Skocz do zawartości

Aerograf cz.2


Tap-chan

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry, relatywnie tani aerograf, nie musi być HS i nie musi być z Japonii i z VAT. W Czechach czy w Niemczech dostępne są chociażby świetne aerografy Sparmax, które kosztują w okolicach 250zł.

 

No to podałbyś nazwy modeli i linki gdzie to kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o Badgerach? Mam wersję omni matrix i przy malowaniu dużych powierzchni byłem zadowolony. Przy małych zrobił się problem ale podług waszych opinii powinna go rozwiązać przerzutka z vallejo na Gunze H.

Cena taka średnia jak mniemam, dałem około 450zł za niego. Części tanie - wymieniałem dyszę i igłę - choć musiałem trochę czekać na sprowadzenia, około 3 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy modelarz działa tak samo, nie każdy musi sobie wypracować odpowiednie odruchy.

Blokada jest wygodnym narzędziem który wiele spraw ułatwia, nie tylko malowanie cienką kreską.

Ja malując kamuflaż lubię sobie ustawić określoną szerokość plamki, nie za dużą, i takim strumieniem malować nieregularny, zróżnicowany kamuflaż.

Dla tego blokada też się bardzo przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z moją ultą.Wciskam spust uwalniam powietrze, puszczam spust i spust nie wraca całkowicie do swojej pozycji, słychać delikatne syczenie - powietrze wciąż leci.Miejsce łaczenia spustu z zaworem jest idealnie czyste, nigdy nie wleciała mi tam farba, nie ma nawet grama kurzu.Co może być nie tak? z góry dzieki za pomoc, już nie mam pomysłów na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto przeczyścić i nasmarować zaworek, bo wygląda na to że po wciśnięciu on nie odskakuje.

Odkręć tę część do której podłączasz wężyk i będziesz miał wtedy dostęp do zaworka (taki malutki bolec wystający z białej uszczelki).

Możliwe że jakieś drobinki farby go blokują, sklejają. Po czyszczeniu nasmaruj go jakimś smarowidłem (najlepiej coś dedykowanego do smarowania aerografów), żeby płynnie chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto przeczyścić i nasmarować zaworek, bo wygląda na to że po wciśnięciu on nie odskakuje.

Odkręć tę część do której podłączasz wężyk i będziesz miał wtedy dostęp do zaworka (taki malutki bolec wystający z białej uszczelki).

Możliwe że jakieś drobinki farby go blokują, sklejają. Po czyszczeniu nasmaruj go jakimś smarowidłem (najlepiej coś dedykowanego do smarowania aerografów), żeby płynnie chodził.

 

Solo tam jest czysto jak od nowego, problem chyba będzie ten otwór w który wpada trzpień.Przesmaruje delikatnie trzpień i zobaczymy czy coś pomoże.Wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już w ogóle stoi w miejscu i leci powietrze, rozebrałem zawór, czysty.Albo to będzie to wgłebienie gdzie wchodzi trzpień albo nie wiem.Tam jest sucho jak cholera a biorąc pod uwage, że czesto czyszcze kanał tool cleanerem to pewnie skapło troche i całkowicie zasuszyło to miejsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.