cruenzo Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 przyczyn może być wiele....za gesta farba, źle ustawione ciśnienie, jakiś glut z farby przytkał dyszę. najlepiej próbować wlewajac do zbiorniczka zwykłą wodę i popróbowac np. na szybie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 Tak robiły się takie małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cruenzo Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 jak bąbelki, to ja stawiam na przytkaną dyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 wodą a i jeszcze leciało trochę farby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Spróbowałem z tą wodą i nic raz prysło mi w twarz niewiem czemu może to wina aeografu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cruenzo Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Ja na twoim miejscu zacząłbym od gruntownego czyszczenia uprzednio rozebranego na czynniki pierwsze aerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 A może być iglica zepsuta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Sorryy ale sam jesteś zepsuty (soryy za to )Rozkręć aerograf na czynniki pierwsze i wykomp go w cleanuxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Wszyzstko .LOL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Próbowałem i nic niedało :( ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cruenzo Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 rozkręć aerka na czynniki pierwsze. potem wrzuć wszystko z wyjątkiem części gumowych do cleanluxa na 24 godziny. Po tym czasie wyczyść np. patyczkiem do uszu, wypłucz ciepłą wpdą skręć do kupy podłącz i sprawdź. jak to nie pomoże to będziemy dalej się zastanawiać. I jeszcze jedno...jakie ustawiłeś ciśnienie na wyjściu z kompresorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Może zacznijmy po kolei i po męsku: jaki kompresor jaki aerograf jaka farba bez tego to możemy sobie gdybać do u...zasmarkanej śmierci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 rzelu odpowiedz kompresor mini ma 2000 chyba tak aeograf Aerograf profesjonalny z dyszą 0,3 mm, reg. tył z modelsklep farba model master red a jaki jest dobry aeograf w cenie 70/130 zł maluję modele w skali 1/24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulus Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Czy, jeżeli pociągasz za przycisk, który odpowiada za ilość podawanej farby, to, na sucho, widać ruch iglicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Tak raz się rusza raz nie trochę smieszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulus Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 W tych chwilach, jak się nie rusza, to nie idzie farba tylko powietrze - niestety czeka Ciebie gruntowne czyszczenie aerografu, albo, na początek, sprawdzenie, czy jest dobrze złożony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 czyli to może być wina producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 czyli to może być wina producenta Jeżeli ty go rozebrałeś, to może by twoja wina, bo mogłeś coś źle złożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avi Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 No dobra Gieksiarzu Pomoże Ci gość z Polonii Zatem po kolei: wyczyść dyszę - odkręć ją delikatnie kluczem, który masz w zestawie. Następnie przepłucz ją w Cleanluxie albo w zmywaczu Wamoda. Potem weź cienką chusteczkę higieniczną i kręć z niej cieniutki wałeczek, zwężający się ku górze. Tym będziesz czyścił dyszę, coby jej nie rozkalibrować. Jeśli po wsadzeniu tegoż 'wyciora' do dyszy (od strony aerografu) końcówka chusteczki nie ukazuje się w otworze wylotowym dyszy, to znaczy, że jest zapchana. Trzeba wtedy moczyć - czyścić do skutku. Dysza jest czysta, jeśli patrząc pod światło (od tyłu) widzisz punkcik wylotu. To jest najpewniej Twój problem. Co do iglicy, to raczej nie jest zepsuta, bo to byś widział gołym okiem - byłaby krzywa lub złamana. Zresztą wtedy farba leciałaby z aerografu, choć krzywo. Jeśli okaże się, że dysza jest czysta, a dalej 'nie funguje', to znaczy, że coś jest źle poskładane. To w sumie prosty aerograf, ale trzeba sprawdzić, czy np. spust nie jest włożony odwrotnie, albo 'dinks', który znajduje się bezpośrednio przed nim (taki 'języczek'). A może po prostu coś jest niedokręcone - np zacisk iglicy może być nie do końca przykręcony, stąd chodzi tak jak chodzi. Przyczyn może być wiele, ale sprawdź te rzeczy, o których napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek14 Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 A spróbuj wykompać w DOT-3...Nie znam się ale moze pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 A może być sidolux? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Mroczkowski Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 A może być sidolux? nie, lepszy był by cleanlux Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 Zadam trochę smieszne pytanie czy do ciężarówek nada się aeograaf z dyszą 0.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 Tak nada się, ale do malowania naczep i kasty lepszy będzie 0.3. Do detali 0.2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 Bo mało jest 0.3 takich jak widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.