makinen Posted May 15, 2016 Author Share Posted May 15, 2016 Część Marines na 90% ukończona- zostają drobne retusze, pomalowanie nakolanników u fotografa, kalki i wash na AT4, przetarcie broni metalizerem, zakurzenie. Lepiej MARPATU nie zrobię... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Całkiem nieźle Ci te MARPATy wychodzą Choć trochę brakuje podkreślenia fałd, granic pomiędzy elementami munduru. Lepiej "plastycznie" wyszły manele. A najsłabiej, moim zdaniem, buty Pomaluj na czarno odpowiednie elementy AT-4. Kapnąłeś czerwonym na spust, a kroplą lakieru błyszczącego na obiektyw aparatu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted May 15, 2016 Author Share Posted May 15, 2016 Nie mam pojęcia, jak położyć cienie na kamuflażu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Mnie się tam podobają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
First Horseman Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Nie mam pojęcia, jak położyć cienie na kamuflażu Jak chcesz wycieniować kamuflaż, który już jest namalowany to zostaje chyba tylko metoda z farbą olejną. Zapożyczone zdjęcie figurki pomalowanej przez Pawła Leszczyńskiego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Można to zrobić washem, ale nie chcę przyciemniać mundurów. Może wyciągnę coś jeszcze suchym pędzlem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerd Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Z łoszem daj sobie spokój. Rozjaśnij najwyżej świtała olejem np 502Abt - Buff, cienie wyjdą same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted May 21, 2016 Author Share Posted May 21, 2016 Wnętrze humvee pomalowane. Wymaga drobnych retuszy tu i ówdzie. Całość poskładana na sucho, bo osobno trzeba się zająć deską rozdzielczą i radiem. Nad skrzynkami amunicyjnymi na pace absolutnie nie będę się skupiał i rozczulał, bo po założeniu dachu ledwie będzie widać ich zarys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 4, 2016 Author Share Posted June 4, 2016 Środek pomalowany, elektronika podłaczona i czeka na suchy pędzel, załogantów, trochę śmieci i kurz. Dach na sucho położony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams M1A1 Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Kamo super ,ale żeby nie było za słodko to to AT4 to mogłeś bardziej dopracować , co do Hummera (M1025 ) to jak zwykle jesteście z Kubiszem i Pypsem poza wszelką konkurencją ( aż wstyd jakieś Hummery tu pokazywać ).Pozdrawiam A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 4, 2016 Author Share Posted June 4, 2016 AT4 jest bez washa, kalek i suchego pędzla...easy. Hummer jest cywilny- nauczysz się kiedyś! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams M1A1 Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Wiem,wiem ,ja Cię tylko tak wkurzam .Pozdrawiam A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Ładnie Tylko pod dziwnym kątem zagięta tarcza GSK. Brakuje też kilku małych drobiazgów, które powinny być na tym etapie budowy... Skąd jest skrzynka amunicyjna do Mk19? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 4, 2016 Author Share Posted June 4, 2016 Ładnie Tylko pod dziwnym kątem zagięta tarcza GSK. Brakuje też kilku małych drobiazgów, które powinny być na tym etapie budowy... Skąd jest skrzynka amunicyjna do Mk19? GSK od początku pod tym samym kątem.... Wieża i oslona jeszcze do domalowania i dorobienia kilku elementów. Pan listuje, czego brakuje... Sam nie czuję, jak rymuję Skrzynka to kopia Bronco.(rozumiem, że pytasz o te z bagażnika) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Może perspektywa dziwnie to pokazała, z tą tarczą. Brakuje na pewno blokad włazu na obrotnicy, kabelków od LVOSS, silniczka od wycieraczek i słuchawki od radia. Skrzynka od Mk19 - chodziło mi o tą przy granatniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 4, 2016 Author Share Posted June 4, 2016 Blokady włazu będą, kable też. Silniczek da się dorobić, a słuchawkę będzie trzymał załogant. Skrzynka przy MK19 to zestawowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Środek uznaję za zakończony. Kierowca lekko uszkodzony od pasa w dół i z oskalpowanym czubkiem głowy, bo nijak się nie mieścił. Drzwi będzie miał zamknięte, więc wszystko wygląda w porządku. Silniczka wycieraczek brak- nijak nie widać. Doktoratu nie będzie, bo przy dwóch załogantach i trzecim na podeście strzelca środek będzie prawie niewidoczny. Dach położony na sucho Teraz czas zabrać się za drzwi, dokończenie wieży i zacząć obwieszać tył bambetlami. Kubisz- pamiętam o kablach do LVOSS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Trochę nie zgrały Ci się kolory na przejściu z dołu nadwozia na dach, po obu stronach Da się jeszcze pomalować pióra wycieraczek na czarno? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Wyretuszuje się. Wycieraczki oczywiście do pomalowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Wstępne ułożenie ładunku. Tablicę wymienię chyba na mniejszą Dojdzie jeszcze trochę troczeń, może AT4 i pomarańczowy panel identyfikacyjny plus oczywiście masa kurzu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Wstępnie się podoba Ale zrób proszę zdjęcie z poziomu "ziemi" - chętnie bym zobaczył, jak nisko wiszą te plecaki z tyłu. Skąd pochodzą te plecaki wiszące i duży tobół na górze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Plecaki to Legend i CMK, tobół to Legend. Punkt zaczepienia plecaków to stelaż kanistrów, który wypoziomowałem zgodnie ze zdjęciem. Chcesz stwierdzić, czy przy podjeździe pod wzniesienie nie zaczepi o grunt? Kubisz- kojarzysz takie zdjęcie humvee z tyłu z komentarzem: "i to jest dowód, że nie ma zbytnio obładowanych humvee" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Chcesz stwierdzić, czy przy podjeździe pod wzniesienie nie zaczepi o grunt? No właśnie. Ułożenie eleganckie, jeżeli zrobiłeś tam "w środku" Gypsy Rack lub chociaż coś na kształt, to jeszcze lepiej. Ale te dodatkowe małe manele są chyba za nisko, tak mi się wydaje. Albo ten oliwkowy spod większego plecaka podwieś pod mniejszy. kojarzysz takie zdjęcie humvee z tyłu z komentarzem: "i to jest dowód, że nie ma zbytnio obładowanych humvee" ? Oczywiście. Nie mam go teraz przed oczami, szukać mi się nie chce, ale tam z ładunkiem wyłazili raczej w górę, nie zostawiali takich "wisielców" nisko w tyle Plecaki to Legend i CMK, tobół to Legend. A który konkretnie Legend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Tobołek z tego http://humvee-models.com/viewtopic.php?f=9&t=1320 a plecak....nie pamiętam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 To jeszcze jedno głupie pytanie - a te małe przy plecakach, z kremowej żywicy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.