wisa Napisano 9 Października 2012 Share Napisano 9 Października 2012 Osobiście używam takiego z butlą. Szczerze mówiąc dzięki butli mam zapewnione stałe i róne ciśnienie podczas pracy. Gdy jest chwila przerwy w malowaniu - kompresor dobija do iluś tam atmosfer i się wyłącza i przy okazji chłodzi. No i jak dla mnie - całość jest cicha i w miarę niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 9 Października 2012 Share Napisano 9 Października 2012 Mam szybkie pytanko...Różnią się one tym, że AS186 posiada butlę 3l... Mam kompresor MAR 3000 bez butli. I dlatego Ci radzę: bierz z butlą i nawet się nie zastanawiaj. Oszczędności lepiej szukać gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klobukos Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 (edytowane) Potrzebuję jeszcze jednej rady. Zakupiłem aero Fachowiec 0,3mm. Nie mam suwmiarki pod ręką, mierząc linijką gwint na wąż doprowadzający powietrze wychodzi ok 9mm, czyli 3/8". Z kolei kompresor, który planuję zakupić (AS186) w opisie ma podane "Złącze: G 1/8'' BSP (rzeczywisty wymiar: 3/8''; 9,7 [mm])" Jaki wąż mam w końcu zakupić? Z tego co widzę można dostać węże 1/4 z obu stron, 1/8 z obu stron, oraz 1/4-1/8. Nigdzie 3/8". #Edit: Poprawcie mnie jeśli się mylę. wszędzie na aukcjach czy w sklepach gdzie podają średnicę np 1/8" chodzi o BSP - czyli standard brytyjski, który na nasze oznacza np G 1/8"bsp = 3/8" = 9,5mm. I zapewne wąż z oboma takimi końcówkami powinienem zakupić Edytowane 11 Października 2012 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 3/4” to ponad 26mm a nie 9mm. Zerknij np. tu: http://www.pneumatyka.info.pl/bsp http://www.normapress.pl/identyfikacja-gwintow.html http://www.lw.cad.pl/r_gw_rur_walc.htm A gwint typu G jest równoznaczny z BSP. G (BSP) rurowy Whitwortha, walcowy DIN 259ISO 228/I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klobukos Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 Mój błąd, 9mm = 3/8" - ale wróćmy do tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 No w tych tabelach masz wymiary gwintów rzeczywiste i w standardzie BSP. Z tego co podałeś, to wychodzi, iż powinieneś kupić wąż 1/8 - 1/8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabatms Napisano 13 Października 2012 Share Napisano 13 Października 2012 obadaj złączki tu: http://www.gunze.pl/go/_category/?idc=id_17&order=1&page=1&producer_id=0&record_row=long&lang=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalaruch Napisano 15 Października 2012 Share Napisano 15 Października 2012 Przeglądałem stronki i się pogubiłem, mam podstawowy aero do podkładu TG-138, wiadomo - ma mały wężyk, tylko jaki to gwint? 1/8" na aerograf mam większy gwint, bo ok8-9mm...z przeliczaniem to też babol. Jest taka redukcja? Wiecie skąd załatwić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalaruch Napisano 16 Października 2012 Share Napisano 16 Października 2012 Ponoć mały gwint to 1/8" a duży to 1/4"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apache Napisano 16 Października 2012 Share Napisano 16 Października 2012 Można dokupić dysze do tg 130? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 16 Października 2012 Share Napisano 16 Października 2012 Można, ale koszt to bodajże 1/2 ceny tej piwaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Października 2012 Share Napisano 25 Października 2012 Mam znowu problem z moim EW-770. Zacznę od pocątku. Niedawno ukręciłem dysze w tym aero. Na szczęście udało mi się wyciągnąć resztki starej dyszy.Kupiłem nową dysze i iglice, zakładam i farba nie leci. Poleci (coś jak taka psikawka), ale tylko jak "dmuchne ręcznie" przez zbiorniczek. Jeśli wiecie co to może być, to proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 25 Października 2012 Share Napisano 25 Października 2012 Mam znowu problem z moim EW-770. Zacznę od pocątku. Niedawno ukręciłem dysze w tym aero. Na szczęście udało mi się wyciągnąć resztki starej dyszy.Kupiłem nową dysze i iglice, zakładam i farba nie leci. Poleci (coś jak taka psikawka), ale tylko jak "dmuchne ręcznie" przez zbiorniczek. Jeśli wiecie co to może być, to proszę o odpowiedź. Sprawdziłeś, czy dysza wystaje z osłony? Zalecane ok. 0,2 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Października 2012 Share Napisano 25 Października 2012 Tak sprawdziłem- dysza wystaje zza osłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Października 2012 Share Napisano 25 Października 2012 Przepraszam za post pod postem, ale chyba udało mi się usunąć usterkę. Aero nie był miesiąc używany. Zrobiłem mu małą kąpiel i powoli działa. Z początku kropkował bardziej teraz już o wiele mniej. Jutro zobaczę, czy aerograf odzyskał pełną sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabatms Napisano 27 Października 2012 Share Napisano 27 Października 2012 Tak sprawdziłem- dysza wystaje zza osłony. 