JW Napisano 20 Listopada 2009 Share Napisano 20 Listopada 2009 Nasz drugi 1506. Jeszcze ciepłe fotki z ćwiczeń Rybołów 2009. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy1123 Napisano 20 Listopada 2009 Share Napisano 20 Listopada 2009 Super zdjęcia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 20 Listopada 2009 Share Napisano 20 Listopada 2009 Klasa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nexus Napisano 20 Listopada 2009 Share Napisano 20 Listopada 2009 JW, gratuluje pełnych kółek No... prawie pełnych Świetne fotki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JW Napisano 20 Listopada 2009 Share Napisano 20 Listopada 2009 JW, gratuluje pełnych kółek No... prawie pełnych Świetne fotki! A dzięki ;) Do pełnego rozmycia wystarczą czasy między 1/60- 1/125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 JW Twoje fotki zdaje się beda historyczne, bo właściwie już po tym Herkulesie http://www.altair.com.pl/start-4144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek.S. Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Fock it!!! Szacun dla załogi za lądowanie na czym takim. Chyba dali na mszę jak zobaczyli to po lądowaniu. Ciekawe czy amerykańskie "friendy" będą chcieli jakąś kase za to, że maszyny im nie oddaliśmy w jednym kawałku. Znając naszych decydentów będą jeszcze Jankesów przepraszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-polski-hercules-solidnie-uszkodzony-ujawniono-zdjecia-z,nId,238623 I tu, ale wyjaśni mi ktoś pod jednym i drugim skrzydłem, zbiornik, ogol, podwozie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-polski-hercules-solidnie-uszkodzony-ujawniono-zdjecia-z,nId,238623 I tu, ale wyjaśni mi ktoś pod jednym i drugim skrzydłem, zbiornik, ogol, podwozie??? Uszkodzenia podwozia i pod skrzydłami wydają się powstać od twardego lądowania. Zbiornik uderzony, bo jak napisano zaczepili o drzewa. Tylko co ze sterami wysokości? Odpadły same czy utracono je w innych okolicznościach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Troche tu: http://www.altair.com.pl/start-4144 Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek172 Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Podwozie główne przy przyziemieniu dość gwałtownym się posypało, statecznik poziomy odpadł w wyniku zaczepienia o drzewa, innej możliwości nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flynavy Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Na amerykańskich forach powątpiewają w zdolność Polaków do samodzielnego latania na herkach Ktoś ma jakieś konkretne przyczyny bo rózne ploty pojawiają się w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIO BY NAITT Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Oczywiście że to nasza wina - przecież od lat wiadomo że rzeczy MADE IN USA stanowią niedościgniony wzorzec doskonałości ... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tofik Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 statecznik poziomy odpadł w wyniku zaczepienia o drzewa, innej możliwości nie ma... Czyżby samolot leciał do tyłu Jakby ster wysokości odpadł w wyniku zawadzenia o drzewa to by były jakieś ślady na krawędzi natarcia statecznika poziomego. Te uszkodzenia powstały raczej w wyniku przeciążeń. Ale to tylko gdybania, bo tak naprawdę żadnych wiarygodnych informacji, po za zdjęciami nie ma. A znając metody polskiej armii to i tak w toku dochodzenia wyjdzie, że to była wina pilota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
METYS Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Oczywiście że to nasza wina - przecież od lat wiadomo że rzeczy MADE IN USA stanowią niedościgniony wzorzec doskonałości ... PZDR A tym bardziej że maszyna swoja lata już ma, można rzec iż już wiekowa a więc i sprawdzona dokładnie w "boju" i przetestowana. Ale jak to kiedyś rzekł Pan Sz. ( zresztą wielce utalentowany ktuś ) polski pilot i na drzwiach od stodoły poleci. Jestem prawie pewny że matka go za młodu cyckiem po łbie tłukła i dlatego taki wyrósł Tak się tylko zastanawiam czy śmiać się czy płakać nad naszą armią. Ciekawe czy gdyby nas najechano to chociaż te 2 tygodnie byśmy teraz wytrzymali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tofik Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 polski pilot i na drzwiach od stodoły poleci Coś w tym jest przecież wylądowali samolotem w którym została 1/5 steru wysokości ...chyba że odpadł podczas przyziemienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 A może to było UFO To co? Po trzech miesiącach służby samolot pójdzie jako do muzeum jako eksponat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiemlicz Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 To co? Po trzech miesiącach służby samolot pójdzie jako do muzeum jako eksponat No nie pójdzie, bo to wciąż własność Wuja Sama Zresztą, kto by tam (i jak?) tego gruchota z Afganu ściągał Ja proponuję aby w razie ewentualnych roszczeń oddać Amerykanom, w ramach rozliczenia, jednego z odszykowanych dla nas Herków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tofik Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Z tego co pamiętam to samolot i tak był do wycofania. Dostaliśmy go jako maszyna zastępcza z powodu opóźnień w dostawie egzemplarzy docelowych. Nawet oznaczenia na stateczniku pionowym nie zostały zamalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek172 Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Podobno nawigacja padła więc postanowili nasi piloci siadać, a że lotnisko tamtejsze ma nie za fajną specyfikacje to trzeba podchodzić stromo do lądowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JW Napisano 31 Marca 2010 Share Napisano 31 Marca 2010 Kolejne fotki 1506 http://s391.photobucket.com/albums/oo356/edrz01/Aircraft%20Mishaps/Polish%20C-130E%20Mishap/?start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek.S. Napisano 18 Sierpnia 2010 Share Napisano 18 Sierpnia 2010 Ostatnio w mediach pojawiła się informacja, że Jankesi darują nam milion USD kary za zniszczenie i dorzucą wrak gratis. W sumie mechaników z 14 eltr powinno to cieszyć. Cztery silniki i trochę osprzętu zawsze się przyda. Tym bardziej, ze pozostała piątka sypać się będzie na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sawicz Napisano 19 Sierpnia 2010 Share Napisano 19 Sierpnia 2010 Media jakieś zacofane jak widać. Silniki, podzespoły i reszta potrzebnego złomu od czerwca jest już w Powidzu. Wrak opala się na skraju lotniska w Mazar Sharif. We wrześniu natomiast ma planowo przylecieć 1503 i ewentualnie 1507. ;) Obecnie lotny jest wyłącznie 1502. 1501 to "król hangaru". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobert Napisano 19 Sierpnia 2010 Share Napisano 19 Sierpnia 2010 Obecnie lotny jest wyłącznie 1502. 1501 to "król hangaru". Czyli kolejny świetny interes z Jankesami. Więcej się to wszystko nastoi niż nalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek.S. Napisano 19 Sierpnia 2010 Share Napisano 19 Sierpnia 2010 Media jakieś zacofane jak widać. Silniki, podzespoły i reszta potrzebnego złomu od czerwca jest już w Powidzu. Wrak opala się na skraju lotniska w Mazar Sharif. We wrześniu natomiast ma planowo przylecieć 1503 i ewentualnie 1507. ;) Obecnie lotny jest wyłącznie 1502. 1501 to "król hangaru". 1507 to jakiś nadprogramowy? Czasami nie miało być Herków pięć od 1501 do 1505 + 1506 z "lyzingu"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.