manas Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Widzialem na arcu, bardzo udany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 ładnie zmęczony jak przystał na taką maszynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 ŚWIETNY...POPROSTU ŚWIETNY!!!!!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier1986 Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Model Su 25 jest w ofercie eduarda w zestawie z blaszkami i żywicą. Nie jest to przypadkiem model który był na II Bałtyckim...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Pięknie wykonany model . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Podoba się, bo cóż powiedzieć. Sama konstrukcja ma "coś w sobie",a to malowanie i styranie to obłęd (w paski, nie w ciapki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Ogólnie maszyna jak i malowanie mi się podoba, choć mam wrażenie że jakby w tylniej częsci masz nieco niedbale wytarty wash (statecznik pionowy okolice wylotów z silników i część ogonowa). Oczywiście można powiedzieć że tak miało być, ale na zdjęciach tak to wygląda. Ale nie zmienia to faktu że generalnie odbiór jest pozytywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Sam teraz nie wiem na których fotach bardziej mi się podoba . Dzięki za wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziu83 Napisano 17 Czerwca 2013 Share Napisano 17 Czerwca 2013 Świetny model. Mistrzowskie malowanie i brudzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pedros Napisano 18 Czerwca 2013 Share Napisano 18 Czerwca 2013 A można gdzieś zobaczyć warsztat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erykqaz Napisano 18 Czerwca 2013 Share Napisano 18 Czerwca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier1986 Napisano 18 Czerwca 2013 Share Napisano 18 Czerwca 2013 Zainspirowałeś mnie żeby zacząć składać swojego SU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 18 Czerwca 2013 Share Napisano 18 Czerwca 2013 Kamilu no podoba się, ale niestety z OCP dałeś d.... mogłeś dorobić brzechwy i jeśli to możliwe skoryguj położenie. Od przodu o ile widzę dobrze w Twoim przypadku wychodzi litera X a powinien być krzyżyk i te brzechwy w kształcie L są w poziomie nie w pionie.. Dałeś żywiczną kabinę to mogłeś ją otworzyć. Zbiorniki PTB nie mają takich zacieków, nafta jest bezbarwna, a u Ciebie wgląda jak by tam olej wyciekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 18 Czerwca 2013 Share Napisano 18 Czerwca 2013 Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. Co do zbiornika, co ma się tam przyklejać skoro nafta jest sucha o szybko paruje, nie ma opcji takich wycieków jak w Twoim modelu, owszem mogłeś dać błyszczącym to by jeszcze jakoś wyglądało, a to wygląda jak wyciek oleju. I nie w miejscu wlewu paliwa, tylko w środkowej sekcji owego zbiornika ;) Widziałeś na żywo zbiornik PTB?? https://picasaweb.google.com/104111356605705769583/Su22KP148#5890946804075514578 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Kamilu i znowu zaczynasz się mądrzyć gdzie nie masz racji!! Nie wiem dlaczego Ty potrafisz kogoś krytykować, a sam krytyki nie przyjmować. Taki z Ciebie znawca, a pytasz o drobny szczegół co to jest OCP . Tak czy siak babola dałeś właśnie z tą częścią. Dla ścisłości podpowiem co Ci tam wycieka, to chyba ich atomowo wzbogacona kerozyna (tylko nie pytaj co to jest). Naucz się innej techniki robienia śladów eksploatacji, bo widać, że jedziesz schematem który wygląda szpetnie, każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moralezz Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami. takie sobie wybieram oryginały, by wzorując się na nich móc zrobić ocekające brudem maszyny. natomiast jeżeli dla ciebie każdy zaciek to olej, to w zasadzie widzę, iż nie bardzo mamy wspólne podłoże do dyskusji A na tego masz jakieś "kwity"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Psychoanalizy o czym Ty piszesz, krytykanctwo?? Sugestie mam takie, że zmień technikę, a nie trzymasz się specyfików skierowanych typowo do pancerki, samoloty są dieslem zalewane?? A co do PTB, kolego czym one się różnią w stosunku do Polskich PTB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkady-72 Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. . Ja też jestem zszokowany... pomijając Twoją nachalną namolność... Oglądałeś zdjęcia irańskich Su-25?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Kolego smialus sugerujesz że pojazdy brudzą się korzystając z innych praw fizyki? Co to znaczy "specyfiki do pancerki"? Można pokazać czysty samolot. Tak samo jak jego zdjęcie przed UMYCIEM Trzeba się przerzucać setkami zdjęć samolotów utytłanych po grzbiet by udowadniać, że ktoś nie ogarnia wyobraźnią otaczającego świata? Kolego o czym to do mnie piszesz?? Porównujesz pojazdy do samolotów?? Arturze oczywiście, że widziałem, mam ich sporo. Chodzi mi o to, że Kamil złą technikę pokazywania zacieków paliwa pokazuje, specyfiki AK są dobre owszem, ale na imitację paliwa lotniczego się nie nadają, a Kamil stosuje to przy każdym swoim modelu lotniczym. Arturze nachalną namolność?? Przytoczyłem co jest źle zrobione, a już jest afera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 viewtopic.php?f=86&t=28045&hilit=Su+27+Kluczewo https://picasaweb.google.com/104111356605705769583/Su22KP148# Macie porównajcie sobie robotę. Artur też coś może wnieść w tej materii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Kamilu jeśli chodzi Tobie o konstrukcje Suchoja, nie dam się w tym przypadku zapędzić w kozi róg. Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów. I tak jak robisz z gotowych specyfików AK zauważ do czego one są przeznaczone. Ja jak już bym się uparł jeśli chodzi o wycieki paliwa lotniczego użyłbym zwykłego lakieru bezbarwnego błyszczącego. Co do zacieków metoda suchej pasteli jest chyba lepsza niż AK Jak widać oba modele są nie dokończone, ale w najbliższym czasie doczekają się swojej galerii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moralezz Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 A na tego masz jakieś "kwity"? mam. wielokrotnie pisałem, ze wszelkie ślady eksploatacji na tym moelu powstały w oparciu o zdjęcia innych maszyn będących w służbie w polsce. Ok, kończąc OT - możesz pokazać chociaż jedno (albo wrzucić linka) - lubię LEKKO "zmęczone" modele, a jeżeli chodzi o współczesne polskie MiGi-29, to takowe fotki ciężko znaleźć . Większość naszych Fulcrumów myje się do zdjęć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkady-72 Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 ... lubię LEKKO "zmęczone" modele, a jeżeli chodzi o współczesne polskie MiGi-29, to takowe fotki ciężko znaleźć . Większość naszych Fulcrumów myje się do zdjęć... Doprawdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 nomen omen Twoich zdjęć tych co moralezz ukazał Mig-29 w Top Shot brak. Arturze zdjęcia miga które zaprezentowałeś drugie jest robione metodą HDR i powiem szczerze, że na takich zdjęciach bym się nie opierał jeśli chodzi o ślady eksploatacji. http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-%289-51%29/2055150/L/&sid=99da27b349f4b0df159d73ff570aaa05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Czerwca 2013 Share Napisano 19 Czerwca 2013 Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów. Przepraszam, że się wtrącam ale coś tu jest niejasne. Wprawdzie jeżdżę benzyniakiem ale widziałem jak wygląda ON. W czym jego własności mają różnić się od JET-A1 jeśli chodzi o klejenie się kurzu do zacieków i ogólnie pojętego oddziaływania na powierzchnie płatowca? Suki przyznaję, że nie tankowałem i będę wdzięczny za rozwinięcie tej kwestii. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi