Jump to content

PzKpfw IV Ausf.C 1: 35(Tristar) + Aber


Recommended Posts

Pomaluj aerografem na jakiś rdzawy kolor a potem lakierem do włosów. Następnie jakimś kolorem kamo i zetrzyj wilgotnym pędzlem.

Całość polakieruj matem. Olejami i pigmentami stonuj.

 

P.S. Ale najpierw zetrzyj tego TYTANICA!!!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Super Moderator

Witam

Za chęci 5 za wykonanie 2 końcówki błotników powinny mieć wytłoczone nity od dołu a nie naklejone śruby . Czyli dałeś lewy na prawy. Dokładniej zwróć uwagę na instrukcję. Ale uszy do góry następna blacha będzie lepsza. A i pamiętaj ze w Aberze zawsze linia gięcia jest do środka. W Eduardzie bywa różnie. Podglądam dalej.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Witam

Za chęci 5 za wykonanie 2 końcówki błotników powinny mieć wytłoczone nity od dołu a nie naklejone śruby . Czyli dałeś lewy na prawy. Dokładniej zwróć uwagę na instrukcję. Ale uszy do góry następna blacha będzie lepsza. A i pamiętaj ze w Aberze zawsze linia gięcia jest do środka. W Eduardzie bywa różnie. Podglądam dalej.

Pozdrawiam

Zgadza się, linie gięć oraz tłoczone nity idą do wewnątrz tak jak piszesz, i tu właśnie tak jest. Nity na zewnątrz dodane ode mnie zgodnie z oryginałem, tych nitów jednak brak w głównym zestawie Abera, były natomiast przy błotnikach.

 

SAM_1376.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Super Moderator

Siema

no niezupełnie. Te podtrawione otwory powinieneś wytłoczyć od dołu do góry. Wtedy na górnej powierzchni masz imitacje nitu, a nie zrobiłeś tego. Od dołu natomiast masz płaskowniki. I kątownik ( też do wytłoczenia nity) razem imituje to konstrukcję tylnego błotnika.

Link to post
Share on other sites

Płaskowniki od spodu dojdą w odpowiednim momencie, z tym wytłoczeniem nitów to nie wypowiem się bo w instr. nic o tym nie ma. Co do samych nitów to ich ilość i rozmieszczenie zgadza się ze zdjęciami i rysunkami jakimi dysponuję a trochę tego jest, kwestia czy nit był okrągły czy nie jest do dyskusji ale ja w to nie będę wnikał bo tak jak pisałem z dużej il. foto jakie posiadam, na żadnym nie widać wyraźnie kształtu nitów na ruchomych elementach błotników. Natomiast płyty blachy perf. były na pewno mocowane nitami (lub śrubami) sześciokątnymi. Prawda jest wreszcie taka że samo dociekanie czy nity były takie czy siakie mija się z celem jakim jest dla mnie przyjemność klejenia.

Link to post
Share on other sites
wszystkie nity miały kuliste główki. jak masz kwity, to parz w nie, a nie w instrukcje montazu. bo juz po raz kolejny uzywasz argumentu, że 'tak było w instrukcji'.

no chyba ze pretendujesz o tytułu mistrza bezmyślnego używania waloryzacji., to wszystko ok. ale musze cie zmartwić, masz silnego konkurenta w lotnictwie

Chłopie czytaj ze zrozumieniem

Link to post
Share on other sites
  • Super Moderator

Na instrukcji stoi jak byk ,odnośnik PRS czyli wytłoczyć ni ale skoro uważasz ze różnica miedzy śrubami czy nitami odbiera ci radość sklejania no więcej nie zwracam uwagi. Powodzenia

Link to post
Share on other sites
Taka dziwna moda pokrywanie tłumików futrem.

Jeszcze co do koloru wnętrza taka ciekawostka.

"Zapomniany Żołnierz" Guy Sajer

Wspomnienia żołnierza, który służył w Gross Deutschland.

Raz załapał się na stopa Tygrysem, a że załoga była uprzejma zaprosili go do środka.

Dokładnie nie zacytuję, ale napisał coś takiego:

"wnętrze tego kolosa było czerwono-pomarańczowe.

 

Czy ktoś wie, czy jest dostępny audiobook do pobrania tychże właśnie wspomnień ?

Link to post
Share on other sites

Wieża na sucho , figurant to pozostałość po zestawie z Afryki, będzie udawał czołgistę z 1 Pz. Dv. Proszę więc o pomoc, oprócz likwidacji czaszek na klapach i przemalowania mundurów na czarno, coś muszę zmienić? Co do włazów to otwarty pozostanie główny, ten z pozorantem i być może boczne wizjery. Jeszcze jedna kwestia, nie mogę się na fotkach dopatrzyć ale ten duży panel od góry wieży, którego na zdjęciach jeszcze brak montowany był na stałe czy na zawiasach, mi wydaje się że jednak nie był na zawiasach ale jak pisałem pewności nie mam.

 

SAM_1378.jpg

 

SAM_1379.jpg

Link to post
Share on other sites
Dlaczego chcesz likwidować czaszki na klapach? Toż to symbol wojsk pancernych i znajdowały się na wszystkich mundurach pancerniaków przez co często brano ich za essmanów.

No właśnie z mundurami u mnie dwója z minusem i faktycznie pomyślałem że czachy wek. Jesteś pewien że mają zostać? Pamiętaj że pojazd jest z początku ofensywy na zachód, rok 40, 1 Pz. dv.

Link to post
Share on other sites

Tak mają zostać, jak przelecisz zdjęcia z tamtego okresu każdy czarny mundór ma trupią główkę i utrzymywyła się ona do końca wojny. Jeśli chcesz to na pw podeślę kilka zdjęć za jakiś czas bo mi dzieciaki kompa zabierają.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Piotr, to rozwiązuje wszelkie wątpliwości, albo nowe figurasy albo bez. Co do samego tanka po przejrzeniu moich materiałów okazało się ze, na ruchomych el. błotników są nity okrągłe( możliwe że to zmienię ale nie obiecuję , prawy właz przed wieżą powinien być odrobinę dalej umiejscowiony niż lewy, a Tristar dał równo( tego nie ruszam, trzeba mierzyć siły na zamiary), same włazy odkleiłem gdyż dałem prawy na lewą stronę ( naprawię). Co do nitów i samych blaszek to wielkie dzieki za pomoc koledze Greif, dzięki.

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.