dweler Napisano 9 Kwietnia 2009 Share Napisano 9 Kwietnia 2009 suuuper,dajesz dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 12 Maja 2009 Autor Share Napisano 12 Maja 2009 PZInż 222 zakończony, pora teraz możliwie szybko skończyć tą wersję siódemki. Z nowości to usunąłem (wyrwałem) chłodnice (te z C7P) mając nadal w głowie głos niektórych z Was, że generalnie to nie pasją i już. Zrobię nowe od podstaw, potem szybko rurki, ten debilny stelaż i zamykam bryłę podwozia ! Potem już tylko wieża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milan Mynar Napisano 13 Maja 2009 Share Napisano 13 Maja 2009 Bardzo piekne, nie sa te gasenice odwrotne, nie maja byc z przodku zebem vw gore? obrazek/929d81669c927547.html][/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 13 Maja 2009 Autor Share Napisano 13 Maja 2009 Bardzo piekne, nie sa te gasenice odwrotne, nie maja byc z przodku zebem vw gore? Milan masz rację, gąsienice na poprzednich zdjęciach założone są odwrotnie. Na razie nic nie to nie szkodzi, gąsienice i tak są zdjęte i swobodnie można je zamieniać. Produkt na dziś - chłodnice (nowe): Zrobiłem wersję 1.0, czyste, bieluchny polistyren, nieupaprany klejem istne cudo i ... okazały się za szerokie, mój błąd w pomiarach. No to rach ciach, tnij Jendrassie te piękne chłodnice, zwężaj o dwa milimetry ... Zwężone wsadzam do wozu i jest ok ale ... skos pod boczną płytę wydaje się jakiś dziwny, czuję w kościach, że nie przypasuje więc zapobiegawczo znowu tnę już gotowy produkt... Trzecie podejście okazało się trafne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milan Mynar Napisano 13 Maja 2009 Share Napisano 13 Maja 2009 Bardzo ladny przedial silnikowy, inspiracja dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 13 Maja 2009 Share Napisano 13 Maja 2009 Chłodnice wyglądają potężnie ale z przekroju tak wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 13 Maja 2009 Autor Share Napisano 13 Maja 2009 No szkice mówią, że były spore, te od C7P w Bielsku, nominalnie mniejsze od czołgowych i tak są ponadprzeciętnych gabarytów. Moje mają 4 mm szerokości (z kołnierzem 6mm) oraz 21 mm wysokości. W przedziale pasują w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Maja 2009 Share Napisano 13 Maja 2009 Hehe, widzę, że wzorowałeś się na moim rozwiązaniu W Model 7TP za cholerę nie da się wcisnąć chłodnic bez skośnej krawędzi Gratuluję, że weszły To teraz popsuję zabawę - kiedy robisz te ścianki kierujące strumień powietrza do góry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 14 Maja 2009 Autor Share Napisano 14 Maja 2009 Widd jak zwykle skromny Robiłem chłodnice na podstawie schematy chłodzenia silnika, ale nie ukrywam że Twoje chłodnice są jak najbardziej trafione. A te blaszki to kierowania powietrza, to masz jakieś fotki Twojej wersji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Maja 2009 Share Napisano 14 Maja 2009 Tutaj sprawę poruszałem: viewtopic.php?t=11335&postdays=0&postorder=asc&start=195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 14 Maja 2009 Autor Share Napisano 14 Maja 2009 Zasadniczo oznacza to koniec prac nad wnętrzem wozu, pozostaje brudzenie, domalowywanie i potem zamknięcie całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Maja 2009 Share Napisano 15 Maja 2009 Kolego, a skoro będziesz miał otwarty przedział silnika, to rura do tłumika będzie widoczna, że nie jest dokończona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 15 Maja 2009 Autor Share Napisano 15 Maja 2009 Rura tłumika KOLEGO będzie założona przy montowaniu płyt kadłuba, niech Cię o nią głowa nie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 20 Maja 2009 Autor Share Napisano 20 Maja 2009 Kiedy kobiety biorą się za robienie modeli (Aishu93) i robią je jeden za drugim, maszynowo, to już najwyższa pora żeby zakasać rękawy i brać się za robotę. Wstyd i purpura pokrywa mą twarz ;) Z racji tego że jutro mam zaliczenie dziś jest rewelacyjna pora do dłuższego pogrzebania przy modelach tak w ramach odpoczynku od nauki, bo samo patrzenie na książki męczy mnie już okrutnie... Kolejny Etap prac, ważny bo zamknięta została bryła wozu: Przed zamknięciem lekko ubrudziłem wnętrze Już z płytą górną - tutaj trzeba pamiętać że płyta górna była klejona do tylnej części (tam gdzie klapy) obudowy przedziału silnika. Zostały