0,2 iglica za dyszą a nie dysza a osłona ma być czysta (najlepiej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 27 Października 2012 Share Napisano 27 Października 2012 0,2 iglica za dyszą a nie dysza a osłona ma być czysta (najlepiej) Kolego, proponuję podciągnąć najpierw swoją wiedzę zanim zaczniesz udzielasz pseudo porad. Iglica z dyszy wystaje najczęściej 1-3 mm zależnie od typu aero i jej stożka. Dysza musi wystawać ok. 0,2 mm z osłony aby powietrze zaciągało farbę, a nie wpychało jej do zbiorniczka. Pisał niedawno i nawet dawał rysunek kolega Karambolis8 (o ile mnie pamięć nie myli). Proponuję odszukać i zapoznać się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 28 Października 2012 Share Napisano 28 Października 2012 Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabatms Napisano 29 Października 2012 Share Napisano 29 Października 2012 Przeglądałem stronki i się pogubiłem, mam podstawowy aero do podkładu TG-138, wiadomo - ma mały wężyk, tylko jaki to gwint? 1/8" na aerograf mam większy gwint, bo ok8-9mm...z przeliczaniem to też babol. Jest taka redukcja? Wiecie skąd załatwić ? 1 cal ---- 2,54... cm --- tak mi się zdaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 29 Października 2012 Share Napisano 29 Października 2012 1 cal ---- 2,54... cm --- tak mi się zdaje W gwintach to nie działa. Zewnętrzny gwint ok. 9,5 mm to 1/8". Zewnętrzny gwint ok. 13 mm to 1/4" Pisałem parę dni temu. Anglicy to taki naród, że wszystko mają inaczej niż wszyscy. Nawet Opel - na całym świecie jest Opel a w Anglii... Dociekliwi niech sprawdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabatms Napisano 31 Października 2012 Share Napisano 31 Października 2012 1 cal ---- 2,54... cm --- tak mi się zdaje W gwintach to nie działa. Zewnętrzny gwint ok. 9,5 mm to 1/8". Zewnętrzny gwint ok. 13 mm to 1/4" Pisałem parę dni temu. Anglicy to taki naród, że wszystko mają inaczej niż wszyscy. Nawet Opel - na całym świecie jest Opel a w Anglii... Dociekliwi niech sprawdzą. jakoś coś na v ... l:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz BIS Napisano 1 Listopada 2012 Share Napisano 1 Listopada 2012 Ponoć mały gwint to 1/8" a duży to 1/4"... Nie jestem fachowcem w pneumatyce, ale temat gwintów jest sprawą dość prostą. Gwinty aerografów należą do grupy gwintów G (BSP lub BSPP) i różnią się bardzo od innych typów gwintów i trzeba sprawdzać z jakim rodzajem gwintu ma się do czynienia. Znam przypadek, gdy gość do rozbudowy pneumatyki kupił kształtki hydrauliczne. Uwaga - rodzajów gwintów jest cała masa - typy poniżej: ACME - gwint trapezowy symetryczny, BSF – gwint calowy Whitwortha, drobnozwojny, BSW – gwint calowy Whitwortha, zwykły, E – gwint Edisona, elektrotechniczny, G (lub BSPP) – gwint rurowy Whitwortha, walcowy, M – gwint metryczny zwykły i drobnozwojny, NC - gwint specjalny elektryczny NPT – gwint rurowy Briggsa, stożkowy Pg – gwint specjalny instalacyjny, pancerny, R (lub BSPT) – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, zewnętrzny, Rc – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, wewnętrzny, Rd – gwint okrągły, Rp – gwint rurowy Whitwortha, walcowy wewnętrzny, RW, FG – gwint rowerowy, S – gwint trapezowy niesymetryczny, Tr – gwint trapezowy symetryczny, UN – gwinty zunifikowane o skoku uprzywilejowanym, UNC – gwint calowy, zunifikowany, zwykły, UNEF – gwint calowy, zunifikowany, bardzo drobnozwojny, UNF – gwint calowy, zunifikowany, drobnozwojny, UNS – gwinty zunifikowane specjalne, Ven, Vg – gwint wentylowy, W – gwint stożkowy do zaworów gazowych, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 1 Listopada 2012 Share Napisano 1 Listopada 2012 Podawałem już wcześniej kilka tabelek. http://www.pneumatyka.info.pl/bsphttp://www.normapress.pl/identyfikacja-gwintow.html http://www.lw.cad.pl/r_gw_rur_walc.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz BIS Napisano 1 Listopada 2012 Share Napisano 1 Listopada 2012 Podawałem już wcześniej kilka tabelek. http://www.pneumatyka.info.pl/bsphttp://www.normapress.pl/identyfikacja-gwintow.html http://www.lw.cad.pl/r_gw_rur_walc.htm Ok. Przypomnieć nie zawadzi. Za parę postów będzie podobne lub takie samo pytanie o gwinty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszDudek Napisano 4 Listopada 2012 Share Napisano 4 Listopada 2012 Wiecie może czy da sie kupic gume do tłoka i cylinder do kompresora mar -1000 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi