Skocz do zawartości

[L] Vought F-8P Crusader France Navy no.35 Academy 1:72


sjr

Rekomendowane odpowiedzi

Ruszam z zupełnie nowym dla mnie tematem - pierwszy samolot z silnikiem odrzutowym :)

Nie wiem jak to się stało, że ze sterty modeli z okresu WWII został wybrany właśnie ten kandydat ale słowo się rzekło i kleje to co żona wyciągnęła z zalegających pudeł. 

 

1139425-27209-79-1080.thumb.webp.71eb3a963675abb43c9e26714842a57d.webp

 

Malowanie w jakim planuję zrobić: 

 

88475_1132114820.thumb.jpg.a923d4e9e8bcdc7c53c1e2fb27d2ed93.jpg93107_1156932878.thumb.jpg.004fb5dadf97adad3f4d3ae9769b42df.jpg

68351_1537530716.thumb.webp.a015c4692dd5c21594cb16bbb3e5b881.webp

 

Jako że w temacie JET'ów jestem totalnie zielony pytanie do znawców, o co warto ten zestaw Academy wzbogacić / co w nim wymienić? 

 

Na początek na pewno muszę zamówić maski do oszklenia i zauważyłem że Eduard propouje standardowe maski natomiast Montex proponuje maskowanie owiewki w 3 etapach, które maski lepiej spełnią swoje zadanie? 

 

2654_rd.jpg.d120ac12ed6e4ac1fc62672cc4275ca2.jpg

 

I jeszcze pytanie o kolor główny, instrukcja podaje FS35164, czy miał ktoś do czynienia z serią farb Hataka seria Blue Line Mini? Da się tym malować w aero? 

Edytowane przez sjr
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafny temat :super:

Zostaw tą IIWŚ i klej jet'y :wink:

Fajne maski będą z New Ware, a z dodatków to zależy jak zwykle ile chcesz dołożyć kasy, możesz się pokusić o dodatki od Armycast, może jakiś fotel. Model jest tak ładny, że moim zdaniem prócz wymienionego fotela nic więcej mu nie trzeba.

:piwo: to za szczęki :wink:

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
17 godzin temu, sjr napisał:

Przyszły dodatki, teraz tylko znaleźć wolna chwile i można zaczynać 

IMG_20211030_181938.jpg