Skocz do zawartości

P 50 Jastrząb AKKURA (inbox)


Gość kuba32440

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zrobić inbox tego (szajsu, gówna) i tak dalej

Każdemu kto będzie widział taki model niech nawet na niego nie patrzy nie myśląc o kupnie

Oszklenie wygląda jak marna imitacja oraz ma 0,2 mlilmetra ! jak to przeciąć

jak go tylko ktoś zobaczy w sklepie lepiej zrobić z nim to : ( )

Fotki lini podziałowych a właściwie ich braku i nawet dobrych kalkomanii (mi się przydadzą).

Jest to pierwszy model na mojej liście Top Model Shit (TMS).

Rozumiem że to stary model i tak dalej ale żeby tak wyglądały wypraski

DSC06008_zpsfwdxtovy.jpg

DSC06009_zpsf3dx8jtu.jpg

DSC06019_zpsu1odyrvi.jpg

DSC06010_zpsdyvic5ul.jpg

DSC06018_zpsnirrdk9v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  kuba32440 napisał:
Postanowiłem zrobić inbox tego (szajsu, gówna)

Przybastuj, stary.

  kuba32440 napisał:
Jest to pierwszy model na mojej liście Top Model Shit (TMS).

Ja na szczęście nie kupuję modelu po to, by go dać na tę listę.

  kuba32440 napisał:
Rozumiem że to stary model i tak dalej ale żeby tak wyglądały wypraski

Uwierz mi, w latach 80. ub. wieku brałbyś i byłbyś szczęśliwy. Matchboxy były w Harcerzu po 800 zł - ówczesnych.

Można skleić do ćwiczeń różnorakich, jak zepsujesz, nie będzie szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakowanie gówna w sreberko, w nadzieii, że się ktoś nabierze to niestety cząstko spotykana praktyka w naszym nieszczęśliwym kraju. Dobrze, ze zrobiłes tego inboxa !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model kupiony w muzeum lotnictwa w Krakowie jeśli kogoś to interesuje mają tam nawet dużo modeli jak na sklep który raczej nie jest związany z modelarstwem

Kupiłem bo nie pozwolono mi zaglądać do środka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

To fakt, że takie przepaki powinny mieć informacje od kogo pochodzą wypraski. jeszcze gorsza sytuacja jest z Karasiem w nowym ładnym opakowaniu, z tego modelu to już nic się nie da wycisnąć, ponoć kalki ma dobre:). W tym zestawie zastanawia mnie co innego, niezgodność tego co jest namalowane na pudełku z tym co jest w środku. Model jest kiepski to wiadomo ale w swej niedoskonałości poprawny merytorycznie. Najwyraźniej Akkura chcąc dorównać Ardpolowi powiela na obrazku ich błąd łącząc kadłub z krótką owiewką za kabiną z podniesionym usterzeniem wysokości z podpórkami. A może ja jestem w błędzie ale wydaje mi się, że wersja z krótką owiewką to usterzenie poziome bez podparć i umieszczone w połowie wysokości kadłuba. natomiast zmiany wprowadzone na drugim prototypie to gładka (powiększona) osłona silnika, przedłużona owiewka za kabiną oraz podniesione i podparte usterzenia, skrzydła to już inna inszość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  jsd1968 napisał:
To fakt, że takie przepaki powinny mieć informacje od kogo pochodzą wypraski. jeszcze gorsza sytuacja jest z Karasiem w nowym ładnym opakowaniu, z tego modelu to już nic się nie da wycisnąć, ponoć kalki ma dobre:). W tym zestawie zastanawia mnie co innego, niezgodność tego co jest namalowane na pudełku z tym co jest w środku. Model jest kiepski to wiadomo ale w swej niedoskonałości poprawny merytorycznie. Najwyraźniej Akkura chcąc dorównać Ardpolowi powiela na obrazku ich błąd łącząc kadłub z krótką owiewką za kabiną z podniesionym usterzeniem wysokości z podpórkami. A może ja jestem w błędzie ale wydaje mi się, że wersja z krótką owiewką to usterzenie poziome bez podparć i umieszczone w połowie wysokości kadłuba. natomiast zmiany wprowadzone na drugim prototypie to gładka (powiększona) osłona silnika, przedłużona owiewka za kabiną oraz podniesione i podparte usterzenia, skrzydła to już inna inszość

 

faktycznie,

rysownik popełnił błąd, zbyt wysoko umieścił usterzenie poziome jak dla I prototypu, mimo iż nawet same wypraski sugerują inne położenie.

No ale chociaż chwała mu, że nie dołożył zastrzałów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Kiemlicz napisał:
  kuba32440 napisał:
oprócz arpolu

A co jest nie tak z Ardpolem

 

Kiemlicz nie wiem czy z Ardpolem, ale w 2010 roku tak na Odkrywcy jak i później w Lotnictwie ukazały się zdjęcia Jastrzębi z Czerniakowa i opracowano rysunki dla dwóch wersji Jastrzębia. http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=232844#1080273. I tak: krótka owiewka, "bąble" na osłonie silnika, długie wydechy i usterzenie poziome w połowie wysokości kadłuba bez zestrzałów. Wersja zmodernizowana i pierwsza seria: gładka osłona silnika, krótkie wydechy, długa owiewka za kabiną i podniesione i podparte usterzenia. Teraz nawet u pana Andrzeja Glassa w Polskich Konstrukcjach lotniczych nr5 pojawiają się dwa rysunki. W przypadku wersji zmodernizowanej taki sam jak opisany powyżej natomiast wersja pierwsza z "bąblami", krótką osłoną oraz podniesionym i podpartym usterzeniem. Tak też wygląda model Ardpolu. I teraz moje pytanie czy może powinny być trzy rysunki? czyli to co było rysowane w 2010 roku a między nimi to co przedstawia Ardpol? Z opisów jasno wynika, że pierwsze loty P-50/I wykazały konieczność przeprojektowania tylnej części kadłuba. W takim razie czy to co oferuje Ardpol i co jest na obrazku Akkury to jest P-50/I po przesunięciu usterzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.