Skocz do zawartości

P-51K Mustang 1:32 Dragon


Bengal

Rekomendowane odpowiedzi

Bry,

 

w ramach odpoczynku od pancerki popsujmy :

7QhtuTT.jpg

Spontaniczny zakup, miał być prezentem ale postanowiłem go zostawić

Zastanawiam się nad :

cfa4Spx.jpg

sDXd2vt.jpg

MCsk3G9.jpg

 

Nie bardzo wiem jaka jest różnica pomiędzy wersjami K,C,D etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P-51D od 51K różnił się właściwie tylko śmigłem, a nie wiem czy w Twoim zestawie jest wybór tych śmigieł, czy tylko to do wersji K. Z tych zestawów kalkomanii które podsuwasz najbardziej podoba mi się Thunderbird, ale przerabianie 51D na C to trochę porywanie się z motyką na słońce...

 

Zostaw Iron Assa, ten nose-art jest kapitalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... ale przerabianie 51D na C to trochę porywanie się z motyką na słońce...

 

Zostaw Iron Assa, ten nose-art jest kapitalny

 

Nie porywamy się na słońce - zostaje Iron Ass.

 

Obawiam się że przy tym zestawie nie odpoczniesz.

 

Czemu ? Aż tyle szpachlowania będzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pudle wygląda fajnie.

Możesz napotkać problemy w kabinie; za wąska podłoga.Z wnęką podwozia też bywa problem. Wszystko da się opanować.

Szpachla w normie jeżeli nie przeszkadzają Ci nity jak kratery.

Najlepiej poszukać jakąś relację z budowy, wtedy sam zobaczysz.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pudle fajnie to wygląda to prawda

Zacząłem składać silnik :

wl1KT42.jpg

L3kiAW2.jpg

Rfn2mdM.jpg

Będzie zamknięty, więc nie przejmuję się "drobnymi" babolami - poza tym moje modele wołają o pomstę do nieba, więc będą tylko drobne poprawki po położeniu podkładu.

Kolejna sprawa to uczę się czytać instrukcje Dragona, które w niektórych miejscach sprawiają mi niespodzianki.

Najlepiej poszukać jakąś relację z budowy, wtedy sam zobaczysz.

Powodzenia.

 

No właśnie coś nie mogę znaleźć, tj. nie szukałem jeszcze za dużo

 

ps. silnik nie jest sklejony z ramą.

To chyba tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

potrzebuje porady

chciałem zacząć powoli malować, pierwszy raz mam model Dragona i już zgłupiałem..

Cli0V5y.jpg

 

Silnik mam pomalować H12/33, wydechy H76/61 - to jest jasne

a co z ramą E34/35, E9 oraz (nie wiem jak to się nazwa) element w którym osadza się silnik ?

 

Czy to taki standardzik u Dragona, że nie oznacza on wszystkich elementów jak pomalować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dziękuje.

 

Natomiast z każda kolejną strona moje pytania się mnożą, choćby części D60, E30/31, E6/7, E29, E19/21.

Nie chce pytać za każdym razem o kolor, czy Dragon tak ma ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy Dragon tak ma

 

Tego zupełnie nie wiem, ale postawię kamienie przeciw perłom, że Dragon, podobnie jak inni producenci zestawów, ma wątłe pojęcie o szczegółach malowania oryginałów. Może 'nie pisanie' nie jest gorsze niż zmyślanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy model dobrze się zapowiada:)

Model ciekawy ale wykonanie pewnie nie zobaczymy staram się.

 

Będę tu zaglądał, niezłe cacko sobie wybrałeś na ten odpoczynek.

Pewnie nie pierwszy i nie ostatni

Dzięki Franz.

 

Na razie nic nie wrzucam bo sobie powolutku dłubię w kabinie

Oprócz matu na silnik i częściowo wnętrza pomalowanego nic ciekawego się nie dzieje.

 

Czym mogę zastąpić kolor H76/61 Burint Iron?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wash a'la kurz u brud daj na burty i podłogę, wymyj tak, żeby w zakamarkach zostało. Na podłodze w okolicy orczyka możesz zrobić przetarcia farby do materiału. Na rączkach, rękojeściach, manipulatorach metalowych można przetarcia zrobić, ale delikatne, krawędzie pulpitów już suchym pędzlem potraktowałeś, więc styknie tego. Pasy wymiętol, parciane przewody można wypłowić i styknie.

 

P-51_Mustang__cockpit_full.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z Mikele

zmieniłem plany, położyłem srebrny H8, jutro jak wyschnie położę chipping fluid i na to kolor bazowy (H58) i zaczynam od nowa ze zdrapkami.

Na razie wygląda to tak :

WBSObt1.jpg

0PGb0j0.jpg

e84PfeH.jpg

 

Przepraszam za zdjęcia ale robione na szybko.

 

Mam pytanie odnośnie chipping fluid - można go lać prosto do aero czy lepiej rozcieńczyć (wodą?)

No i zabieram się za szukanie zdjęć kabiny i obić.

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten silnik taki goły będzie? Nie dorabiasz żadnych przewodów itp.?

 

Nie oczywiście, że nie

Będę starał się przynajmniej troszkę zwaloryzować - tylko czekam na cienkie kabelki. Na razie chciałem tylko położyć warstwę pod zdrapki.

Może źle założyłem by najpierw pomalować silnik a później dorabiać przewody/kabelki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy, jak Ci wygodniej robić. Cienkie kable można kleić na przezroczysty klej dwuskładnikowy - nie łapie tak szybko jak CA więc jest czas na układanie drobnicy i nie rozpuszcza ani nie brudzi polakierowanego elementu.

 

A ze zdrapkami na samym silniku to nie przesadzaj - może gdzieś na linii łączenia korpusu z pokrywą skrzyni korbowej, na śrubach pokryw głowicy i po łbach wystających śrub. I styknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.