota Napisano Piątek o 11:28 Share Napisano Piątek o 11:28 Ooo będę zaglądał. Uwielbiam 410, a to prawie 410 Pamiętam jak bydowałem swoją. Łopaty śmigieł są na tyle tragiczne, że wymienilem z kołpakami na te od 110. Warto też pomyśleć o wymianie kmów tylnego strzelca. Ìch rozwiązanie w tym samolocie jest dosyć ciekawe i przyciąga zawsze uwagę. Jakie malowanie? PS. Jeszcze raz dzięki za kalkomanie żółtych ciżemek jakie mi podesłałeś jak budowałem swoją 410. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Piątek o 11:29 Autor Share Napisano Piątek o 11:29 4 minuty temu, barszczo napisał: Będzie Madziar? Tylko i wyłącznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano Piątek o 16:13 Share Napisano Piątek o 16:13 Ooo wygląda że będzie grubo. Zasiadam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Piątek o 16:19 Autor Share Napisano Piątek o 16:19 3 minuty temu, Moses napisał: Ooo wygląda że będzie grubo. Zasiadam. Czy ja wiem? Dało się co nie co "wyciągnąć" z modelu Fiata to może uda się z 210.Tym bardziej że model rzadko spotykany na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuwumaster Napisano Piątek o 17:21 Share Napisano Piątek o 17:21 (edytowane) Ciekawostka, wszędzie 410tki, 210 od dawna ciężko dorwać, będę zaglądał Pozdr ww Edytowane Piątek o 17:22 przez wuwumaster 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abtb Napisano Piątek o 17:55 Share Napisano Piątek o 17:55 Jestem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Piątek o 18:23 Autor Share Napisano Piątek o 18:23 Ja pierniczę co mnie podkusiło żeby zrobić oficjalny wątek warsztatowy. Trzeba było w spokoju po cichaczu robić. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Piątek o 19:51 Autor Share Napisano Piątek o 19:51 8 godzin temu, panDespota napisał: Łopaty śmigieł są na tyle tragiczne, że wymienilem z kołpakami na te od 110. Warto też pomyśleć o wymianie kmów tylnego strzelca. Na jakie wymieniłeś ? Km tylnego strzelca planuję wymienić i zastanawiam się jeszcze nad wymianą kół. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panDespota Napisano Sobota o 12:37 Share Napisano Sobota o 12:37 16 godzin temu, Xmen napisał: Na jakie wymieniłeś ? Quickboost 72086. Nie wiem czy prawidlowe, ale na pewno o niebo lepiej wygladaja niz zestawowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Sobota o 13:07 Autor Share Napisano Sobota o 13:07 Dzięki. Jedno wiem na pewno.Mój taki ładny nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Staryfajter1954 Napisano Sobota o 13:10 Share Napisano Sobota o 13:10 19 godzin temu, wuwumaster napisał: Ciekawostka, wszędzie 410tki, 210 od dawna ciężko dorwać, będę zaglądał Pozdr ww Może dlatego, że 210 był typem nieudanym (sporo ludzi zauważyłem woli robić modele samolotów udanych i lubianych przez pilotów) oraz dlatego, że różnice pomiędzy 210 a 410 są niewielkie i niezauważalne dla laika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRAVO112 Napisano Sobota o 14:31 Share Napisano Sobota o 14:31 z tego co ja wiem, to wlasnie 110 jako ciezki mysliwiec byl nieudany i szybko zaczeto budowe 210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano Sobota o 14:51 Autor Share Napisano Sobota o 14:51 1 godzinę temu, Staryfajter1954 napisał: sporo ludzi zauważyłem woli robić modele samolotów udanych i lubianych przez pilotów Być może tak jest ale ja bardziej zwracam uwagę na nietypowość malowania.Im bardziej nietypowe i rzadko spotykane malowanie tym bardziej dla mnie interesujące.Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie że ten sposób ukrywam swoje braki w warsztacie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Staryfajter1954 Napisano Sobota o 15:45 Share Napisano Sobota o 15:45 53 minuty temu, Xmen napisał: Być może tak jest ale ja bardziej zwracam uwagę na nietypowość malowania.Im bardziej nietypowe i rzadko spotykane malowanie tym bardziej dla mnie interesujące.Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie że ten sposób ukrywam swoje braki w warsztacie. Ja również lubię takie nietypowe i niebanalne malowania, które wprowadzają w kolekcji urozmaicenie. Ile to można oglądać tak samo pomalowanych Me-210 albo Me-410? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRAVO112 Napisano Sobota o 16:12 Share Napisano Sobota o 16:12 Godzinę temu, Xmen napisał: że ten sposób ukrywam swoje braki w warsztacie. na razie wiekszych brakow nie znalazlem, ale szukam dalej ! Jak bys chcial ukryc braki to bys przelecial caly na zielono i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RogerM Napisano wczoraj o 12:09 Share Napisano wczoraj o 12:09 (edytowane) 22 godziny temu, Staryfajter1954 napisał: Może dlatego, że 210 był typem nieudanym (sporo ludzi zauważyłem woli robić modele samolotów udanych i lubianych przez pilotów) oraz dlatego, że różnice pomiędzy 210 a 410 są niewielkie i niezauważalne dla laika. Jeśli Me 210 był nieudany to także 410 był nieudany, bo jak dalej piszesz różnice były niewielkie... Faktem jest, że Bf 110 był dłużej produkowany od swoich następców czyli 210 i 410. Mnie osobiście nie interesuje czy dany samolot był udany czy nieudany, czy był uważany za udany lub nie.... jeśli podoba mi się sylwetka, malowanie itp to robię model Xmen, przyjrzyj się osłonie kabiny, ma takie dwa momenty (okienka strzelca skierowane do tyłu), które są słabe (grube). Chyba, że Ci to nie przeszkadza... Edytowane wczoraj o 12:12 przez RogerM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Staryfajter1954 Napisano wczoraj o 12:35 Share Napisano wczoraj o 12:35 20 minut temu, RogerM napisał: Jeśli Me 210 był nieudany to także 410 był nieudany, bo jak dalej piszesz różnice były niewielkie... Faktem jest, że Bf 110 był dłużej produkowany od swoich następców czyli 210 i 410. Mnie osobiście nie interesuje czy dany samolot był udany czy nieudany, czy był uważany za udany lub nie.... jeśli podoba mi się sylwetka, malowanie itp to robię model Xmen, przyjrzyj się osłonie kabiny, ma takie dwa momenty (okienka strzelca skierowane do tyłu), które są słabe (grube). Chyba, że Ci to nie przeszkadza... Tak BF-110 przeżył swoich obu następców i był używany przez całą wojnę. Jednak 210 miała problemy pilotażowe i dopiero wprowadzenie zmian min w skosie skrzydeł zdecydowanie poprawiło tą kwestię. Najbardziej udaną wersje BF-210 używali Węgrzy. Natomiast 410 czerpała całymi garściami z 210 ale błędy nieunikające z nich problemy zostały poprawione tak, że samolot otrzymał nowe oznaczenie i cieszył się zdecydowanie lepszą opinią niż 210. Przedłużono min kadłub, zmieniono skos skrzydeł i jak się nie mylę zmieniono silniki. Cześć 410 powstała z przeróbek znajdujących się na linii montażowej 210. Ot takie ciekawostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RogerM Napisano wczoraj o 13:09 Share Napisano wczoraj o 13:09 Kadłub wydłużono z krótkiego (Me 210A-0) na długi, taki jak w Me 410 w wersji Me 210A-1 (węgierski odpowiednik Ca-1, chociaż widziałem zdjęcia Me 210 z krótkim kadłubem podpisane jako Me 210A-1...), skos płata tak jak piszesz zmieniono, zabudowano też mocniejsze silniki (BD 603 zamiast DB 601). Były też zmiany w centropłacie (klapy). Natomiast Me 410 ciągle miał problemy ze statecznością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.