Guest Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Postanowiłem zrobić inbox tego (szajsu, gówna) i tak dalej Każdemu kto będzie widział taki model niech nawet na niego nie patrzy nie myśląc o kupnie Oszklenie wygląda jak marna imitacja oraz ma 0,2 mlilmetra ! jak to przeciąć jak go tylko ktoś zobaczy w sklepie lepiej zrobić z nim to : ( ) Fotki lini podziałowych a właściwie ich braku i nawet dobrych kalkomanii (mi się przydadzą). Jest to pierwszy model na mojej liście Top Model Shit (TMS). Rozumiem że to stary model i tak dalej ale żeby tak wyglądały wypraski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin M. Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Postanowiłem zrobić inbox tego (szajsu, gówna) Przybastuj, stary. Jest to pierwszy model na mojej liście Top Model Shit (TMS). Ja na szczęście nie kupuję modelu po to, by go dać na tę listę. Rozumiem że to stary model i tak dalej ale żeby tak wyglądały wypraski Uwierz mi, w latach 80. ub. wieku brałbyś i byłbyś szczęśliwy. Matchboxy były w Harcerzu po 800 zł - ówczesnych. Można skleić do ćwiczeń różnorakich, jak zepsujesz, nie będzie szkoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Jak popatrzyłem że kosztuje 20 zł w sklepie to się na model rzuciłem Z tymi wypraskami to przesada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 PS Nie kupuje modelu żeby go dać na listę tylko go zlepić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marak Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Przepraszam, ale nie bardzo mogę się połapać. To jest wersja terenowa, szosowa, czy autostradowa??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiton Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Pakowanie gówna w sreberko, w nadzieii, że się ktoś nabierze to niestety cząstko spotykana praktyka w naszym nieszczęśliwym kraju. Dobrze, ze zrobiłes tego inboxa !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark666 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Może i dobrze tylko raczej tu: viewforum.php?f=66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Model kupiony w muzeum lotnictwa w Krakowie jeśli kogoś to interesuje mają tam nawet dużo modeli jak na sklep który raczej nie jest związany z modelarstwem Kupiłem bo nie pozwolono mi zaglądać do środka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashato Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Nie wiem czy post kolegi o loginie Marak jest niewidoczny, czy specjalnie pomijany, ale niestety to jest dział samochodowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiton Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 no to trzeba by prosic administracje o przeniesienie watku do działu lotniczego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Proszę przeniesienie wątku Przepraszam za kłopot A co do modelu właśnie na alledrogo sprzedają model i 2 osoby jak na razie się rzuciły skoro można go nawet za 11 zł bez przesyłki na tej stronce http://akkura.com.pl/en_US/p/PZL-50-JASTRZAB/104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepociufakers Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Postanowiłem zrobić inbox tego (szajsu, (...) Jak by na niego nie patrzeć, to jednak kultura języka obowiązuje dalej, szczególnie na publicznym forum. Pzdr. Jaro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McSimus Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Oj młodzieży. ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsd1968 Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 To fakt, że takie przepaki powinny mieć informacje od kogo pochodzą wypraski. jeszcze gorsza sytuacja jest z Karasiem w nowym ładnym opakowaniu, z tego modelu to już nic się nie da wycisnąć, ponoć kalki ma dobre:). W tym zestawie zastanawia mnie co innego, niezgodność tego co jest namalowane na pudełku z tym co jest w środku. Model jest kiepski to wiadomo ale w swej niedoskonałości poprawny merytorycznie. Najwyraźniej Akkura chcąc dorównać Ardpolowi powiela na obrazku ich błąd łącząc kadłub z krótką owiewką za kabiną z podniesionym usterzeniem wysokości z podpórkami. A może ja jestem w błędzie ale wydaje mi się, że wersja z krótką owiewką to usterzenie poziome bez podparć i umieszczone w połowie wysokości kadłuba. natomiast zmiany wprowadzone na drugim prototypie to gładka (powiększona) osłona silnika, przedłużona owiewka za kabiną oraz podniesione i podparte usterzenia, skrzydła to już inna inszość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salsa Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 To fakt, że takie przepaki powinny mieć informacje od kogo pochodzą wypraski. jeszcze gorsza sytuacja jest z Karasiem w nowym ładnym opakowaniu, z tego modelu to już nic się nie da wycisnąć, ponoć kalki ma dobre:). W tym zestawie zastanawia mnie co innego, niezgodność tego co jest namalowane na pudełku z tym co jest w środku. Model jest kiepski to wiadomo ale w swej niedoskonałości poprawny merytorycznie. Najwyraźniej Akkura chcąc dorównać Ardpolowi powiela na obrazku ich błąd łącząc kadłub z krótką owiewką za kabiną z podniesionym usterzeniem wysokości z podpórkami. A może ja jestem w błędzie ale wydaje mi się, że wersja z krótką owiewką to usterzenie poziome bez podparć i umieszczone w połowie wysokości kadłuba. natomiast zmiany wprowadzone na drugim prototypie to gładka (powiększona) osłona silnika, przedłużona owiewka za kabiną oraz podniesione i podparte usterzenia, skrzydła to już inna inszość faktycznie, rysownik popełnił błąd, zbyt wysoko umieścił usterzenie poziome jak dla I prototypu, mimo iż nawet same wypraski sugerują inne położenie. No ale chociaż chwała mu, że nie dołożył zastrzałów.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsd1968 Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 był sprytniejszy niż nam się wydaje spójrz na to: https://www.scalemates.com/kits/210963-akkura-pzl-50-jastrzab Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salsa Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojciech Butrycz Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Nie ma wyboru, jak PZL P-50 Jastrząb, to tylko Ardpol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba32440 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Jak by któraś firma oprócz arpolu zrobiła godziwy model za godne pieniądze to była by rewolucja . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiemlicz Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 oprócz arpolu A co jest nie tak z Ardpolem to była by rewolucja Znaczy, że co? Ludzie wyszli by na ulice i zaczęli stawiać barykady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba32440 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Ardpol jest ok chodziło mi raczej o to żeby inne firmy produkowały polskie samoloty A co do rewolucji to myślę że polacy kupowalii by polskie samoloty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsd1968 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 oprócz arpolu A co jest nie tak z Ardpolem Kiemlicz nie wiem czy z Ardpolem, ale w 2010 roku tak na Odkrywcy jak i później w Lotnictwie ukazały się zdjęcia Jastrzębi z Czerniakowa i opracowano rysunki dla dwóch wersji Jastrzębia. http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=232844#1080273. I tak: krótka owiewka, "bąble" na osłonie silnika, długie wydechy i usterzenie poziome w połowie wysokości kadłuba bez zestrzałów. Wersja zmodernizowana i pierwsza seria: gładka osłona silnika, krótkie wydechy, długa owiewka za kabiną i podniesione i podparte usterzenia. Teraz nawet u pana Andrzeja Glassa w Polskich Konstrukcjach lotniczych nr5 pojawiają się dwa rysunki. W przypadku wersji zmodernizowanej taki sam jak opisany powyżej natomiast wersja pierwsza z "bąblami", krótką osłoną oraz podniesionym i podpartym usterzeniem. Tak też wygląda model Ardpolu. I teraz moje pytanie czy może powinny być trzy rysunki? czyli to co było rysowane w 2010 roku a między nimi to co przedstawia Ardpol? Z opisów jasno wynika, że pierwsze loty P-50/I wykazały konieczność przeprojektowania tylnej części kadłuba. W takim razie czy to co oferuje Ardpol i co jest na obrazku Akkury to jest P-50/I po przesunięciu usterzenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.