Skocz do zawartości

1/48 Sukhoi Su-25UB IRGCAF


manas

Rekomendowane odpowiedzi

Podoba się, bo cóż powiedzieć. Sama konstrukcja ma "coś w sobie",a to malowanie i styranie to obłęd (w paski, nie w ciapki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie maszyna jak i malowanie mi się podoba, choć mam wrażenie że jakby w tylniej częsci masz nieco niedbale wytarty wash (statecznik pionowy okolice wylotów z silników i część ogonowa). Oczywiście można powiedzieć że tak miało być, ale na zdjęciach tak to wygląda. Ale nie zmienia to faktu że generalnie odbiór jest pozytywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilu no podoba się, ale niestety z OCP dałeś d.... mogłeś dorobić brzechwy i jeśli to możliwe skoryguj położenie. Od przodu o ile widzę dobrze w Twoim przypadku wychodzi litera X a powinien być krzyżyk i te brzechwy w kształcie L są w poziomie nie w pionie.. Dałeś żywiczną kabinę to mogłeś ją otworzyć. Zbiorniki PTB nie mają takich zacieków, nafta jest bezbarwna, a u Ciebie wgląda jak by tam olej wyciekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. Co do zbiornika, co ma się tam przyklejać skoro nafta jest sucha o szybko paruje, nie ma opcji takich wycieków jak w Twoim modelu, owszem mogłeś dać błyszczącym to by jeszcze jakoś wyglądało, a to wygląda jak wyciek oleju. I nie w miejscu wlewu paliwa, tylko w środkowej sekcji owego zbiornika ;) Widziałeś na żywo zbiornik PTB??

 

249413_mid.jpg

 

249408_mid.jpg

 

247822_mid.jpg

 

247719_mid.jpg

 

247723_mid.jpg

 

IMG_0136.jpg

https://picasaweb.google.com/104111356605705769583/Su22KP148#5890946804075514578

 

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilu i znowu zaczynasz się mądrzyć gdzie nie masz racji!! Nie wiem dlaczego Ty potrafisz kogoś krytykować, a sam krytyki nie przyjmować. Taki z Ciebie znawca, a pytasz o drobny szczegół co to jest OCP . Tak czy siak babola dałeś właśnie z tą częścią. Dla ścisłości podpowiem co Ci tam wycieka, to chyba ich atomowo wzbogacona kerozyna (tylko nie pytaj co to jest). Naucz się innej techniki robienia śladów eksploatacji, bo widać, że jedziesz schematem który wygląda szpetnie, każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami.

 

takie sobie wybieram oryginały, by wzorując się na nich móc zrobić ocekające brudem maszyny.

natomiast jeżeli dla ciebie każdy zaciek to olej, to w zasadzie widzę, iż nie bardzo mamy wspólne podłoże do dyskusji

 

img_2526.jpg

 

1996751.jpg

 

img_2533.jpg

 

6831402653_0946110b47_o.jpg

 

A na tego masz jakieś "kwity"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psychoanalizy o czym Ty piszesz, krytykanctwo?? Sugestie mam takie, że zmień technikę, a nie trzymasz się specyfików skierowanych typowo do pancerki, samoloty są dieslem zalewane?? A co do PTB, kolego czym one się różnią w stosunku do Polskich PTB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. .

Ja też jestem zszokowany... pomijając Twoją nachalną namolność...

Oglądałeś zdjęcia irańskich Su-25??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego smialus sugerujesz że pojazdy brudzą się korzystając z innych praw fizyki? Co to znaczy "specyfiki do pancerki"?

Można pokazać czysty samolot. Tak samo jak jego zdjęcie przed UMYCIEM

Trzeba się przerzucać setkami zdjęć samolotów utytłanych po grzbiet by udowadniać, że ktoś nie ogarnia wyobraźnią otaczającego świata?

 

Kolego o czym to do mnie piszesz?? Porównujesz pojazdy do samolotów??

 

Arturze oczywiście, że widziałem, mam ich sporo. Chodzi mi o to, że Kamil złą technikę pokazywania zacieków paliwa pokazuje, specyfiki AK są dobre owszem, ale na imitację paliwa lotniczego się nie nadają, a Kamil stosuje to przy każdym swoim modelu lotniczym. Arturze nachalną namolność?? Przytoczyłem co jest źle zrobione, a już jest afera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilu jeśli chodzi Tobie o konstrukcje Suchoja, nie dam się w tym przypadku zapędzić w kozi róg. Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów. I tak jak robisz z gotowych specyfików AK zauważ do czego one są przeznaczone. Ja jak już bym się uparł jeśli chodzi o wycieki paliwa lotniczego użyłbym zwykłego lakieru bezbarwnego błyszczącego. Co do zacieków metoda suchej pasteli jest chyba lepsza niż AK

Jak widać oba modele są nie dokończone, ale w najbliższym czasie doczekają się swojej galerii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na tego masz jakieś "kwity"?

 

mam. wielokrotnie pisałem, ze wszelkie ślady eksploatacji na tym moelu powstały w oparciu o zdjęcia innych maszyn będących w służbie w polsce.

 

Ok, kończąc OT - możesz pokazać chociaż jedno (albo wrzucić linka) - lubię LEKKO "zmęczone" modele, a jeżeli chodzi o współczesne polskie MiGi-29, to takowe fotki ciężko znaleźć . Większość naszych Fulcrumów myje się do zdjęć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomen omen Twoich zdjęć tych co moralezz ukazał Mig-29 w Top Shot brak. Arturze zdjęcia miga które zaprezentowałeś drugie jest robione metodą HDR i powiem szczerze, że na takich zdjęciach bym się nie opierał jeśli chodzi o ślady eksploatacji.

 

http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-%289-51%29/2055150/L/&sid=99da27b349f4b0df159d73ff570aaa05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów.

 

Przepraszam, że się wtrącam ale coś tu jest niejasne.

Wprawdzie jeżdżę benzyniakiem ale widziałem jak wygląda ON. W czym jego własności mają różnić się od JET-A1 jeśli chodzi o klejenie się kurzu do zacieków i ogólnie pojętego oddziaływania na powierzchnie płatowca?

 

Suki przyznaję, że nie tankowałem i będę wdzięczny za rozwinięcie tej kwestii.

 

Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.