Super Moderator jawkers Napisano 10 Kwietnia 2019 Super Moderator Share Napisano 10 Kwietnia 2019 To dla czego pytasz ile to jest warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2019 Share Napisano 10 Kwietnia 2019 No bo nie wiem ile to warte. I nie chodzi mi przecież o cenę tylko o opinię o tym sprzęcie. Przede wszystkim w porównaniu z PS-290. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miaziol Napisano 10 Kwietnia 2019 Share Napisano 10 Kwietnia 2019 3 minuty temu, golf czarny napisał: Ja też to zauważyłem w porównaniu Kitajec reszta świata . Czym to jest spowodowane ? Czy może malując Chińczykiem podkręcić ciśnienie i malować jak każdym innym? Iwata 2 bary, kitajec 3 bary także ten tego to nie to. Ja sobie tak myślę że po prostu w tej chwili to już idą podróbki Iwaty a zarazem idą podróbki podróbek. To tak mocno standardowo w chińskiej polityce. Nie jestem lakiernikiem, ani modelarzem, w szkole co nie co miałem na materiałoznastwie i sorrry ale z go... bata nie ukręcisz, jak materiały do kitu to najlepszy projekt zdechnie. Zasada działania jest prostacka, nawet zastanawiałem się deko czy nie wziąć pasty i nie dotrzeć części wzajemnie czyli dyszy z iglicą ale to raczej nie zadziała ze względu na zbyt dużą różnicę w twardości między dyszą a iglicą. Mam tak że na narzędziach nigdy nie oszczędzam. Kitajca kupiłem tylko dlatego że był na miejscu w sklepie a gdzie nie czytałem to wszyscy mówili że są spoko. No fajnie tylko ten mój akurat przy ciśnieniu 3bar jest w stanie malować normalnie czymś co ma kongzystencję wody. Wiem że moje malowanie jest bardziej użytkowe i raczej patrzę w kierunku trwałości powłoki lakierniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tap-chan Napisano 10 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2019 No wydaje się, że to jakiś pomiot PS-290 i PS-275. W kwestii szczegółów to jakiś posiadacz PS-290 musiałby kupić - ja odpadam, bo jeden tego typu aero mi wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Kwietnia 2019 Share Napisano 10 Kwietnia 2019 Z jednej strony ten aircap bardzo przypomina aircap 290, ewidentnie ma to tworzyć owalną plamkę, ale przy dyszy 0,3mm... trochę bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tap-chan Napisano 10 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2019 Dlaczego bez sensu? Do 1:48 się nie nada, ale do samolotów 1:72 czy pancerki 1:35 to chyba obleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 11 Kwietnia 2019 Share Napisano 11 Kwietnia 2019 13 godzin temu, Solo napisał: Z jednej strony ten aircap bardzo przypomina aircap 290, ewidentnie ma to tworzyć owalną plamkę, ale przy dyszy 0,3mm... trochę bez sensu. PS-290 przy owalnej plamce ma spore zapotrzebowanie na powietrze. Popularne kompresory (AS-186) mogą mieć na dłuższą metę problemy (nadmierne grzanie się). Domyślam się, że przy dyszy 0.3 można tego uniknąć. Kosztem węższego strumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 11 Kwietnia 2019 Share Napisano 11 Kwietnia 2019 Używałem PS-290 z AS-186 i radzi sobie dobrze. PS-290 nie wymaga dużego ciśnienia, bardziej cfm. Z tym nie jest przy AS-186 ze zbiornikiem większy problem. Zadyszkę złapałby chyba tylko przy malowaniu Lancastera w 1/32. Jeśli PS-290 jest zbyt droga, wybrałbym PS-275, która pryska szerokim strumieniem nawet jeśli ma dyszę 0.3mm, ponieważ geometria jej na to pozwala i nie ma problem z ciężkimi materiałami jakimi podkłady są. Aerografy Meng to ciut lepsze chinole, imho cena nieuzasadniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 11 Kwietnia 2019 Share Napisano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) 59 minut temu, mbrnnr napisał: Używałem PS-290 z AS-186 i radzi sobie dobrze. PS-290 nie wymaga dużego ciśnienia, bardziej cfm. Z tym nie jest przy AS-186 ze zbiornikiem większy problem. Mam AS-186A i przy dłuższych sesjach (głównie treningowych) kompresor włącza się często. Po pewnym czasie jest tak gorący, że przerywam malowanie. A mówimy o dyszy 0.3. Ale przy normalnym moim malowaniu (1:72) to nie problem. Moja obawa jest taka, czy przy PS-290 kompresor nie będzie mi chodził cały czas i nawet przy krótkich sesjach go szybko zarżnę. Ale może przesadzam i to mocne rozgrzewanie nie czyni mu specjalnej szkody. Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez HKK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 11 Kwietnia 2019 Share Napisano 11 Kwietnia 2019 Mój AS-186 też się nagrzewał, ale odczuwalne to było tylko przy malowaniu marmurków przez godzinę. I to był problem, ponieważ gorące powietrze = problemy z malowaniem. Natomiast z PS-290 po prostu problemów nie stwierdziłem. Tak, kompresor będzie się włączał, AS-186 ma mały zbiornik, ale ilość farby, którą PS-290 potrafi wyrzygać jest tak duża, że pomalowane modelu w 1/32 trwa minutę. Będziesz miał większy problem dolewać farbę niż z grzaniem się kompresora. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dide Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Panowie mam problem. Po pierwszych próbach z nowym aero łapie zalamke. Przy malowaniu cieknie z końcówki. Przy Ultrze nie miałem tak przy identycznym rozcienczania farby. Aero ps-289 kompresor lodowkowiec ciśnienie ok 0,2MPa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Ale co to znaczy że cieknie z końcówki - napisz nieco precyzyjniej na czym problem polega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dide Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Po nalaniu rozcienczonej farby do pojemnika i przy wciskaniu spustu aero strumień z urządzenia leci ale jednocześnie duże krople farby skapuja z końcówki. Druga sprawa ten aero zatyka się strasznie co prawda wystarcza kropla rozcienczalnika i się odtyka. Farby Tamiya i Hataka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Odkręć aircap (nie całą głowicę) i zobacz skąd się bierze farba. Jest prawie niemożliwe, żeby takie ilości wyciekały z dyszy. Jest na to za cienka. Niewykluczone, że farba dostaje się przez otwory powietrzne. Są trzy dookoła dyszy. Jeśli tak, to masz nieszczelność między zbiornikiem a kanałem farbowym głowicy. Odkręć głowicę i sprawdź uszczelkę w korpusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Może w ogóle nie ma tej uszczelki? Nie potrafię wyobrazić sobie innej przyczyny tak dużego wycieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Reklamowałbym ten aerek, skoro to nowy i takie cyrki wyprawia. Polecam Iwatę zamiast niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 MAC odkręcony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dide Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Co to Mac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Zaworek regulacji ciśnienia tuż przed aircapem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Zaworek regulacji przepływu powietrza jeśli już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Potocznie mówi się o regulacji ciśnienia i w praktyce na jedno wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Wracając do tematu: dide, to nowy aerograf i teoretycznie porządny, ale jak widać niekoniecznie, albo miałeś jakiegoś strasznego pecha. Jeśli szybko się nie okaże że aerek źle pracuje z Twojej winy (jakiś banalny i głupi błąd użytkownika), to na serio bym go reklamował i starał się o zwrot pieniędzy. Takie aerografy mają psi obowiązek pracować idealnie od momentu wyjęcia z pudełka i nic tu nie ma prawa ciec albo się zapychać. Gdzie go kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dide Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 No tak. Jak był zakręcony to wcale nic nie leciało. A dlaczego się zatyka dodatkowo. Mnóstwo farby zbiera się na aircapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dide Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 Mr.hobby. Pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 17 Kwietnia 2019 Share Napisano 17 Kwietnia 2019 No to wal do nich z samego rana. Naturalnie mogę się mylić i wyjaśnienie tego problemu jest banalne, ale obstawiam że coś jest nie halo. Czegokolwiek bym nie robił z moimi aerkami, to farba nie ma prawa mi ciec i kapać, no chyba że cofnę iglicę, ale to bez puszczenia powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.