Jump to content

Popularność skali 1:144


Recommended Posts

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dla mnie wszystkie skale jakie kleje to zabawki. A tu zabawka w 1/144:   zdjęcia via: http://kurage55.blog60.fc2.com/blog-entry-689.html   Warsztat: http://kurage55.blog60.fc2.co

UWAGA Zapowiedzi Eduarda w 1/144: Firma Eduard postanowiła wrócić do wydawania zestawów w skali 1/144, ale tym razem nie w podwójnych pakietach Dual Combo, ale jako modele pakowane pojedynczo w f

Mnie też zastanawiają wysokie ceny modeli EE - na szczęście można się powstrzymać i ich nie kupić ?

Posted Images

Za bardzo nadziei sobie nie rób. Byli grzeczni i nic ponadto. Zauważ, że mają trochę innych samolotów wojskowych przygotowanych pod różne warianty i od lat nic z nimi nie robią (mogliby wydać Rafale C i B, albo nowego F-15A/C bo tak są podzielone wypraski, że wystarczy tylko dodać nową ramkę z drobiazgami).

Z Boeingiem sprawa jest o tyle skomplikowana, że jest już na rynku żywica P-8:

http://www.contrailsmodels.com/Complete_Kits.html

Nawet kalki na Indianina by się znalazły:

http://www.drawdecal.com/tag/neptune/

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dla zainteresowanych na sprzedaż posiadam w 144:

 

1. Panda Models B-1B Test Program - zapakowany w oryginalnej folii - 60zł

2. Minicraft E-3 NATO AWACS - wszystko w folii oprócz połówek kadłuba i oszklenia - 80zł

3. Revell MI-24D - bez folii z trochę pozakreślaną instrukcją - 25zł

 

Koszt przesyłki 14zł paczką priorytetową. Cena za wszystkie 3 modele 150zł plus przesyłka. Polecam ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Chyba w tym dziale najlepiej o tym napisać.Chodzi mi o spostrzeżenia i opinie na temat modeli 144.Wszyscy zainteresowani tematem raczej tu zaglądają.

Interesuje mnie np DC8 Minicraftu czy wart jest tych 200zł.Może lepiej dołożyć i kupić AA?

Chętnie poczytam też o modelach B727,A300 itp,itd.

Link to post
Share on other sites

DC-8 - jest jeszcze starszy model Revella, Minicraft bez porównania lepszy. Wg mnie dosć dobry model z fajną sklejalnoscią. Są dostępne różne wersje. Można dokupić żywiczne silniki do innych wersji z Braz'a (np. -50). Jak dobrze pamiętam kadłub modelu ma w srodku zaznaczone miejsce gdzie ciąć na krótsze wersje. Co do ceny: niestety Minicraft bardzo się ceni :( a ostatnimi czasy praktycznie wydaje tylko modele wojskowe. Poniżej 150 zł (z przesyłką do PL) ciężko będzie znalesć ten model.

Nie wiem co miałes na mysli pisząc: AA?

B727 - do wyboru Minicraft, Airfix (wersje 200) oraz Revell (wersja 100). Revell to model z końca lat 70, jak dobrze pamiętam 1968. Ostatni ukazała się reedycja. Airfix to też stary model, mnie najbardziej pasuje Minicraft min. dla tego że nie ma okienek w kadłubie - nie trzeba szpachlować

A300 - też Airfix, stary model, można go kupić ostanio jako przepak Daco ze swietną kalką TNT.

Jest to wersja B, jak chcesz 600 to zostaje żywica z Braz'a, ale statnio F-rsin wydał model w tej wersji: kadłub od nich (jakosć na -3) a reszta (tj, silniki, skrzydła, podwozie) z Revell'a (z modelu Beluga).

Można też kupić w/w modele AUTHENTIC - AIRLINERS ale to żywica i nie każdy chce wydać na model 90 euro ale modele piękne .

Jak nie musisz mieć konkretnego modelu a cenisz swięty spokój i nie lubisz jak szpachlowanie sni ci się po nocach - trzymałbym się nowych modeli Zvezdy, Revella (choć miewają słabsze modele) czy też Hasegawy (EMB 170). Polecam też z DACO B737, wydają wersję 300/400/500.

Link to post
Share on other sites

Panowie, problem mam taki. Zostałem szczęśliwym posiadaczem B747-8i z Revella w malowaniu Lufthansy. Schemat moim zdaniem oklepany do bólu. Czy możecie zaproponować coś ciekawszego, bez drastycznych przeróbek płatowca? Wersja cargo 8F raczej odpada ze względu na krótszy górny pokład. A co powiedzie na VIP? Czy takie się nadają i jakie ewentualnie przeróbki mnie czekają?

VQ-BSK.jpg

747.jpg

6e60403acebe5d2d00c4f108b0bb8cbf.jpg

CYrzLgNUkAADGcG.jpg:large

Link to post
Share on other sites

Klasyczny Katar fajny! Przeróbki chyba wyłącznie według dostępnych fotek, nie wiem czy jest jakieś konkretne opracowanie odnośnie różnic wizualnych w 748.

Samolot rządowy Kuwejtu przypomina mi maszyny Air China:

 

15867261250_81d8df5cf1_b.jpg

 

Jak to trafnie ujęto na A.net forum: "Sixties just called and wanted their plane back..." (w wolnym tłumaczeniu: ...właśnie dzwoniły lata sześćdziesiąte i grzecznie poprosiły o zwrot ich samolotu...)

 

Nie wiem co miałes na mysli pisząc: AA?
Można też kupić w/w modele AUTHENTIC - AIRLINERS ale to żywica i nie każdy chce wydać na model 90 euro ale modele piękne .

 

Pozostaje tylko kwestia dostępności tych DC-8 (-50, -62) - może warto bezpośrednio napisać do Kurta z AA?

 

Pozdrawiam, Marek

Link to post
Share on other sites
Wersja cargo 8F raczej odpada ze względu na krótszy górny pokład.

Przeróbka na cargo wg mnie nieuzasadniona bo Revell ma gotowca, całkiem udanego.

Ja bym na Twoim miejscu szedł w jakieś ciekawe, okazjonalne malowanie

Link to post
Share on other sites
Ja bym na Twoim miejscu szedł w jakieś ciekawe, okazjonalne malowanie

A są w ogóle takie? Z gotowych widziałem tylko "Siegerflieger" Lufy, a to prawie jak zwykłe liniowe, więc same nudy. Przepraszam, że pytam, ale ja na "parówach" kiepsko się wyznaję. Wygrzebałem tylko trochę tych VIP-ów co powyżej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.