Artek82 Napisano 15 Października 2013 Share Napisano 15 Października 2013 I to by było na tyle jak na razie, jeśli ktoś dobrnął do końca to gratuluję. Sam myslałem że nie dobrnę kiedy będąc w połowie pisania tego tekstu wywalilo prąd na całej ulicy i musiałem to powtarzać drugi raz. Dobrnąłem do końca bo fajnie się czyta Podziwiam chirurgiczną precyzję No z tym prądem to jest cudownie, znam to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmald Napisano 15 Października 2013 Share Napisano 15 Października 2013 Kupę lat temu będąc w podstawówce zbierałem modele luftwaffe, niestety później zaczęło się liceum i wtedy raczej dziewczyny były mi w głowie. Całą kolekcję wydałem okolicznej gawiedzi, a było tam parę modeli, które można by dzisiaj spieniężyć z całkiem niezłym zyskiem. Poskładane były raczej marnie, ale Bf 110 należał do moich ulubionych. Wybacz dygresję, widzę że zapowiada się kolejny ulubiony na tym forum warsztat. Twoje elementy samoróbki są genialne. Dobra decyzja, że dorabiasz sam bo wychodzi Ci o niebo lepiej niż to co jest nawet w Profipackach. Ja również merytorycznie Ci raczej nie pomogę ale będę tu wpadał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Na początku powstał demoniczny plan prucia skrzydła i uwidocznienia poszycia W przypadku Messerschmitta 110 nie trzeba nierealistycznie pruć poszycia by pokazać strukturę skrzydła. Można zaprezentować model ze zdemontowanymi panelami pod skrzydłem. były odkręcane. Można zdjąć np. pokrywy zbiorników paliwa i pokazać ich niszę (dokumentacja o ile pamiętam w Walkaround Bf 110, zdjęcia samolotu z RAF Museum Hendon, Bf 110 G-4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Metoda na lakier potrafi napsuć krwi,najpierw przejrzyj fotki zimowe samolotów Luftwaffe(niekoniecznie Me-110).Jakby coś pisz coś poradzimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmald Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Metoda na lakier jest bardzo fajna tylko wydaję mi się, że nie o to tutaj chodzi. Jeżeli piszę tu herezje to wybaczcie; ale w kamuflażu zimowym to, że wyłaził ten oryginalny spod spodu było jak mi się wydaje spowodowane ścieraniem się farby w okolicach kabiny, złażeniem od temperatury (wydechy) itp. Metoda na lakier jest fajna jeśli chcesz zrobić np. łuszczenie się farby płatami. Nie chodzi mi o to, że jest to niewykonalne ale na pewno jest lepszy sposób na efekt, który chcesz uzyskać. Co do Stukasa i Mi24 to również były w mojej kolekcji - Stukas Airfixa był modelem na którym pierwszy raz jako tako zrobiłem osmalenia od kaemów i wydechów, natomiast Mi 24 do dziś jest dla mnie najładniejszym wiatrakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Ja zawsze mam zagwozdke jak ludziska dorabiają takie kratownice skrzydel czy to klejone z kilku patyczkow czy cięte w arkuszu plexi? Plizzzzz o tutorial.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikolaj75 Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Ależ oczywiście, że będziemy się przyglądać, bo tu się ciekawe rzeczy dzieją. Szczególarz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 17 Października 2013 Share Napisano 17 Października 2013 Siedzę,siedzę ale przechodzę na lotnictwo powoli.Owszem pancerniacy mają czuba ,a ja mam czuba na zimowe malowania więc w miarę swojej wiedzy pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 17 Października 2013 Share Napisano 17 Października 2013 Dzięki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Kettenkrad - robiła go kiedyś Academy a Part robił doń nawet blaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 http://www.jadarhobby.pl/academy-13416-1310-wwii-ground-vehicle-set-172-p-20045.html tutaj masz Sd.Kfz.2 i Kubelwagena plus jakieś beczki.karnistry itp. a tutaj cysterna na Oplu: http://www.jadarhobby.pl/academy-13401-opel-blitz-schwimmwagen-172-p-10217.html figurki Airfixa to chyba w 1/76 są a różnice pomiędzy skalami znaczne ,polecam Preisera kolega wosiek jakieś w dziale giełda sprzedawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaszek123 Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Smakowicie zapowiada sie ta relacja. Bankowo czegoś nowego się naucze:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wieczny Dzieciak Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 I niech mi ktoś powie, że mam nierówno pod sufitem bo kleje czolgi w 72. To dopiero dłubanie. Patrze i podziwiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seba77 Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 A jednak Me 110 , sądziłem że raczej będzie to P11 Z chęcią popatrzę na budowę 110 gdyż posiadam podobną tylko że w 48. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Jeśli to ma być Bf 110 E to wnętrze kabiny maluj na RLM 66 (piszę na wszelki wypadek, nie wiem czy nie dałeś przypadkiem 02). Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Śmiało 66. Już przy 110 C można się zastanawiać nad RLM 66 a przy E to nie ma większych wątpliwości. Mam gdzieś zdjęcia wraku Bf 110 E znalezionego na Bałkanach o ile pamiętam i są tam duże elementy wyposażenia kabiny takie jak płyta pancerna czy wspornik butli tlenowych i jest na nich bez wątpienia RLM 66. Interesujące też może być malowanie tylnej części kadłuba wewnątrz. Widziałem zachowaną tylną część kadłuba Bf 110 E-2/N VJ+OQ i wewnątrz widoczna jest farba (zapewne 02) miejscami łuszcząca się odsłaniająca goły dural. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LarwaKraft Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 No, no, no zegarmistrzowska robota. Jestem pełen podziwu. Śledzę warsztat i czekam na więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Zrobisz jak uważasz, ale ja bym malował 66. Wysłałem Ci PW z linkiem. Zerknij. W 1940 roku już malowano kabiny na ten kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeliusManu Napisano 20 Października 2013 Share Napisano 20 Października 2013 (edytowane) Jeśli jesteś w stanie wykonać projekt blaszki w wektorach to możemy Ci takową wytrawić za symboliczne "bóg zapłać" plus koszt wysyłki . Aktualnie przygotowujemy formatkę i podejrzewam, że nieco miejsca by się wygospodarowało. Edytowane 20 Października 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desaxe Napisano 20 Października 2013 Share Napisano 20 Października 2013 podziwiam Twoją precyzję fajny model się znów szykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdk_uk Napisano 20 Października 2013 Share Napisano 20 Października 2013 Część z uwagą i podziwem obserwuje twój warsztat.Dziś nabyłem drogą kupna taki sam model tylko w wersji profipack.Narazie będzie czekał jak skończę swojego fw190 i poprawę moich umiejętności.może do grudnia rusze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 22 Października 2013 Share Napisano 22 Października 2013 Noo...fajny klimacik ma ta podłoga,fajnie ją styrałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdk_uk Napisano 23 Października 2013 Share Napisano 23 Października 2013 Odnośnie aerografu i zmiany skali nigdy nie mów nigdy generalnie zawsze mozesz kupić trochę droższy sprzęt który będzie miał wymienne dysze w zestawie,a jej wymiana nie będzie groziła uszkodzeniem sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modelożerca Napisano 25 Października 2013 Share Napisano 25 Października 2013 Witam Ta Bf -ka rzecz jasna niczym się nie różni od Profipacka, który z kolei jest w moim akurat posiadaniu. Z tą tylko różnicą, że do Weekendów całą robotę trzeba "odwalać" samemu. No i są też maski i blaszki, których nie trzeba dokupywać osobno. Może i trzeba dać kilka zeta więcej, ano ale wtedy ma się" all in one". Przypuszczam za to, że w kwestii kalek jest totalna tragedia, co jest standardem, jeśli mamy napisik: printed in Czech Republic. Te kalki są totalną kichą, co zresztą typowe dla weekendów. Ja osobiście będę musiał zainwestować w LS albo Xtra Decals; te zestawowe nie nadają się do niczego. Powodzenia w budowie Warsztat: P-51 D Mustang Korean War Tamiya 1:72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 25 Października 2013 Share Napisano 25 Października 2013 Noo...fajnie się zapowiada...zdolny chłop z ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.