Moses Napisano 24 Września 2020 Share Napisano 24 Września 2020 Po przejsciach skończony. Warsztat znajdziecie !TUTAJ! Jak dla mnie najpiekniejsza konstrukcja pokładowa złotej ery odrzutowców. Strasznie niedoceniona, która szebko odeszła z zapomnienie (raptem 5 lat służby). Model robiony prosto z pudła, jak to w przypadku Tamiya, zero problemow, składa się jak klocki lego, jedyny minus, grube kalki. Model Malowany Gunze H i Hatakami C, brudzenie Oilbrushery, farby olejne i pudry Tamiya Douglas F4D-1 Skyray Bu.No 134895 VMF(AW)-115 Silver Eagles Ping Tung AFB, Formoza Czerwiec 1958 Tamiya 1/72 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zloty Napisano 24 Września 2020 Share Napisano 24 Września 2020 Bardzo dobrze wykonany. Jedynie opony do podpiłowania i może śmigać po "wybiegu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abtb Napisano 25 Września 2020 Share Napisano 25 Września 2020 Nie znam się to się wypowiem Wyszło ładnie. Nawet bym powiedział ze mi się podoba bardzo. Na pewno lepiej niż Phantom Mam tylko zagwozdkę z tym zabrudzeniem baniaków na naftę Skąd i dlaczego tak? I jedna uwaga malarska - nochala to bym "szczelił" NATO black - byłby taki trochę bardziej pasujący do reszty. Ale to już moja własna wizja więc można jej nie brać pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 25 Września 2020 Autor Share Napisano 25 Września 2020 Baniaki syfią się od gleby, nie mmniej troszkę przegiąłem, Nochal musi być właśnie głęboko ciorny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 25 Września 2020 Share Napisano 25 Września 2020 Bardzo mi się podoba, a w szczególności brudzenie na górze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...