jackon Napisano 4 Lutego 2010 Share Napisano 4 Lutego 2010 Mam 3 pytanka: 1.Czy tym klejem można wklejać szyby do modeli 2.Czy ten klej puszcza po "krecie" lub jego zamienniku 3.Jak malujecie kabiny w ciężarówkach: bez wklejonych szyb czy z wklejonymi i zamaskowanymi szybami Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi . Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trucknology Napisano 4 Lutego 2010 Share Napisano 4 Lutego 2010 1. Do szyb najlepszy Clearfix z Humbrola. 2. Jeśli to nie klej na bazie cyjanoakrylanów to raczej puszcza. 3. Bez wklejonych szyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 4 Lutego 2010 Share Napisano 4 Lutego 2010 A jakie ma takie coś? F12? A ma KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackon Napisano 5 Lutego 2010 Share Napisano 5 Lutego 2010 Dzięki Trucknology . Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jak ładnie zrobić podłużnice ramy z polisterynu oraz gdzie kupic polisteryn Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek_muzzy Napisano 5 Lutego 2010 Share Napisano 5 Lutego 2010 Wracając do tematu szyb, zamiast clearfixa możesz spróbować lakieru bezbarwnego - też nie zostawia śladów. Jedyne na co musisz uważać w przypadku lakieru, to czas jego "wiązania" - zdecydowanie dłużej niż zwykłym klejem.. co do polistyrenu, jeśli potrzebujesz profile polistyrenowe: http://www.modelarzsklep.pl/index.php?cPath=66_67 natomiast zwykłe arkusze poli, niezawodne w 99 procentach allegro: http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=polistyren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 5 Lutego 2010 Share Napisano 5 Lutego 2010 Ale tutaj opuszczona jest tylko kabina nic owego. Myślałem o masce. Takie coś jak ma Iveco TurboStar II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meksyk89 Napisano 6 Lutego 2010 Share Napisano 6 Lutego 2010 Mam pytanko apropos kalek na opony z tego co wyczytałem to należy zwilżyć oponę wodą a potem docisnąć kalkę mokrym palcem i gotowe... Czy dobrze rozumuje? Biorę się za to pierwszy raz i nie chce spierniczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opc_tuner_95 Napisano 7 Lutego 2010 Share Napisano 7 Lutego 2010 Mam pytanko, ponieważ zabieram się za swój pierwszy model, i będę go malował sprayem, co jest do takiej operacji potrzebne? Chodzi mi o te wszystkie podkłady, polerki, itp oraz w jakiej kolejności należy je nakładać, po ile warstw, w jakich odstępach czasowych, itp ;) Podziękował z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meksyk89 Napisano 7 Lutego 2010 Share Napisano 7 Lutego 2010 Przede wszystkim podkład dedykowany do spraya. Polerka przy pierwszym modelu to raczej nie jest niezbędna. A w jakich odstępach itp. to wyczytasz na opakowaniu farby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 8 Lutego 2010 Share Napisano 8 Lutego 2010 A jest jakiś łatwy, skuteczny sposób na pozbycie się nadlewek z opon (tych na środku bieżnika)? Wyrwać tego nie da rady, obciąć też nie, a i słyszałem o jakimś sposobie ze ścieraniem tego papierem ściernym, ale to jakiś kosmiczny sposób i raczej nie realny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 8 Lutego 2010 Share Napisano 8 Lutego 2010 (edytowane) A jest jakiś łatwy, skuteczny sposób na pozbycie się nadlewek z opon (tych na środku bieżnika)? Wyrwać tego nie da rady, obciąć też nie, a i słyszałem o jakimś sposobie ze ścieraniem tego papierem ściernym, ale to jakiś kosmiczny sposób i raczej nie realny Włóż opony do zamrażalnika, guma stwardnieje i łatwiej będzie się ją obrabiać. Meksyk89 Edytowane 8 Lutego 2010 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meksyk89 Napisano 8 Lutego 2010 Share Napisano 8 Lutego 2010 Ja ścieram papierkiem ściernym i ładnie wychodzi. Jest też taki patent, trzeba włożyć oponki do zamrażalnika a kiedy stwardnieją lepiej sie usuwa te nadlewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 8 Lutego 2010 Share Napisano 8 Lutego 2010 Dzięki za rady, skorzystam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekimprezawrx Napisano 12 Lutego 2010 Share Napisano 12 Lutego 2010 Wtam czym można zmyc klej na karoseri i szybkach bo troszke mi sie model pobrudził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel fan Napisano 12 Lutego 2010 Share Napisano 12 Lutego 2010 Witaj, zależy jaki jest to klej. Jeżeli reagujący z plastikiem, to może być ciężko, można spróbować polerować szybkę, bo zmyć to raczej nie da rady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekimprezawrx Napisano 12 Lutego 2010 Share Napisano 12 Lutego 2010 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morusek11 Napisano 12 Lutego 2010 Share Napisano 12 Lutego 2010 Witam, co może być przyczyna pękania lakieru? Najczęściej przy drugiej lub trzeciej warstwie pęka lakier i dany element trzeba moczyć w docie i malować od nowa. Czy może to być wina sprejów ,którymi maluje, bo podkład mam z firmy Troton, a bazę(lakier) z Deco Color. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 13 Lutego 2010 Share Napisano 13 Lutego 2010 Witam mam mały problem.Rozpocząłem właśnie budowę PETERBITA 378 i zastanawiam się jak puścić kable w ramie. Czy sklejić ramę i potem pod czy nad poprzeczkami? czy też najpierw przewiercić je i potem sklejić całą ramę?.Jeżeli ktoś z was robił ten model i robił okablowanie to niech podpowie jak to zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmorka Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Panowie, bardzo ważne pytanie : - jak zabezpieczyć na szybach naniesione kawałki "błota", czy szyby też ciągnie się lakierem bezbarwnym na nakończenie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Nie, szyb się nie maluje clearem bo potem mogą nie być przezroczyste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmorka Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Bardzo dziękuje Krzychu126, a takim razie co zrobić by z szyb nie zeszła imitacja kurzu i blotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portalus Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Nie dotykać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmorka Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Tego mi brakowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 19 Lutego 2010 Share Napisano 19 Lutego 2010 Nie dotykać. No to jest najlepszy i najprostrzy sposób W końcu modelem się nie bawisz i nie musisz go co chwilę brać w ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniakscań Napisano 21 Lutego 2010 Share Napisano 21 Lutego 2010 Potrzeba mi wszystkich wymiarów maski do Scania T 4/R seria... (z KSF-u i innych konwersacji): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b977fad2737fd4.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.