DARTH Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpnia 2012 I jeszcze jedna fotka z mało widoczną drobnicą i włazami. Teraz muszę rozmontować cały układ jezdny, ponieważ czas na wykonanie spodnich elementów błotników, oraz pokrycia z perforowanej blachy. Same koła i gąski będą już sobie oczekiwać na podkład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Nie to 600 nitów to chyba bym się powiesił ogólnie liczba elementów.Ogólnie blacharka idzie ci wykjątkowo dobrze,masz może już wybrane malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriston Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Mam pytanie co do włazów a a zwłaszcza ich wewnętrznej strony jaki kolor dać? kolor wnętrza czy bazowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał96 Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Tempo masakryczne, za każdym razem jak wchodzę w twój wątek jest nowa aktualizacja . Ale muszę przyznać, że idzie Ci świetnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Mam pytanie co do włazów a a zwłaszcza ich wewnętrznej strony jaki kolor dać? kolor wnętrza czy bazowy ? ja wszędzie daję bazowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Nie to 600 nitów to chyba bym się powiesił ogólnie liczba elementów.Ogólnie blacharka idzie ci wykjątkowo dobrze,masz może już wybrane malowanie. Jednolite szare z 1940r. bodajże 40 Gunze C Mam pytanie co do włazów a a zwłaszcza ich wewnętrznej strony jaki kolor dać? kolor wnętrza czy bazowy ? z tego co czytałem to raczej na biało, w instrukcji też biały Tempo masakryczne, za każdym razem jak wchodzę w twój wątek jest nowa aktualizacja . Ale muszę przyznać, że idzie Ci świetnie . Co ty Michał wolno idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Lewy błotnik gotowy. Jak pomyślę sobie że po drugiej stronie jest tyle samo nitów to . Dojdą jeszcze przednia i tylna ruchoma część błotników ale w późniejszym czasie ponieważ by przeszkadzały w montowaniu gąsek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekmalysek Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 blacharka bardzo dobrze Ci idzie-brawa apropos klapy włazów były malowane od wewnętrznej strony w kolorze pancerza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpnia 2012 To jak robić? bo już mi się namieszało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Nie opieram się zdjęciami konkretnego egz. ponieważ nie ma sensu tego robić mając wiele zdjęć lecz różnych jednostek. Problem w tym że popełniłem byka pisząc o białych włazach, ponieważ jest napisane "wnętrze" nie "włazy" tylko teraz czy wewnętrzna strona włazu też mogła być biała? I jeszcze kwestia druga. Znalazłem to na necie, zdaje się że kolor zewn. to German Grey, jednak środek wygląda na jakiś piaskowy, czy więc sugerować się tym w czasie malowania wnętrza? FOTO IN NET. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 Z dostępnych mi źródeł wychodzi, że wszystkie pojazdy pancerne były pokrywane wewnątrz białą fosforyzującą farbą. Jej używanie było przerwane na 2-3 miesiące pod koniec 1944 i następnie do niej powrócono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Sierpnia 2012 Share Napisano 22 Sierpnia 2012 a jakie to zródła? tak pytam, bo rozbijają w pył królujące od lat głupawe koncepcje o charakterystycznym dla wnętrz niemieckich tanków kolorze kości słoniowej O tej godzinie to już pytanie podchwytliwe, więc jedną zmiankę ostatnio przeczytalem w którymś opracowaniu pancer IV przy zmianie produkcji z H na J i dążeniu do maksymalnego uproszczenia. I w jednej z książek Janusza Ledwocha - zdaję się, że czołgi niemieckie 1933-45. I najpewniejsze źródło, do niedawna żyjący członek załogi niemieckiego Tygrysa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriston Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 jednak środek wygląda na jakiś piaskowy, czy więc sugerować się tym w czasie malowania wnętrza? FOTO IN NET. Jak dla mnie jest to kolor biały zwashowany jakimś brązem lub czymś w tym rodzaju. Myślę że coś takiego wykonam również w swoim modelu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekmalysek Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 w kwesti malowania włazów wygląda to tak-wyobraź sobie otwarty właz w czołgu w kamuflażu gdzie biel widać z dalekiej odległości... ta sama historia dotyczyła krzyży niemieckich na pojazdach np. w kampani wrześniowej były tak ogromne i białe że nasi artylerzyści traktowal je jak celownik po tych wydarzeniach zmieniono formę oznakowania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2012 w kwesti malowania włazów wygląda to tak-wyobraź sobie otwarty właz w czołgu w kamuflażu gdzie biel widać z dalekiej odległości... ta sama historia dotyczyła krzyży niemieckich na pojazdach np. w kampani wrześniowej były tak ogromne i białe że nasi artylerzyści traktowal je jak celownik po tych wydarzeniach zmieniono formę oznakowania.. Dokładnie o tym samym pomyślałem. Więc włazy zostaną w kolorze tanka a wnętrze zrobię z Mr. Color 44 lub białe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Kamil wspominałeś coś o wnętrzu w kol. kości sł. co prawda nie mam takiego ale myślęże C44 po łoszach i brudzeniu będzie nie do rozróżnienia, tylko napisz poprostu maluj lub nie maluj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekW Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Daj biały i na to filtr z umbry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2012 No to będzie biały a włazy w kol. zewn. A tymczasem przygotowałem tłumik który razem z zasobnikiem granatów dymnych znajdzie się na kadłubie na samu=ym końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad C Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Wygląda jak wyciągnięty po 30 latach z morza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Is-7 Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Witam. Albo jak część z Titanica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
triadabor Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Chyba zdeka przesadziłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Taka dziwna moda pokrywanie tłumików futrem. Jeszcze co do koloru wnętrza taka ciekawostka. "Zapomniany Żołnierz" Guy Sajer Wspomnienia żołnierza, który służył w Gross Deutschland. Raz załapał się na stopa Tygrysem, a że załoga była uprzejma zaprosili go do środka. Dokładnie nie zacytuję, ale napisał coś takiego: "wnętrze tego kolosa było czerwono-pomarańczowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 23 Sierpnia 2012 Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Że kolor był w barwie czerwonawej to mógł być efekt oświetlenia wewnątrz pojazdu. Po kupieniu tej książki kilka lat temu nie mogłem się oderwać od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2012 No to tłumik do przeróbki Dziś tego bardzo mało bo zachciało mi się na ryby, o połowy nawet nie pytajcie . Przednie i tylne elementy błotników miały być na końcu, jednak koncept uległ zmianie i są teraz ale ruchome, więc przy gąskach nie będzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2012 Co do samego tłumika, doradźcie jak zrobić żeby był pordzewiały, nie wiem czy ma być cały w rdzy czy przebijać ma kolor bazowy gdzie nie gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.