lesio-69 Posted May 22, 2022 Share Posted May 22, 2022 Na warsztacie wylądował taki tramwaj z MiniArtu. Ponad 1 kg plastiku. Jako dodatek taki zestaw akcesoriów ulicznych Malowanie jak art box - Charków 1940-1950 Na pierwszy ogień poszedł wózek jezdny. Trzeba powiedzieć, że mimo, iż będzie praktycznie niewidoczny, to ilość elementów robi wrażenie, mimo że nie wszystkie jeszcze są wycięte z ramek Podłoga z siedzeniami 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted May 22, 2022 Share Posted May 22, 2022 Nie znam się na tramwajach, ale czy te siedziska to nie za nisko są? To błąd Mini Arta czy tak było? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesio-69 Posted May 22, 2022 Author Share Posted May 22, 2022 24 minuty temu, Seb napisał: Nie znam się na tramwajach, ale czy te siedziska to nie za nisko są? To błąd Mini Arta czy tak było? Siedziska ustawione tak na szybko. Będą jeszcze nóżki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesio-69 Posted June 16, 2022 Author Share Posted June 16, 2022 Pierwsze malowanki: Silnik i rama wózka jezdnego Siedzenia Bok kabiny pasażerskiej I doszły siedzenia Na razie podłoga nie pomalowana. Nie wiem, czy będzie w kolorze drewna czy też w jakimś innym kolorze. Budka motorniczego I takie tam 13 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikemc Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 "Drewno" ładne pomalowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.A.V. Posted June 17, 2022 Share Posted June 17, 2022 widać tu doświadczoną rękę szkutnika - drewienka wyszły pierwsza klasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtb Posted June 17, 2022 Share Posted June 17, 2022 15 godzin temu, lesio-69 napisał: Pierwsze malowanki: Jak mawia Skiper: - "Lodzio-miodzio" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...