Mirek66 Napisano 20 Grudnia 2012 Share Napisano 20 Grudnia 2012 Witam . Model odleżał swoje na półce to i pora go poczynić Do modelu zakupiłem blaszki Edka z serii BIG oraz lufę RB oraz posiadam gąski z Tamki . Na początku podniosłem wannę o 1,5 mm oraz ogołociłem kadłub z błotników i dorobiłem spody sponsonów . Przy budowie repliki wskazana jest pomoc merytoryczna kolegów za co z góry serdecznie dziękuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stojkovic Napisano 20 Grudnia 2012 Share Napisano 20 Grudnia 2012 Blachowanie, czyli to co lubię najbardziej. Kibicuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gerd Napisano 20 Grudnia 2012 Share Napisano 20 Grudnia 2012 It is IS. (czyt. это IC). Fajnie. Chętnie popatrzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterpanzer Napisano 22 Grudnia 2012 Share Napisano 22 Grudnia 2012 Fajny wątek,będę podglądał bo mam w planie IS2 w skali 1-25. Czy błąd wanny dotyczy także wanny IS1 Dragona zestaw 6052? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qweszaq Napisano 22 Grudnia 2012 Share Napisano 22 Grudnia 2012 Tak.Wszystkie zestawy Dragona (JS i JSU razem pięć) bazują na tych samych wypraskach wanny , podwozia i gąsienic.W przypadku czołgów różnica sprowadza się do przedniej części skorupy kadłuba (prosta, łamana). Wieże są identyczne. pzdr mrcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterpanzer Napisano 22 Grudnia 2012 Share Napisano 22 Grudnia 2012 Z tego co widzę Kolega podkleił obie boczne krawędzie i przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2012 Witam . Piterpanzer a czyżbym machnął babola z tym przodem i bokami ? jak tak to daj znać póki można jeszcze skorygować . Z kadłuba usunąłem 1,25 mm sponsony wykonałem z 1mm płytki gdyż na to pójdzie jeszcze błotnik . Pojazd będzie w Polskich barwach 4pczc z numerem 434 ale myślę o zrobieniu go z biały m krzyżem ale jeszcze ze wszystkimi kołami i bocznymi błotnikami coś takiego : połączyłem kadłub z wanna oraz poprawiłem zarysy na tylnej płycie włazów inspekcyjnych oraz pokrywy do silnika . Z przodu koło koła napinającego zrobiłem fakturę odlewu którą zdarłem podczas szlifowania szpachli . A oto moje zmagania z lufą jak myślicie nadaje się do akceptacji ? Oczywiście dorobię jeszcze brakujące elementy. Na razie to tyle pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterpanzer Napisano 23 Grudnia 2012 Share Napisano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Nie mam pojęcia, dlatego pytałem.Czy to podklejenie miało unieść kadłub nad wannę/ gąsienice, czy tylko zasłonić szczelinę widoczną po sklejeniu góry z dołem ? Nie chce mi się wygrzebywaći sprawdzać mojego IS 1, bo jest na samym dole sterty modeli. Edit: z tymi klinami to przesadziłeś. Edytowane 23 Grudnia 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 23 Grudnia 2012 Share Napisano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Hamulec wyszedł zajebiście... Edytowane 23 Grudnia 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2012 Uff ulżyło mi myślałem że jeszcze skos przedniej płyty jest zły , podniosłem cały kadłub do wymiaru Tamki gdyż w Dragonie gąski dotykają błotników . Kliny fakt trochę za tłuste ale zmniejszę je trochę . Cała lufa to RB jest gładka i ma za szerokie obwódki wokół bocznych otworów oraz brak śrub na górze i dole ,dremelem pocieniłem obwódki oraz zrobiłem fakturę. Mam prośbę i pytanie ma może ktoś taką lufę tylko że z Abera ? Rb zrobił za krótką i muszę ja przedłużyć a Aber ma dobrą dlatego interesuje mnie ile ma długości od hamulca wylotowego do wejścia w jarzmo. Jak ktoś byłby skory pomóc to z góry dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterpanzer Napisano 23 Grudnia 2012 Share Napisano 23 Grudnia 2012 Obejrzyj dobrze zdjęcia naszych IS 2 z Cytadeli i CSWL z Poznania. Ten z Cytadeli ma głębiej wpuszczone kliny, lepiej widoczne na późnym pojeździe z CWSL, ale są zdecydowanie cieńsze . To podniesienie kadłuba cały czas mnie zastanawia. Płaszczyzna podłogi wanny i strop kadłuba są względem siebie równoległe. Skoro całość uniosłeś zachowując równoległość płaszczyzn, jakim cudem tak ładnie zbiegł ci się tył. Płyty i zawiasy pasują idealnie, a powinna powstać szpara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rujewit Napisano 23 Grudnia 2012 Share Napisano 23 Grudnia 2012 Co do wymiarów lufy i samego hamulca to myślę, że to trochę pomoże ;) http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/is2/is2-3barrels.html Ogólnie spoko ale nie podoba mi się zatyczka na samym hamulcu wylotowym jak dla mnie z gruba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2012 Płyta tylna pasuje ponieważ podkleiłem ją na dole tam gdzie łączy się ze spodem wanny . Rujewit dzięki wielkie wychodzi mi na to że przedłużać nie będę ponieważ sama lufa jest krótsza o 2mm ale hamulec jest dłuższy o ponad 1 mm także niema co dłubać , co do zatyczek jak piszesz to surówka do obróbki w których zrobię otworki no i oczywiście pomniejsze jak zdziałam to pokażę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterpanzer Napisano 23 Grudnia 2012 Share Napisano 23 Grudnia 2012 Możesz to na zdjęciem pokazać, uniknę w przyszłości problemów. Obecnie Koledzy w CSWL prowadzą remont Is 2 late, będzie jeździł, jest dużo zdjęć przedziału silnikowego. Planujesz jakieś kroki w tym obszarze? Przy okazji, także IS 2 wczesny z Cytadeli został otworzony, wystrzątany i zabezpieczony w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rujewit Napisano 24 Grudnia 2012 Share Napisano 24 Grudnia 2012 Mirek66 Teraz sam dłubie przy Isie więc trudno mnie zaskoczyć ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 24 Grudnia 2012 Share Napisano 24 Grudnia 2012 Mirek66 Teraz sam dłubie przy Isie więc trudno mnie zaskoczyć ;P A gdzie można (o ile można) podejrzeć efekty prac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kub Napisano 24 Grudnia 2012 Share Napisano 24 Grudnia 2012 A gdzie można (o ile można) podejrzeć efekty prac? Kol. Rujewit ma w podpisie niewidzialny link do warsztatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2012 Na razie tyle lufka skończona wziąłem się za tylną płytę dorobiłem rynienkę oraz ogołociłem lekko zawiasy dorobię nowe mocowania . Widać też jak przedłużyłem dolną płytę oraz wysokość gąsek do kadłuba . Gąsek na razie nie będę zakładał gdyż jest sporo szlifowania przy nich oraz muszę nawiercić otwory w grzebieniach . Na razie to tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pankot13 Napisano 25 Grudnia 2012 Share Napisano 25 Grudnia 2012 Lufka wygląda bardzo efektownie. Będziesz robił "ślady po cięciu palnikiem" na tyle bocznych płyt kadłuba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 26 Grudnia 2012 Dzięki , tak będę drapał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek66 Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 4 Stycznia 2013 Witam . Kadłub w zasadzie skończony pozostało dorobić km oraz kompletne liny i naciągi do nich . A oto co udało mi się zrobić chociaż nie bez problemów z błotnikami bo co pasuje do Japończyka nie koniecznie do Chińczyka Ponadto nie polecam Big Edka ponieważ jest tam komplet błotników plus komplet na przód i tył błotników a zestaw podstawowy jest raczej skromny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madeira Napisano 4 Stycznia 2013 Share Napisano 4 Stycznia 2013 No jest bydle, trzeba przyznać. Dobra robota Miro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 4 Stycznia 2013 Share Napisano 4 Stycznia 2013 piekny detal a najbardziej te "kolczyki" mi sie podobaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FAHR Napisano 4 Stycznia 2013 Share Napisano 4 Stycznia 2013 Odsłoniętę gąsienice- to lubię! Te "kółeczka" na zawiesiach nie wydają ci się za grube? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 4 Stycznia 2013 Share Napisano 4 Stycznia 2013 Dobra robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.