Teraz jest N cze 24 2018, 2:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


REGULAMIN FORUM




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Aerografy - podstawy, modele, konserwacja
PostNapisane: Cz gru 22 2016, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 13 2010, 23:35
Posty: 6458
Lokalizacja: Siechnice/Wrocław
Standard w piwatach. Taka jakość. Moja zawsze psikała trochę bokiem.

_________________
Warsztaty: Spitfire Mk. VIII Su-33 Rafale M F-16D blk 52+ Ferrari California
Moje Portfolio
Mój profil scalemates
FB karambolismodels


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aerografy - podstawy, modele, konserwacja
PostNapisane: Cz gru 22 2016, 15:05 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 01 2011, 0:00
Posty: 1992
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (prawie)
janustomek83 napisał(a):
Dokładniej , patrząc od przodu na aerograf , dysza z iglicą prawie dotyka krawędzi otworu w nakrętce dyszy
czyli na okolo dyszy nie ma idealnego okręgu szczeliny

Tak jak pisał Karambolis to taka "drobna" wada piwat, która powoduje, że ja w swojej już od kilku lat nie odkręcam dyszy.
Odkręć troche dyszę. Posmaruj o-ring maskolem i próbuj ja wkręcać i wykręcać do skutku aż: 1 dysza ustawi się centralnie, 2 dysza będzie wystawać ok. 0,3 mm przed osłonę. Te 2 warunki są niezbędne by aero pracowało prawidłowo. Jak Ci się uda ustawić, zalej z zewnątrz gwint dyszy maskolem aby spełnić trzeci niezbędny warunek, czyli połączenie dyszy musi być szczelne.

_________________
Pozdrawiam
Marak
Ogłoszenie: Słońce, piasek, woda... zatrudnię do pracy przy betoniarce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aerografy - podstawy, modele, konserwacja
PostNapisane: Cz gru 22 2016, 15:16 
Offline

Dołączył(a): Cz gru 22 2016, 14:18
Posty: 2
Znalazlem czesciowego winowajce
oring nakretki dyszy jest nierówny, obkręcilem go troche i jest o wiele lepiej
nie ma jeszcze perfekcji ale szczelina jest w miare taka sama

efektt taki

Obrazek


Ostatnio edytowano Cz gru 22 2016, 16:20 przez janustomek83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Aerografy - podstawy, modele, konserwacja
PostNapisane: Cz gru 22 2016, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 04 2016, 15:18
Posty: 10
Kup zapalniczkę, najlepiej nabijalną, rozmontuj zawór górny i dolny. Gdzieś tam powinien być odpowiednio mały oring. Na gwint dyszy dajesz 2-3 zwoje teflonu i nowy oring. Dokręcasz dyszę z wyczuciem zwracając uwagę aby siedziała centrycznie. Nie musisz dokręcać aż sok pójdzie bo przy minimalnym skręceniu układ już powinien być szczelny, chyba że smarujesz przy 20 barach to wtedy faktycznie trzeba zalać żeby trzymało szczelność, ale dysza nie może za bardzo wystawać poza osłonę. Teflon na gwint osłony i dokręcasz osłonę tak żeby dysza minimalnie z niej wystawała.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46

REGULAMIN FORUM


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL