szarymouse Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Zaczynam kolejny model. Poprzez B-17 zakończyłem swoją przygodę ze skalą 72 i teraz zabieram się za inną. Zależy mi na porządnym wykonaniu tej maszyny pod względem merytorycznym jak i technicznym Liczę na waszą pomoc. Sklejał ktoś już ten model? Trzeba na coś szczególnie uważać? Kilka zdjęć, niedługo pierwsze fotki z prac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian70n Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 No ładnie . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boros Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Uprzedziłeś mnie kolego z tym modelem. Będę tu często zaglądał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Zastanawiałem się kiedy na Forum pojawi się ktoś z TYM właśnie zestawem i bardzo się cieszę z Twojego projektu. Jeśli chodzi o merytorykę nie wypowiadam się bo mój poziom wiedzy w temacie Phantoma jest póki co mizerny.. http://www.cybermodeler.com/hobby/builds/aca/build_aca_12232.shtml#.UOSiW-TM3Nk http://www.britmodeller.com/forums/index.php?showtopic=234930263 http://www.zone-five.net/showthread.php?t=16734&page=6 Nie wiem czy szukałeś już wcześniej informacji na temat tego zestawu. Jeśli nie to zawartość powyższych powinna nieco rozjaśnić Tobie to zagadnienie. Jesteś chyba pierwszą osobą w Polsce która publicznie będzie się "rozprawiać" z tym modelem. Tym bardziej chętnie pooglądam Twoje zmagania i w miare skromnej wiedzy podpowiem to i owo Pozdrawiam Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woit Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 (...)Zależy mi na porządnym wykonaniu tej maszyny pod względem merytorycznym jak i technicznym Liczę na waszą pomoc. (...) No to powinien ucieszyć Cię numer 5/6 '12 Aeroplanu (z płytą CD) który właśnie ukazał się w sprzedaży Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frosty Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 O - Phantomów nigdy za wiele... A ten tym bardziej ciekawy, że jeszcze rozgrzebanego Academy nie widziałem. Coprawda zakupu nie planuję (Tamka w 1/32 czeka w magazynie) ale chętnie pooglądam. Ciekawy jestem jak Koreańczycy rozwiązali wloty powietrza bo do tej pory była to pięta Achillesowa wszystkich modeli F-4 niezależnie od skali. Od siebie polacałbym dorzucić kokpit Aires'a - ten w modelu jest chyba całkiem niezły ale Aires to Aires... Czekam na rozwój wydarzeń i w miare możliwości służe pomocą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szarymouse Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Przeglądałem dzisiaj ten aeroplan. Liczyłem na walkaroundy itp. ale niestety są tam prawie same opisy zadań jakie wykonywały te maszyny. Cena 26zł skutecznie mnie odstraszyła. Obecnie trochę kokpitu zrobiłem. Niedługo już coś będzie do pokazania:) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacko Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Liczyłem na walkaroundy itp. ale niestety są tam prawie same opisy zadań jakie wykonywały te maszyny.Coś na pewno jest na dołączonym CD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frosty Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Napisz dokladnie czego fotek potrzebujesz to jak wroce z roboty postaram sie cos znalezc. Walk-aroudow w necie tez jest calkiem sporo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moralezz Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Może się przyda http://ipmsnl.netfirms.com/walkarounds/CH-F4E/F4-CH2.html#f4b http://aviation.watergeek.eu/f4b-panel.html http://www.grubbyfingersshop.com/walkaround_galleries/mdd_f-4b_phantom_ii_walkaround_153030_midway_2010/mdd_f-4b_phantom_ii_walkaround_153030_midway_2010.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szarymouse Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Napisz dokladnie czego fotek potrzebujesz to jak wroce z roboty postaram sie cos znalezc. Walk-aroudow w necie tez jest calkiem sporo. Kokpitu tej wersji. Reszty zdjęć mam odgroma A tutaj napewno przydadzą mi się dodatkowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moralezz Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Masz w drugim linku, który podałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szarymouse Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Masz w drugim linku, który podałem Wybacz ale napisałeś w tym samym czasie i nie zauważyłem posta dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojot92 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 To ja też coś podrzucę, może się przyda: http://www.primeportal.net/hangar/f-4_home.htm Kibicuję i będę podglądał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławko Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Przeglądałem dzisiaj ten aeroplan. Liczyłem na walkaroundy itp. ale niestety są tam prawie same opisy zadań jakie wykonywały te maszyny. Cena 26zł skutecznie mnie odstraszyła. Obecnie trochę kokpitu zrobiłem. Niedługo już coś będzie do pokazania:) Pozdrawiam Liczyłem na walkaroundy itp. ale niestety są tam prawie same opisy zadań jakie wykonywały te maszyny.Coś na pewno jest na dołączonym CD. Mam gdzieś w ciemnych czeluściach szafy Phantoma do złożenia więc pomyślałem, że trochę literatury się przyda i ten numer Aeroplanu zakupiłem. Na płycie coś rzeczywiście jest. Zdjęcia są "schowane" w prezentacji flashowej. Żadnych plików graficznych na płycie, wszystko dostepne z poziomu aplikacji. Fotek trochę jest, wszystko na płycie zajmuje nieco ponad 300 MB. Zdjęcia mogły by być jednak lepszej jakości a właściwie lepszej rozdzielczości bo już pierwszy stopień powiększenia pozwala dostrzec poszczególne piksele. Trudno mi powiedzieć czy 26 pln to cena adekwatna do zawartości bo w temacie Phantoma wiem tyle co wyczytałem i obejrzałem na fotkach z tego numeru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frosty Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Kokpity Phantomow sa dobrze obfotografowane - wystarczy wpisac w googlach "F-4 phantom cockpit" - zaleznie od wersji mialy troche rozny rozklad przyrzadow ale malowanie pozostawalo to samo. Generalnie szary po calosci. Czarne byly: boczne panele z przelacznikami (ale z szarym washem - jak popatrzysz na zdjecia to widac ze to czarne panele przykrecane do szarej powierzchni - nie przylegaly do siebie wiec wiedac miedzy nimi szare linie), tablica bezpiecznikow itp, tak samo jak obudowy przyrzadow (sama tablica szara). Troche wiecej zabawy jest z fotelami bo odcienie poduszek i pasow bywaly rozne ale generalnie czarny szkielet, oliwkowy pojemnik na spadochron, poduszka na plecy brazowa albo oliwkowo-zielona. Pojemnik z wyposazeniem awaryjnym na ktorym siedzial pilot/operator w podobnym odcieniu co poduszka (aczkolwiek roznica zawsze byla widoczna, poza tym mozesz dodac zolte napisy na siedzisku z jakiejs zapasowej kalki - i tak nikty ich nie odczyta ). Pasy to Khaki lub szary - moze nawet szary troche czesciej. Zwroc tez uwage ze na fotelu powwine byc po 2 male paski z kazdej strony mocujace pokrowiec do pojemnika na spadochron. Szukaj pod "Martin Baker MK7" Chyba tyle najwazniejszych - dokladnych kolorow nie podam - u siebie dobieralem na oko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol3414 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ciekawy jestem jak Koreańczycy rozwiązali wloty powietrza bo do tej pory była to pięta Achillesowa wszystkich modeli F-4 niezależnie od skali. No już po zdjęciach wyprasek widać, że będzie zdecydowanie lepiej, bo w miejscu gdzie inne mają płaskie powierzchnie ten ma dziury, a pora ilość czarnych elementów zdaje się jest między innymi po to żeby coś tam imitować w temacie wlotów. Siadam i patrzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ciekawy jestem jak Koreańczycy rozwiązali wloty powietrza bo do tej pory była to pięta Achillesowa wszystkich modeli F-4 niezależnie od skali. No już po zdjęciach wyprasek widać, że będzie zdecydowanie lepiej, bo w miejscu gdzie inne mają płaskie powierzchnie ten ma dziury, a pora ilość czarnych elementów zdaje się jest między innymi po to żeby coś tam imitować w temacie wlotów. Siadam i patrzę. Nowy model F-4B Academy mozna spokojnie traktowac jako najlepszy model "krótkonosa" w tej skali + generalnie poprawna bryla samolotu, mimo kilku drobnych niedokladnosci w rozmieszczeniu niektórych panelach, ale który model ich nie ma? + wloty powietrza sa po raz pierwszy zaproponowane wraz pelnymi kanalami, + model ma tez linie wglebne, w odróznieniu od Hasegawy + mamy pelne uzbrojenie, takze dla wersji ladowych, które niewatpliwie pojawia sie niebawem, + w tylnej kabinie mamy nawet prawidlowa "zaslepke" prawej sciany, ze wzgedu na to, ze po drugiej stronie znajduje sie tam instalacja do tankowania w powiertrzu ( wersje morskie) + mamy tez komplet róznych nosów i anten ogonowych do poszczególnych wersji + na kadlubie jest przewidziany otwór na wlew paliwowy dla wersji C/D jako osobny element. Oczywiscie, mozna zamienic fotele na zywiczne, itp, ale model Academy z powodzeniem zastapi F-4 Hasegawy lub antycznego Revella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian70n Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 witam Zacznij kolego coś robić . pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 witam Zacznij kolego coś robić .pozdrawiam Taaa. dołączam się, robimy, robimy bo musze sobie oblukać ten zestaw czy wart swojej ceny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Observer Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Na pierwszy rzut oka jest to godny następca wysłużonej Hasegawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szarymouse Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Witam. Prace idą powoli. Zrobiłem kokpit, fotele narazie są dopiero złożone do kupy. Wszystko jest pięknie spasowane. Następnym etapem będzie Dokończenie foteli, szpachla i wnęki podwozia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian70n Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Nie no ładnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frosty Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Ciekawy jestem jak wyjdzie połaczenie kanałow dolotowych z samym wlotem powietrza przy kadłubie bo jakos dziwnie to wygląda na tym etapie. Czytałem też gdzieś ze w modelu Academy same kanały są krótsze niz powinne aczkolwiek porównując z tymi od Cutting Edge, ktore upchnąłem w swoim F-4 róznica nie jest widoczna. Tylko kolor wewnątrz tych dolotów to chyba jeszcze nie ostateczny... Możesz dać pare zbliżen na wnętrze kabiny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.