rozcięte żeby łatwiej było manewrować z rurkami instalacji chłodzenia i wydechu. Z wieżą na dachu I tu kolejny chochlik, którego nie zauważyłem wcześniej. Tylne-boczne płyty mają charakterystyczny kształt. Wszystko pasuje w seryjnym 7TP ale w moim, ze względu na większą wieżę trzeba było ten "wyrostek" lekko zmniejszyć. Wiadomość dla Widda - mi też silnik wyszedł krzywo oba nasze modele mają takie same defekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meksyk89 Napisano 20 Maja 2009 Share Napisano 20 Maja 2009 Bardzo fajnie ja też jutro mam egzamin tylko w przeciwieństwie do ciebie nawet nigdzie nie zajrzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2009 Share Napisano 22 Maja 2009 Krzywo, jak krzywo Tak to jest, jak się po raz pierwszy wnętrze od podstaw robi, w modelu, który ma wystarczająco defektów na zewnątrz, co i wewnątrz Już nie mogę się doczekać swojej przesyłki Niech no tylko dostanę poniedziałek/wtorek W sądzie nie mam uzasadnień na ten tydzień, więc wystartuje z projektem wrzesień ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myski79 Napisano 22 Maja 2009 Share Napisano 22 Maja 2009 A co tam szykujesz ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2009 Share Napisano 22 Maja 2009 Zobaczysz - żadnych walk, płonących pojazdów, biegnących żolnierzy ale klimat 1939 roku oddam w 100%... ))) Czekam tylko, aż Jadar się sprawi, abym mógł planować dioramę pod model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 24 Maja 2009 Autor Share Napisano 24 Maja 2009 Całkowicie zamknięta bryła wozu, dziś po mozolnym piłowaniu, szlifowaniu i przymiarkach dodałem klapy - silnika, przedziału silnikowego, włazu kierowcy, przednie, boczny-tylny wziernik. Chwilę wcześniej wkleiłem blaszki "siatki" abera nad wentylatorami. Przód wozu, z nieco zmodyfikowanym włazem kierowcy. Powodem tej przeróbki jest fakt, lokalizacji zawiasów w wersji standardowej wozu na płycie podwieżowej. Gdyby miały tam zostać, przy większej wieży plot kierowca nie mógłby otworzyć włazu. Dlatego też nieco utrudniłem mu życie odrobinę zmniejszając właz i geometrię klap. Teraz trzeba to wszystko trochę oczyścić i doszpachlować bo na fotkach wyszły babolaki. Czym najlepiej oczyścić model z ew drobinek kleju i tłustych paluchów ? beznzyną ekstrakcyjną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 24 Maja 2009 Share Napisano 24 Maja 2009 Nie zapomniałeś o wlewie paliwa na przedniej płycie? Nie wiem czy dobrze zrobiłeś doklejając płyty i włazy przed opracowaniem i pomalowaniem kadłuba. Teraz będzie o wiele trudniej to opracować i pomalować. Prawy tylny wziernik chyba nie widział pilnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 27 Maja 2009 Autor Share Napisano 27 Maja 2009 Minimalne przesunięcie tylnego koła napinającego spowodowało nadspodziewane obwieszenie się gąsienic. Trzeba będzie wyjąc z 2-3 ogniwa, bo na razie wyglądają jak po starszym bracie. Założyłem wieżę i w tym kamo czołg wygląda bojowo, serio. Nie wiem jak zrobić fotkę żeby zrobić "groźne" zdjęcie ale jest bestia z tego wozu. Obiecuję poprawę zdjęć, majstruję ze światłem. Nie zapomniałeś o wlewie paliwa na przedniej płycie? Już jest. Nie wiem czy dobrze zrobiłeś doklejając płyty i włazy przed opracowaniem i pomalowaniem kadłuba. Teraz będzie o wiele trudniej to opracować i pomalować. . Dałem radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ł.Sosnowski Napisano 27 Maja 2009 Share Napisano 27 Maja 2009 Brawo Jest super. Jakich kolorków użyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 27 Maja 2009 Share Napisano 27 Maja 2009 wow! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Maja 2009 Share Napisano 27 Maja 2009 No to teraz lakier, wash, brudzenie i jesteśmy w domu )) Super. Gratuluje kolejnego etapu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 27 Maja 2009 Autor Share Napisano 27 Maja 2009 No to teraz lakier, wash, brudzenie i jesteśmy w domu )) Super. Gratuluje kolejnego etapu Dzięki Lakier ? emmmm no ja nie mam pojęcia jak to obsłużyć. Jest super. Jakich kolorków użyłeś? Dzięki ! Mojej diabolnicznej mieszaniny Krew nietoperza+cień wysielca+kły smoka+włos z grzywy jednorożca+wywar z larw ... A tak na serio to mieszanka określonych farb Pactry, pisałem o tym w dziale "Polska Broń Pancerna 18-39" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.