Jump to content

Dyskusja o Su-22


Guest Atlis
 Share

Recommended Posts

Pomijając S-F na podwieszeniach i miejscami malowanie od czapy podobny do Suki. Rozkład i wielkość paneli na pierwszy rzut oka jest w porządku, choć jakby się poprzyglądać to się będzie do czego przyczepić jak ktoś lubi.

 

ps. Co to za nowomoda z polish-english pisaniem na forum? Człowiek jest bardziej fancy, jak angielskie słowo wplecie w zdanie?

Link to comment
Share on other sites

W zasadzie to S-F znaczy science fiction, poprawnie powinno być F-N, fantastika naukowa...

 

W każdym razie przepraszam, nie wiem jak test build nazwać poprawnie po polsku.

Link to comment
Share on other sites

Przednia owiewka z szybą pancerną do wymiany.

Wygląda ze kadlub pocięty na rozstykówce, ciekawe czy silnik dali we flaczkach?

Ps: Pewnie słabo znam angielski i nie smiałbym dyskutować ... ale w delcie jest fuselage i delta wing a nie caly samolot jest delta...

Kinetic pisze o nowym kadłubie, co jest zreszta potwierdzeniem zapowiedzi sprzed pół roku albo i więcej...

Teraz jeszcze ten dwumiejscowy kadłub do harriera powini wypuścić

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Solo - tak to ten Mirage. Dwumiejscowy po prostu. Nowy kadłub na dwie osoby, reszta bez zmian w stosunku do wersji E

karambolis - jest lepiej niż HB ale owiewka jest inna. Może wystarczy tylko zabawa z ramkami, może trzeba będzie założyć vacu? Cholera wie, dopóki nie ma modelu w łapach a sa zdjęcia w necie.

Owiewka suki wygląda tak:

comment_rxuTjelWGEFGrkXPFYFOiiJTUOb99E5I.jpg

 

Na tym modelu widac jeszcze różne inne błędy, te w geometrii to prawdopodobie tylko montażowe: krzywe pitoty, skośne kasety na grzbiecie z nabojami zakłócającymi itd. Na pewno jest lepiej niż stareńki OEZ i raczej lepiej niż HB. Pytanie podstatwowe czy będzie widać tą charakterystyczną garbatość suczki tak jak na zdjęciu, które zalinkowałem, z tych wszystkich z fejsa to trudno powiedzieć.

Zobaczymy jeszce za ile ta radość będzie i czy za mniej niż 400 PLN

Link to comment
Share on other sites

Patrzyłem na owiewkę, o co chodzi i faktycznie jest drobny problem - boczne szybki kończą się ostro a powinien być łuk. Generalnie do poprawki maską i Surfem w 2 minuty, ale zgrzyt jest. W porównaniu do HB to i tak jest rewelacja...

 

co25G8Ul.jpg

Link to comment
Share on other sites

Też już ten problem z owiewką dostrzegam.

Garbatość trochę widać tutaj

16107371_1334312573287692_4116013472310390807_o.jpg?oh=772638edfa62db100b01ae8db2e9f99d&oe=58DB07AB

 

Cena w preorderze na HLJ to ok 280zł. Cena poza preorderem pokazuje się 350zł, ale nie wiadomo, czy to nie naganiacz na preorder. Oczywiście trzeba doliczyć wysyłkę i jak ktoś chce, marżę dystrybutora i sklepu w Polsce.

Link to comment
Share on other sites

Co na to eksperci od Su-22? Lepszy niż TrumpyBoss i KP?

Zdecydowanie najlepszy, choć pojawiły się też błędy:

- dysza silnika jest za blisko końca kadłuba, silnik jest bardziej schowany w oryginale

- kasety z flarami są za wysokie

- za wysoka belka na uzbrojenie przy kadłubie

- lewe OCP już u podstawy idzie za mocno w górę

- prostokątny element na garbie (suczkomaniacy napiszą czy to antena, czy coś innego) jest za duży

- za wąska zielona antena pod kadłubem przed komora podwozia

Takie duperele jak podwozie, jego drzwiczki, przednia owiewka (tak jak koledzy zauważyli powinna mieć zaokrąglone kąty szyb) są do poprawienia/wymiany na żywicę. Może nie jest to eduard (a szkoda), ale będzie z tego dobry zestaw.

Link to comment
Share on other sites

Gdzie konkretnie napisałem, że trudno wyodrębnić kadłub?

 

W zacytowanym przeze mnie fragmencie twojego posta:

Jednak w przypadku delty można powiedzieć, że cała jej powierzchnia jest "fuselage".

 

co w dosłownym tłumaczeniu znaczy że w przypadku delty cała jej powierzchnia jest kadłubem.

Stąd pytanie. Skoro cały samolot jest kadłubem, to chyba trudno w nim wyodrębnić skrzydła od kadłuba.

Czy to wystarczająco jasne wytłumaczenie?

Link to comment
Share on other sites

Nie widać na zdjęciach gotowego żeby były jakieś problemy.

 

No bo to fotki reklamowe, stanęli na głowie żeby to jakoś wyglądało.

Umówmy się, modele Kitty Hawka nie są jakieś tragiczne jeśli chodzi o spasowanie, są tylko męczące bo zawierają dużo drobnych niedoskonałości, co znacznie utrudnia pracę.

Ale dramatu nie ma.

Pewnie tak samo będzie z tym Su, ale obstawiam że budowa tego modelu nie będzie czysta przyjemnością.

 

 

UWAGA: w związku z tym że nie mam dostępu do PW, jeśli chcesz się ze mną skontaktować prywatnie, proszę o mail: solo@supermedia.pl.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.