Jump to content

Gorący, choć nie letni dzień w Fallujah...1:35


makinen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Całkiem nieźle Ci te MARPATy wychodzą Choć trochę brakuje podkreślenia fałd, granic pomiędzy elementami munduru. Lepiej "plastycznie" wyszły manele. A najsłabiej, moim zdaniem, buty

 

Pomaluj na czarno odpowiednie elementy AT-4. Kapnąłeś czerwonym na spust, a kroplą lakieru błyszczącego na obiektyw aparatu?

Link to comment
Share on other sites

Wnętrze humvee pomalowane. Wymaga drobnych retuszy tu i ówdzie. Całość poskładana na sucho, bo osobno trzeba się zająć deską rozdzielczą i radiem. Nad skrzynkami amunicyjnymi na pace absolutnie nie będę się skupiał i rozczulał, bo po założeniu dachu ledwie będzie widać ich zarys.

19_zps83ajbfxg.jpg

20_zpsidpv84ou.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kamo super ,ale żeby nie było za słodko to to AT4 to mogłeś bardziej dopracować , co do Hummera (M1025 ) to jak zwykle jesteście z Kubiszem i Pypsem poza wszelką konkurencją ( aż wstyd jakieś Hummery tu pokazywać ).Pozdrawiam A.

Link to comment
Share on other sites

Ładnie Tylko pod dziwnym kątem zagięta tarcza GSK. Brakuje też kilku małych drobiazgów, które powinny być na tym etapie budowy... Skąd jest skrzynka amunicyjna do Mk19?

 

GSK od początku pod tym samym kątem....

Wieża i oslona jeszcze do domalowania i dorobienia kilku elementów. Pan listuje, czego brakuje... Sam nie czuję, jak rymuję

Skrzynka to kopia Bronco.(rozumiem, że pytasz o te z bagażnika)

Link to comment
Share on other sites

Może perspektywa dziwnie to pokazała, z tą tarczą.

 

Brakuje na pewno blokad włazu na obrotnicy, kabelków od LVOSS, silniczka od wycieraczek i słuchawki od radia.

 

Skrzynka od Mk19 - chodziło mi o tą przy granatniku.

Link to comment
Share on other sites

Środek uznaję za zakończony. Kierowca lekko uszkodzony od pasa w dół i z oskalpowanym czubkiem głowy, bo nijak się nie mieścił. Drzwi będzie miał zamknięte, więc wszystko wygląda w porządku. Silniczka wycieraczek brak- nijak nie widać. Doktoratu nie będzie, bo przy dwóch załogantach i trzecim na podeście strzelca środek będzie prawie niewidoczny.

IMG_1378_zpsrpikf010.jpg

IMG_1377_zps5vsg9iw3.jpg

 

Dach położony na sucho

IMG_1373_zpsbxnwnbv5.jpg

IMG_1375_zpschaoysyh.jpg

IMG_1376_zpsebcw6z3h.jpg

 

Teraz czas zabrać się za drzwi, dokończenie wieży i zacząć obwieszać tył bambetlami.

Kubisz- pamiętam o kablach do LVOSS

Link to comment
Share on other sites

Plecaki to Legend i CMK, tobół to Legend. Punkt zaczepienia plecaków to stelaż kanistrów, który wypoziomowałem zgodnie ze zdjęciem. Chcesz stwierdzić, czy przy podjeździe pod wzniesienie nie zaczepi o grunt?

 

Kubisz- kojarzysz takie zdjęcie humvee z tyłu z komentarzem: "i to jest dowód, że nie ma zbytnio obładowanych humvee" ?

Link to comment
Share on other sites

Chcesz stwierdzić, czy przy podjeździe pod wzniesienie nie zaczepi o grunt?

No właśnie. Ułożenie eleganckie, jeżeli zrobiłeś tam "w środku" Gypsy Rack lub chociaż coś na kształt, to jeszcze lepiej. Ale te dodatkowe małe manele są chyba za nisko, tak mi się wydaje. Albo ten oliwkowy spod większego plecaka podwieś pod mniejszy.

 

 

kojarzysz takie zdjęcie humvee z tyłu z komentarzem: "i to jest dowód, że nie ma zbytnio obładowanych humvee" ?

Oczywiście. Nie mam go teraz przed oczami, szukać mi się nie chce, ale tam z ładunkiem wyłazili raczej w górę, nie zostawiali takich "wisielców" nisko w tyle

 

 

Plecaki to Legend i CMK, tobół to Legend.

A który konkretnie Legend?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.