Skocz do zawartości

Ciągnik artyleryjski C2P wraz z przyczepą amunicyjną 1:72


Karol_Max

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy nie lepszy byłby silnik i chłodnica z TKS-a RPM-u całkiem nieźle wyglądają silnik wyposażony w skrzynię biegów. Nie wiem oczywiście czy ten z RPM-u nie jest za duży. Bo kadłub z RPM-u jest sporo większy od tego z kolekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Całkiem zgrabnie, prawdę mówiąc trochę się obawiałem jak to Twoje cudo będzie wyglądało. I muszę powiedzieć że jest dobrze. Duże powiększenia robią swoje, na żywo wygląda pewnie dużo lepiej. Jeszcze stelaż i będzie git. Czekam na pierwsze zdjęcia przyczepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu, że ci się chce.

A co mam innego do roboty, fajna zabawa i tyle

gumowy01 Na moim stelaża nie będzie, tak jaki i plandeki na atrapie chłodnicy, chcę odwzorować dokładnie ten egzemplarz:

c2p_copy2_zpsfc4bce18.jpg

Oczywiście jeszcze nie zdobyty przez niemców, będzie miał podstawkę zanim polacy go porzucili. A z przyczepką trochę poczekam, najpierw musi wyjść z tej kolekcji Fiat 621 bo ma te same koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc stelaż miałem na myśli ten wewnątrz na gaśnice i karabiny i tą drugą butlę, która nie wiem do czego służyła, nie stelaż na plandekę, trochę się nie zrozumieliśmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumowy01 część o której piszesz nazywam sobie stojakiem więc stąd ta pomyłka stojak oczywiście zrobię.

Na razie zrobiłem ceowniki pod silnikiem:

DSCF4063_zps35ffefa9.jpg

DSCF4064_zpsee95f0d7.jpg

I lepsze zdjęcie które pokazuje jego "wielkość"

DSCF4066_zps64d84aaa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Po zrobieniu paru modeli z serii powróciłem do C2P. Jeśli chodzi o dorabianie we wnętrzu to raczej już wszystko, może jakież kosmetyczne zmiany.

Zrobiłem deskę rozdzielczą:

DSCF4396_zps9df9cc32.jpg

Oraz stojak:

DSCF4400_zpsa545970a.jpg

I tak to wszystko wygląda:

DSCF4403_zpscda6fff2.jpg

Może za niedługo będę malował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam-Widziałem tego Boforsa na żywo,armata oryginał,natomiast koła przyjechały z nią,sądząc po zdjęciach

jest to wersja angielska.Co do kół,to robiłem różne.Np:Hasegawa do swojego "Dżemsa"odlała jakieś koszmarki

właściwie jest bardzo niewiele modeli które mają koła właściwe,ja osobiście uważam,że najbardziej zbliżone

będą koła od BA-10,wydanego przez UM.Można spróbować z kołami armaty 37mm PST,nie wiem jak wyglądają koła do armaty 37mm "zvezdy",tak że możliwości jest dużo.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, mógł bym prosić o zaprzestanie pisania na temat armaty boforsa w moim wątku, zaczął Skala z Jędrasem, wyjaśnijcie wszyscy wszystko w oddzielnym wątku, ponieważ ja tej armaty NIE BĘDĘ ROBIŁ tylko przyczepę amunicyjną i wolał bym posłuchać o niej

Po drugi, dzięki za miłe słowa. Jendrass1 mam zapisane zdjęcia z twojego wątku i bazuje na nich w stu procentach

Po trzecie, najprzyjemniejsze, dorobiłem się wzora nie wiem tylko czy rozpoczynać z nim wątek warsztatowy, czy odpuścić i skończyć C2P:

DSCF4405_zps93e57475.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol_Max kończ C2P i zaczynaj WZ-tkę. Tylko pamiętaj wszystko dokładnie fotografuj i opisuj. Bo ja będę robił dokładnie to samo

mam zapisane zdjęcia z twojego wątku i bazuje na nich w stu procentach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz w Wuzecie wnętrze czy robisz pozamykanego ??

Pozdrawiam

Pytanie delikatnie ale raczej otwarty.

Złośliwiec Stu procentowe wnętrz ( zastanawiam się nad silnikiem) zrobię w kolejnym wzorze z armatą który za 6 tygodni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz w Wuzecie wnętrze czy robisz pozamykanego ??

Pytanie delikatnie ale raczej otwarty.

Też się do tego przymierzam (raczej biję z myślami), ale ... chyba sobie darują. Ścianki są strasznie grube i skalowanie wnętrza idzie w diabły. Trzeba pamiętać o zrobieniu wydechu i skosie tylnej płyty pancernej, no i o ścienieniu lub wykonaniu nowych błotników, bo te są koszmarnie grube.

Bardzo dobre zdjęcie, na którym widać skos tylnej płyty pancernej znajduje się w monografii Wz.34 p. Ledwocha na stronie 64 (Wydawnictwo Militaria nr. 318). I jeszcze jedno, koło zapasowe było mocowane na śruby bezpośrednio do karoserii.

PS. zauważyłeś, że do WuZetki jest użyty inny plastik? Jest bardziej miękki i gorzej się go obrabia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na inboxa odczuwam rozczarowanie zwłaszcza w świetle wcześniejszych modeli FtF. Tamte wydają się być lepiej dopracowane technicznie oraz merytorycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.