Robcio7904 Napisano 19 Maja 2012 Share Napisano 19 Maja 2012 Witam. Prosiłbym o szybką pomoc. Zmuszony jestem pomalować kilka modeli a w związku z tym musze kupić zestaw do malowania. Nie jestem wielkim znawcą techniki modelarstwa ale w ciągu roku może 4-5 modeli zrobię (większa skala). Proszę o sugestie dotyczące tego co mamy na rynku . http://allegro.pl/mini-kompresor-sprezarka150w-z-aerografem-zestaw-i2345160070.html http://allegro.pl/kompresor-z-butla-aerograf-tg180-zestaw-malowania-i2298265125.html http://allegro.pl/kompresor-do-aerografu-z-butla-3l-6bar-aerograf-4-i2331875904.html http://allegro.pl/aerograf-tg130-z-dysza-0-3-kompresor-z-butla-magma-i2298265113.html Dzieki z góry za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 19 Maja 2012 Share Napisano 19 Maja 2012 Polecam ten ostatni zestaw ,mam taki sam kompresor i podobną piwatę/bez tej śruby z tyłu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 20 Maja 2012 Share Napisano 20 Maja 2012 Ja też mam ten ostatni zestaw , kupiłem od tego samego sprzedawcy i jestem zadowolony, jak na początek przygody z aerografem i modelarstwem myślę , że mi wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robcio7904 Napisano 20 Maja 2012 Share Napisano 20 Maja 2012 Dzieki za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Mam takie pytanie co do malowania aero. Dopiero zaczynam z tym przygodę i nie bardzo wiem co i jak. Pierwsze pytanie to czy i czym rozcieńczyć farbki. I czy podkład trzeba rozcieńczać? Drugie pytanie to jak myć aero. Rozkładać całego i moczyć w nitro czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Odpowiedzi są na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aphar Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Macie może jakieś pomysły na zamiennik dużej uszczelki koło dyszy w pseudo-Iwacie? Właśnie mi się rozerwała gdy odkręcałem dużą nakrętkę/końcówkę pod którą znajduje się dysza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Odpowiedzi są na forum. Nie bardzo mam czas aby przeglądać 81 stron... Nie można mi po prostu pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Stoi jak byk przyklejony temat "Farbki i ich rozcieńczanie". Poświęć jeden wieczór na przeglądnięcie tych 81 stron o Aerografie, tam jest kilkadziesiąt pytań i odpowiedzi. Każdemu nowemu ktoś ma to samo na nowo przepisywać? Jak nie masz na to czasu, to odpuść sobie modelarstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Tak się składa że mam naukę i nie mam czasu aby to przeglądać. Jak zwykle życzliwość Polaka poraża... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Macie może jakieś pomysły na zamiennik dużej uszczelki koło dyszy w pseudo-Iwacie? Właśnie mi się rozerwała gdy odkręcałem dużą nakrętkę/końcówkę pod którą znajduje się dysza. w mojej piwacie odleciała w zapomnienie po pierwszym myciu nitro i aerek bez niej hula aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Wiem, że to pytanie było już wiele razy zadawane, ale planuję zakup aero i nie wiem jaki. Głównie samochody 1:24 i czasami jakaś cieżarówka lub samolot. Mój przedział cenowy to 200-300zł. Chodzi mi o to, żeby jakość malowania była dobra i żeby dużo przetrwał. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robcio7904 Napisano 24 Maja 2012 Share Napisano 24 Maja 2012 Witam. Proszę o pomoc w temacie czyszczenie aerografu. Zakupiłem TG130 i oczywiście jak to w naszym handlu bywa dostałem malutką ulotkę gdzie ani słowa o czyszczeniu. Na domiar wszystko w języku innym niż nasz.To moje początki w malarstwie aerografowym. Jeżeli ktoś by mógł mnie wspomóc kilkoma radami będęwdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 24 Maja 2012 Share Napisano 24 Maja 2012 2 minuty szukania Bosz... Wycierasz papierowym ręcznikiem wnętrze zbiorniczka, nalewasz rozcieńczalnika tak z 1/2 zbiorniczka, puszczasz bańki wylewasz, nalewasz jeszcze raz, starym pędzelkiem czyścisz ewentualne pozostałości farby w zbiorniczku (nie, igle się nic nie stanie ), wylewasz, nalewasz jeszcze ok 1/4, cofasz iglicę aż skapnie z dyszy kropla/dwie, odkładasz na chwilę (w tym czasie możesz posprzątać biurko np. , no powiedzmy na minutę) puszczasz bańki i wypsikowujesz zawartość, wyciągasz igłę, gdy jest czysta wkładasz z powrotem i aerograf na półeczkę, jeśli nie, przecierasz szmatką (uważaj na paluchy bo bardzo boli ! ) skręcasz i przepłukujesz jeszcze raz, po czym sprawdzasz jeszcze raz, ot cała filozofia. Nie używaj Cleanluxu do aerka bo Ci chrom zje i nie będzie ciekawie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robcio7904 Napisano 24 Maja 2012 Share Napisano 24 Maja 2012 Dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 25 Maja 2012 Share Napisano 25 Maja 2012 Wiem, że to pytanie było już wiele razy zadawane, ale planuję zakup aero i nie wiem jaki. Głównie samochody 1:24 i czasami jakaś cieżarówka lub samolot. Mój przedział cenowy to 200-300zł. Chodzi mi o to, żeby jakość malowania była dobra i żeby dużo przetrwał. Z góry dzięki Pomoże mi Ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 25 Maja 2012 Share Napisano 25 Maja 2012 Jeśli nie chcesz markowego sprzętu to polecam piwatę na allegro za nie całe 50zł /mam bardzo podobną i sobie chwalę/a jeśli markowy to chyba tylko H&S Ultra wchodzi w grę cena do 300zł /też mam ,plusem jak dla mnie jest łatwość czyszczenia i perfekcyjne wykonanie/ Oba maja bardzo podobne mozliwości i wybór należy tylko do Ciebie co wolisz :podróbę czy oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dart Napisano 25 Maja 2012 Share Napisano 25 Maja 2012 Dla mnie ważniejszy jest efekt końcowy a nie firma. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Mam następujący problem z aero. Wlewam do niego farbkę o gęstości wody, i nie wiem czego nieraz maluje normalnie a nieraz nie chce lecieć. Często jest też tak że po naciśnięciu spustu aero wypluwa farbę i na tym się kończy. Powietrze normalnie przelatuje przez dyszkę, a farba w zbiorniczku zostaje. Dlaczego tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ari Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Zapewne jest zatkany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Ale jak może być zatkany jak jest nowy? Malowałem nim tylko 2 razy oczywiście po malowaniu był dokładnie oczyszczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 A czy po 2 razach nie może być zatkany?wystarczy ,że została drobinka farby i zatkało dyszę .Jaki masz ten aerek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Aero to EW440A. To jak mam ją podczyścić? Moczyłem ją po malowaniu w acetonie, a potem składałem aero i przedmuchiwałem benzyną ekstrakcyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 po moczeniu trzeba było delikatnie w srodku wyczyścić ,tak samo wszystkie zakamarki w aero .spróbuj zatkać palcem osłonę dyszy i nacisnąć i cofnąć spust zobacz czy powietrze do zbiornika leci /bąbelkuje/ i na samym rozcieńczalniku czy leci przez dyszę/tak jak bys malował/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komor Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Tak był czyszczony dokładnie pędzelkiem. Ok zaraz spróbuję i napiszę. EDIT: Tak bulgocze i rozcieńczalnik leci pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi