Jump to content

Renault FT-17 "Trup" - 1:35 MENG TS-008


cooper69
 Share

Recommended Posts

No i następny do golenia i odskocznia od kanonu II WŚ.

 

Bardzo mi się ten mały pokrak zawsze podobał, a że trafił się w korzystnej cenie to jest

 

Model będzie prosto z pudła w malowaniu z wojny polsko-bolszewickiej o wdzięcznej nazwie Trup - jeszcze raz dziękuję za kalki obdarowywującemu

 

Takie tam w pudełku

 

30284308380_459eaf2e22_b.jpg

 

Kalkomanie i malowanie

 

30198436190_26f69b86bc_b.jpg

30358977131_4d7058f7a2.jpg

30284309910_4970706d58_b.jpg

 

No i pokitowane wypychacze. Po wypraskach patrząc to największym wyzwaniem może być dziura w lufie km-u

 

30284308730_dc10228872_b.jpg

 

Musiałem jeszcze tylko dokupić farbki o kolorze mosiądzu i miedzi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Widzę że wchodzisz na wyższy stopień wtajemniczenia - kilka modeli rozgrzebanych na raz.

Mam podobno, z kanciatą wieżą. Popatrzmy.

 

Ojtam. Chełmy już mam odlane do umieszczenia na Cromwellu to można po trochu kończyć i znowu będzie jeden

Link to comment
Share on other sites

Gdzieś czytałem bardzo fajny tekst na temat reżimu technologicznego przy malowaniu modeli. Ogólnie odnosiło się to cywili ale jak najbardziej większość rzeczy można stosować i w militarce ;] Tam było właśnie że zawsze przed malowaniem elementy trzeba umyć w ciepłej wodzie z małą ilością płynu do naczyń, wtedy nie ma takich niespodzianek ^^

 

P.S. Nie pamiętam ale chyba na pwm-ie to wyczytałem

Link to comment
Share on other sites

Wyczyściłem zmywaczem Wamodu nawet te wypraski, których nie pryskałem podkładem - powinno załatwić temat.

 

Ale rzeźba z tym wnętrzem...

Począteczek za mną. Silnik w ok 80% zrobiony.

Jeszcze muszę dorobić przewody zapłonowe i rurkę do ich prowadzenia, poskładać do kupy i wstępnie ubrudzić.

 

30671965665_b8c2c99801_b.jpg

30671966495_e2121670d8_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kilka godzinek ryrania i rurka prowadząca przewody zapłonowe (1 i 2 cylinder) wraz z zaciskiem plus przewody zapłonowe gotowe.

 

30682185096_e909c823a3_b.jpg

30602120302_6d58171d31_b.jpg

 

Mam pewnego rodzaju nerwicę natręctw więc trochę czasu zajęło mi znalezienie prawidłowego rozkładu podłączenia przewodów zapłonowych do aparatu

Jakby ktoś potrzebował poniżej schemat podłączeń z oryginalnej instrukcji obsługi.

 

30630691721_323441ce5d_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ładne rzeczy tutaj się tworzą, warto zaglądać

Jak oceniasz jakość Megna, rzeczywiście liga premium jak się reklamują?

 

Co do jakości wyprasek to bardzo ok. Często są części tak wykonane żeby je złożyć tylko prawidłowo.

Niestety miałem zgrzyt, który mi się przydażył pierwszy raz w życiu - część wyprawek nie była do końca dobrze umytą z płynów technologicznych.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Wrzucaj, warto .

 

Po namyśle i konsultacjach nie będę go klonował

 

Zgrać silnik ze skrzynią biegów i posadzić na podporach to wk... robota. Mam wrażenie, że łatwiej by mi było zmontować to 1:1.

 

30189516413_38ed9c5e95_b.jpg

 

Oczywiście po zmontowaniu wszystko zostanie doprowadzone do stanu nie umyty, eksploatowany. Francuz płakał jak sprzedawał ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.