Skocz do zawartości

Aerograf z dolnym zbiorniczkiem


Bartas89

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, Tap-chan napisał:

A jak się to objawia? Jestem ciekaw aerografów Paasche więc chętnie się dowiem co tam bywa nie tak.

Raz lecą bąble w zbiorniczku, raz pluje farbą, raz w ogóle maluje. Spust się blokuje mimo nasmarowania. Aero czyszczony w całości. Już mi się nie chce z nim męczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartas89 napisał:

… Już mi się nie chce z nim męczyć.

Jeśli dobrze pamiętam circa rok temu oferowałem, że go do ciebie odkupię po cenie stosownej do twojego narzekania.

Mam Paasche TG z dyszami #2 i #3 plus TAF-3. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz.

Mam Paasche VJR z dyszą #1. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz.

Edytowane przez kjp_a_man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartas89 napisał:

Raz lecą bąble w zbiorniczku, raz pluje farbą, raz w ogóle maluje. Spust się blokuje mimo nasmarowania. Aero czyszczony w całości. Już mi się nie chce z nim męczyć.

A w ogóle to jakimi farbami malujesz i jakie modele? Bo jeśli wlejesz do Iwaty jakieś błoto, typu Mig Jimenez czy coś w ten deseń, to i Japoniec nie pomoże na dłuższą metę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Solo napisał:

A w ogóle to jakimi farbami malujesz i jakie modele? Bo jeśli wlejesz do Iwaty jakieś błoto, typu Mig Jimenez czy coś w ten deseń, to i Japoniec nie pomoże na dłuższą metę.

Tamiya i Mr.Paint

 

2 godziny temu, kjp_a_man napisał:

Jeśli dobrze pamiętam circa rok temu oferowałem, że go do ciebie odkupię po cenie stosownej do twojego narzekania.

Mam Paasche TG z dyszami #2 i #3 plus TAF-3. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz.

Mam Paasche VJR z dyszą #1. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz.

  • To zazdroszczę :) Może po prostu nie umiem się obchodzić z aerkami? ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetuj go całkowicie. Tzn znajdź na stronie paashe instrukcje, rozbierz całkowicie, wyczyść do połysku każdy element zewnątrz i wewnątrz, sprawdź czy dysza nie jest gdzieś pęknięta wzdłuż - bo takie objawy może dawać,  złóż i sprobuj najpierw nim pomalować coś jakim tuszem albo woda zabarwiona. Koniecznie sprawdz gdzie powinny byc fabryczne uszczelnienia. Jesli bedzie równo rozpylal, zacznij go oswajac z farbami ?
 

Edytowane przez Qz9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Obrazek pobrany stąd.tgx-schm.thumb.png.fe57ce29b36df849a9b731037a6a2739.png
    Moduł zaznaczony na zielono rozebrałem raz, albo zero razy. Bardzo dbam aby go wykręcić przed myciem i aby nie miał styczności z farbą.
  2. Obrazek pobrany stąd. Wiem, że to TG, a nie TGX.
    talon-parts-.thumb.jpg.5dd13a4749faa37dff48e7e13887685b.jpg
    Dbam aby części „F”=„4”, „F”=„21”, „E”=„6” i „L”=„22” nie miały styczności z chemią ostrzejszą niż IPA.
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bartas89 napisał:

Pamiętam, że miał problem z podkładem Mr.Painta, którego teoretycznie nie trzeba było rozcieńczać.

podkłady tego typu przy dyszy 0,6 to bardziej kwestia  czy twoja sprężarka daje wystarczająco duzo powietrza, żeby gęstsze z dyszy wyssać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie odkręcaj dyszy bo nie ma potrzeby. Dysze w Iwatach są malutkie i łatwo je ukręcić (to przy zbyt silnym dokręcaniu), a w ogóle to nie ma potrzeby ich ruszać zbyt często, przy intensywnym malowaniu można je wyczyścić w środku powiedzmy raz na tydzień czy dwa.
Klucz jest na pewno ok, a jeśli dalej uważasz że nie, to pokaż zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Mam kilka Iwat i w każdej kluczyk jest chyba taki sam, bez problemu każdym odkręcam dysze.
Gdzie kupiłeś ten aerograf? Może warto kluczyk reklamować, on musi pasować, bo dyszę czasami jednak trzeba odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu, to napiszę tutaj. Mam kompresor AS 186. Jak na jego manometrze mam odczytywać ilość barów? Mam na nim tylko skalę w jednostkach przeływu (litry na minutę i stopy sześcienne na godzinę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZERWONE cyfry na manometrze te od 0 wzwyż  do 7 to BARy.Powinno się używać do aero tak ciut powyżej 1,1.5 bara.Czasem nawet mniej niż 1bar jest ok.Te czarne cyfry to psi.Ale ja tam uwielbiam skalę w barach.Z ta skalą w jednostkach na minutę to nie zawracaj sobie tym gitary stary.POTRZEBNE TOBIE TO JAK KOTU BUTY.

Edytowane przez push-up78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem te czerwone cyferki to BARy.Jak też mam ale na innym manometrze firmy Tekma u mnie główna podziałka ma na zewnętrznym ,,zegarze czarne cyferki TO BARY.Nie ma tam napisu bar.To jest dla osób co mają trochę wiedzy ta skala.Jest ta druga czarna al;e ona podaje w psi.To tak jak Farenheit temp. I Celsjusz. Dlatego Tobie wyjaśniam właśnie ,że masz czytać dla swojej wygody te podziałkę z czerwonymi cyferkami.Chyba,że lubisz odczyt  psi sprawa gustu.

Edytowane przez push-up78
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.