greatgonzo Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 Też jestem ciekaw. Mój Paashe robi wrażenie, jakby można było nim i gwoździe wbijać, ale to prostszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 9 Kwietnia 2020 47 minut temu, Tap-chan napisał: A jak się to objawia? Jestem ciekaw aerografów Paasche więc chętnie się dowiem co tam bywa nie tak. Raz lecą bąble w zbiorniczku, raz pluje farbą, raz w ogóle maluje. Spust się blokuje mimo nasmarowania. Aero czyszczony w całości. Już mi się nie chce z nim męczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjp_a_man Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Bartas89 napisał: … Już mi się nie chce z nim męczyć. Jeśli dobrze pamiętam circa rok temu oferowałem, że go do ciebie odkupię po cenie stosownej do twojego narzekania. Mam Paasche TG z dyszami #2 i #3 plus TAF-3. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz. Mam Paasche VJR z dyszą #1. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz. Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez kjp_a_man Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Bartas89 napisał: Raz lecą bąble w zbiorniczku, raz pluje farbą, raz w ogóle maluje. Spust się blokuje mimo nasmarowania. Aero czyszczony w całości. Już mi się nie chce z nim męczyć. A w ogóle to jakimi farbami malujesz i jakie modele? Bo jeśli wlejesz do Iwaty jakieś błoto, typu Mig Jimenez czy coś w ten deseń, to i Japoniec nie pomoże na dłuższą metę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 9 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, Solo napisał: A w ogóle to jakimi farbami malujesz i jakie modele? Bo jeśli wlejesz do Iwaty jakieś błoto, typu Mig Jimenez czy coś w ten deseń, to i Japoniec nie pomoże na dłuższą metę. Tamiya i Mr.Paint 2 godziny temu, kjp_a_man napisał: Jeśli dobrze pamiętam circa rok temu oferowałem, że go do ciebie odkupię po cenie stosownej do twojego narzekania. Mam Paasche TG z dyszami #2 i #3 plus TAF-3. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz. Mam Paasche VJR z dyszą #1. Nie mam z nim problemów, które ty tutaj zgłaszasz. To zazdroszczę Może po prostu nie umiem się obchodzić z aerkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qz9 Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) Zresetuj go całkowicie. Tzn znajdź na stronie paashe instrukcje, rozbierz całkowicie, wyczyść do połysku każdy element zewnątrz i wewnątrz, sprawdź czy dysza nie jest gdzieś pęknięta wzdłuż - bo takie objawy może dawać, złóż i sprobuj najpierw nim pomalować coś jakim tuszem albo woda zabarwiona. Koniecznie sprawdz gdzie powinny byc fabryczne uszczelnienia. Jesli bedzie równo rozpylal, zacznij go oswajac z farbami Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez Qz9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 9 Kwietnia 2020 Pamiętam, że miał problem z podkładem Mr.Painta, którego teoretycznie nie trzeba było rozcieńczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjp_a_man Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 Obrazek pobrany stąd. Moduł zaznaczony na zielono rozebrałem raz, albo zero razy. Bardzo dbam aby go wykręcić przed myciem i aby nie miał styczności z farbą. Obrazek pobrany stąd. Wiem, że to TG, a nie TGX. Dbam aby części „F”=„4”, „F”=„21”, „E”=„6” i „L”=„22” nie miały styczności z chemią ostrzejszą niż IPA. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qz9 Napisano 9 Kwietnia 2020 Share Napisano 9 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Bartas89 napisał: Pamiętam, że miał problem z podkładem Mr.Painta, którego teoretycznie nie trzeba było rozcieńczać. podkłady tego typu przy dyszy 0,6 to bardziej kwestia czy twoja sprężarka daje wystarczająco duzo powietrza, żeby gęstsze z dyszy wyssać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 10 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Doszła do mnie Iwata, ale za cholerę nie wiem jak mam tym dołączonym kluczem dyszę odkręcić. On jest za mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Po pierwsze to nie odkręcaj dyszy bo nie ma