Skocz do zawartości

Aerograf


Piots

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie do tej pory (około 2 lat) używalem piwaty która zaczyna się psuć myślałem o kupnie nowego czy moglibyście mi cos polecić (sam myślałem o Harder & Stenbacker evolution solo co o nim myślicie) ? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Miałem i mam PIwatę i kupiłem H&S Evo Silverline. Oczywiscie H&S jest zauważalnie lepszy a czyszczenei to bajka, nie da się ukręcić głowicy.

Trzeba się przyzwyczaić do spustu i niektórzy narzekają na słabą kontrolę nad tymże. Mi pasuje. Ponoć niezła jest też Tamiya HG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piwacie jest bardziej twardy ,ale w H&S da się wyregulować twardość spustu,ja w Ultrze tak zrobiłem ,ale po pierwszym zachwycie H&S Ultrą teraz juz po pomalowaniu ponad 10 modeli tym że aerkiem już taki zachwycony nie jestem ,w/g mnie Ultra jest lepsza od Piwaty pod względem czyszczenia no i dysza bez gwintu /chociaż ja w swojej ponad 6letniej Piwacie nie ukręciłem wystarczy obchodzic sie delikatnie/ pod innymi względami w/g mnie są zbliżone.Na koniec powiem tyle ,że nigdy bym nie dał za Evo 500 czy 600 zł i dla celów modelarskich wystarczy w zupełności Ultra za nie całe 300 oczywiście jeśli się chce mieć markowy produkt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prosiłbym o szybką pomoc. Zmuszony jestem pomalować kilka modeli a w związku z tym musze kupić zestaw do malowania.

Nie jestem wielkim znawcą techniki modelarstwa ale w ciągu roku może 4-5 modeli zrobię (większa skala).

Proszę o sugestie dotyczące tego co mamy na rynku .

http://allegro.pl/mini-kompresor-sprezarka150w-z-aerografem-zestaw-i2345160070.html

http://allegro.pl/kompresor-z-butla-aerograf-tg180-zestaw-malowania-i2298265125.html

http://allegro.pl/kompresor-do-aerografu-z-butla-3l-6bar-aerograf-4-i2331875904.html

http://allegro.pl/aerograf-tg130-z-dysza-0-3-kompresor-z-butla-magma-i2298265113.html

Dzieki z góry za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie co do malowania aero. Dopiero zaczynam z tym przygodę i nie bardzo wiem co i jak. Pierwsze pytanie to czy i czym rozcieńczyć farbki. I czy podkład trzeba rozcieńczać? Drugie pytanie to jak myć aero. Rozkładać całego i moczyć w nitro czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie może jakieś pomysły na zamiennik dużej uszczelki koło dyszy w pseudo-Iwacie? Właśnie mi się rozerwała gdy odkręcałem dużą nakrętkę/końcówkę pod którą znajduje się dysza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi są na forum.

Nie bardzo mam czas aby przeglądać 81 stron... Nie można mi po prostu pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoi jak byk przyklejony temat "Farbki i ich rozcieńczanie". Poświęć jeden wieczór na przeglądnięcie tych 81 stron o Aerografie, tam jest kilkadziesiąt pytań i odpowiedzi. Każdemu nowemu ktoś ma to samo na nowo przepisywać? Jak nie masz na to czasu, to odpuść sobie modelarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że mam naukę i nie mam czasu aby to przeglądać. Jak zwykle życzliwość Polaka poraża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie może jakieś pomysły na zamiennik dużej uszczelki koło dyszy w pseudo-Iwacie? Właśnie mi się rozerwała gdy odkręcałem dużą nakrętkę/końcówkę pod którą znajduje się dysza.

 

w mojej piwacie odleciała w zapomnienie po pierwszym myciu nitro i aerek bez niej hula aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to pytanie było już wiele razy zadawane, ale planuję zakup aero i nie wiem jaki. Głównie samochody 1:24 i czasami jakaś cieżarówka lub samolot. Mój przedział cenowy to 200-300zł. Chodzi mi o to, żeby jakość malowania była dobra i żeby dużo przetrwał. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Proszę o pomoc w temacie czyszczenie aerografu. Zakupiłem TG130 i oczywiście jak to w naszym handlu bywa dostałem malutką ulotkę gdzie ani słowa o czyszczeniu. Na domiar wszystko w języku innym niż nasz.To moje początki w malarstwie aerografowym.

Jeżeli ktoś by mógł mnie wspomóc kilkoma radami będęwdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty szukania

Bosz... Wycierasz papierowym ręcznikiem wnętrze zbiorniczka, nalewasz rozcieńczalnika tak z 1/2 zbiorniczka, puszczasz bańki wylewasz, nalewasz jeszcze raz, starym pędzelkiem czyścisz ewentualne pozostałości farby w zbiorniczku (nie, igle się nic nie stanie ), wylewasz, nalewasz jeszcze ok 1/4, cofasz iglicę aż skapnie z dyszy kropla/dwie, odkładasz na chwilę (w tym czasie możesz posprzątać biurko np. , no powiedzmy na minutę) puszczasz bańki i wypsikowujesz zawartość, wyciągasz igłę, gdy jest czysta wkładasz z powrotem i aerograf na półeczkę, jeśli nie, przecierasz szmatką (uważaj na paluchy bo bardzo boli ! ) skręcasz i przepłukujesz jeszcze raz, po czym sprawdzasz jeszcze raz, ot cała filozofia. Nie używaj Cleanluxu do aerka bo Ci chrom zje i nie będzie ciekawie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to pytanie było już wiele razy zadawane, ale planuję zakup aero i nie wiem jaki. Głównie samochody 1:24 i czasami jakaś cieżarówka lub samolot. Mój przedział cenowy to 200-300zł. Chodzi mi o to, żeby jakość malowania była dobra i żeby dużo przetrwał. Z góry dzięki

 

Pomoże mi Ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz markowego sprzętu to polecam piwatę na allegro za nie całe 50zł /mam bardzo podobną i sobie chwalę/a jeśli markowy to chyba tylko H&S Ultra wchodzi w grę cena do 300zł /też mam ,plusem jak dla mnie jest łatwość czyszczenia i perfekcyjne wykonanie/ Oba maja bardzo podobne mozliwości i wybór należy tylko do Ciebie co wolisz :podróbę czy oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z aero. Wlewam do niego farbkę o gęstości wody, i nie wiem czego nieraz maluje normalnie a nieraz nie chce lecieć. Często jest też tak że po naciśnięciu spustu aero wypluwa farbę i na tym się kończy. Powietrze normalnie przelatuje przez dyszkę, a farba w zbiorniczku zostaje. Dlaczego tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.