Jump to content

Supermarine Spitife Mk.la Airfix

DamianosPL
 Share

Recommended Posts

Witam jestem tu po raz pierwszy na tym forum. Jestem początkującym i mam za sobą kilka modeli , ale dzisiaj chciałbym wam zaprezentować oto ten model. Zapraszam.

vOrahlq.jpg

Taka nieśmiała uwaga z mojej strony.Zwolnij trochę tempo.Zaszpachluj ślady łączeń i na pewno model na tym zyska.To samo przy modelu Me 109.Oczywiście zrobisz jak uważasz.

A co z malowaniem kokpitu?

mzQcW4M.jpg

Niezależnie od tego, jak to jest przygotowane, złożone i pomalowane, popatrzcie jaki ten facet (pilot, oczywiście) jest wyluzowany. Ręce złożone na udach, stopy na podłodze, oczy zamknięte... "autonomiczny" Spitfire?

Tak jak koledzy piszą: zbyt szybko pracujesz, przez co efekt jest słaby jakościowo i - zdaję się - tracisz w ten sposób to, co w modelarstwie najważniejsze. Moim zdaniem, rzecz jasna.

Z pozdrowieniami

Hubert

Ale szpachle i materiały ścierne się kłaniają....

Całą szpachlę prawie wydałem na nie udany model revella po reboxie otwieram pudełko a tam instrukcja z modelu od Lindebrga :(. Model to był X3 Stiletto

Ale prawie robi wielką różnicę. . Trochę wolniej .Kup nową szpachlówkę a na pewno model będzie lepiej wyglądał.To nie wyścigi. Gdybyś nie miał pilota w środku to ładnie widać.

prawie robi wielką różnicę.

Leży żona na łóżku i mówi:

- Jak tak leżę to mam prawie płaski brzuch!

Mąż odpowiada

- PRAWIE robi wielką różnicę!

Panowie, na spokojnie. Zapomniał wół jak cielęciem był?

Za n-tym razem i kokpit się okrasi, i szpachla z papierścieruchem się znajdzie

Całą szpachlę prawie wydałem na nie udany model revella po reboxie otwieram pudełko a tam instrukcja z modelu od Lindebrga :(. Model to był X3 Stiletto

Śmiechłem i padłem

A na serio:

bSAE8Yy.jpg