LukaszM Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Jak w tytule. Zvezdowy Flanker w 72. Bez dodatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Kolorki trochę kontrowersyjne jak na Flankera ;) Poza tym model bardzo ładny, plastycznie pomalowany i super zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Ojej, jak na ruskiego to naprawdę podoba mi się. Nie znam się, ale malowanie i kolorystyka bardzo mi się podoba. A zdjęcia odrobinę za jasno jak na mój gust. Ale model w pyteczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Kolorki trochę kontrowersyjne jak na Flankera ;) No zastanawiające trochę te kolory, ale wykonanie cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonathan Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Oj tak, jeżeli chodzi o wykonanie i malowanie to pierwsza klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszM Napisano 25 Kwietnia 2016 Autor Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Malowałem czym akurat miałem w pudełku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Malowanie płatowca w dechę, miło się ogląda do momentu gdy nie dojdzie się do dysz, które kompletnie odstają od reszty modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinej Napisano 25 Kwietnia 2016 Share Napisano 25 Kwietnia 2016 Podoba się bardzo, szczególnie na pierwszym zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...