potrzeby. Dysze w Iwatach są malutkie i łatwo je ukręcić (to przy zbyt silnym dokręcaniu), a w ogóle to nie ma potrzeby ich ruszać zbyt często, przy intensywnym malowaniu można je wyczyścić w środku powiedzmy raz na tydzień czy dwa. Klucz jest na pewno ok, a jeśli dalej uważasz że nie, to pokaż zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 10 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Teraz nie chciałem odkręcać, tylko sprawdzić czy klucz pasuje. Możesz pokazać jak u Ciebie wchodzi ten klucz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 U mnie to wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 10 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Mi ten klucz tak nie chce za nic w świecie wejść. Wydaje się jakby szczelina w nim była dosłownie o 0,5mm za wąska. A nie chce wciskać go na siłę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 A to ciekawe. Mam kilka Iwat i w każdej kluczyk jest chyba taki sam, bez problemu każdym odkręcam dysze. Gdzie kupiłeś ten aerograf? Może warto kluczyk reklamować, on musi pasować, bo dyszę czasami jednak trzeba odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qz9 Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 bartas89, pokaz zdjęcie tego twojego aero, to jest cos bardzo dziwnego...pisałeś że kupowałes z polskiej dystrybucji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
push-up78 Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Ja używam Tamiyowskiego kluczyka do Proconów.Jest w moim odczuciu lepszy od tego wrzucanego do Proconów.A wziąłem go z zestawu Tamiya do czyszczenia i konserwacji aero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2020 Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Jest identyczny jak ten z zestawów Iwaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 10 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2020 Kupiłem w Fine Art. Pudełko było zaplombowane, więc raczej nikt nie podmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 11 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 11 Kwietnia 2020 Żeby nie zakładać nowego tematu, to napiszę tutaj. Mam kompresor AS 186. Jak na jego manometrze mam odczytywać ilość barów? Mam na nim tylko skalę w jednostkach przeływu (litry na minutę i stopy sześcienne na godzinę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
push-up78 Napisano 11 Kwietnia 2020 Share Napisano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) CZERWONE cyfry na manometrze te od 0 wzwyż do 7 to BARy.Powinno się używać do aero tak ciut powyżej 1,1.5 bara.Czasem nawet mniej niż 1bar jest ok.Te czarne cyfry to psi.Ale ja tam uwielbiam skalę w barach.Z ta skalą w jednostkach na minutę to nie zawracaj sobie tym gitary stary.POTRZEBNE TOBIE TO JAK KOTU BUTY. Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez push-up78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 11 Kwietnia 2020 Autor Share Napisano 11 Kwietnia 2020 Mam taki manometr i tam nie ma barów. https://pwm.org.pl/viewtopic.php?p=952240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
push-up78 Napisano 11 Kwietnia 2020 Share Napisano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) Napisałem te czerwone cyferki to BARy.Jak też mam ale na innym manometrze firmy Tekma u mnie główna podziałka ma na zewnętrznym ,,zegarze czarne cyferki TO BARY.Nie ma tam napisu bar.To jest dla osób co mają trochę wiedzy ta skala.Jest ta druga czarna al;e ona podaje w psi.To tak jak Farenheit temp. I Celsjusz. Dlatego Tobie wyjaśniam właśnie ,że masz czytać dla swojej wygody te podziałkę z czerwonymi cyferkami.Chyba,że lubisz odczyt psi sprawa gustu. Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez push-up78 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjp_a_man Napisano 11 Kwietnia 2020 Share Napisano 11 Kwietnia 2020 … 48 minut temu, Bartas89 napisał: … i tam nie ma barów. Ilea Barów równa się 1kPa×100? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enten Napisano 11 Kwietnia 2020 Share Napisano 11 Kwietnia 2020 1 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.