Skocz do zawartości

Scania 143 Streamline 6x2


Bodzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako że mamy długi weekend ,prace na Scanią ciągną się dalej

Rama została pomalowana podkładem .

A oto fotki :

 

1678735.jpg 1678736.jpg 1678738.jpg 1678741.jpg 1678746.jpg 1678748.jpg

 

Przymiarka z kabiną :

1678754.jpg

 

Myślę że jeżeli już nie trzeba będzie niczego poprawiać ,to na dniach pomaluje ramę już kolorem

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 253
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wielkie dzięki kolego za zdjęcia !

 

 

Jak by ktoś,gdzieś,czasem jeszcze napotkał,to bardzo proszę o dodanie tego do tematu

 

P.S. A można widzieć z jakiej strony pochodzą zdjęcia ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć . Dzisiaj wykorzystałem czas wolny na pomalowanie ramy . A oto fotki :

 

1683591.jpg 1683601.jpg 1683603.jpg 1683612.jpg 1684821.jpg 1683616.jpg

 

Muszę jeszcze wewnątrz gdzieniegdzie pędzelkiem poprawić , ponieważ sprejem ciężko tam dotrzeć . Teraz jak dobrze pójdzie to pomaluje wszystkie drobiazgi do ramy , np.mocowanie siodła,siodło ,filtr powietrza itd. A potem to zamocuje . W między czasie zabieram się za okablowanie silnika.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodzio Wygląda całkiem ok ale kabelków w ramie jest za mało i są jakoś nie zabardzo dobrze rozłożone ,ale to twój model sam jeszcze w swoim nie zrobiłem wszystkich kabli więc się nie czepiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Taki skromny aktual

 

Całość:

1688830.jpg

Przednie felgi:

1688938.jpg

Obudowa akumulatorów:

1688840.jpg

Skrócony wał napędowy:

1688852.jpg

Siodło. Dobrze będzie umiejscowione w tym miejscu ? :

1688861.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.zagladam tu czesto i widzie ze prace ida do przodu. Całosc ładnie sie prezentuje, fajnie wyszły ci fele- jezeli chodzi o siodło to mysle ze moze byc.Nałoz kabine i bedziesz widzial czy nie za daleko jest od kabiny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siodło zdecydowanie do przodu. Tu nie chodzi o ładny wygląd i kabinę, tylko rozłożenie masy na osie i odległość kabiny od naczepy

 

Się domyśliłem

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie model zapowiada sie kapitalnie

Czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że w takim stanie jak teraz to nie za bardzo by chciało działać.

 

A to czemu ? Wiec że teraz ja go jeszcze skróciłem To sobie pomyśl jak by to było w stanie oryginalnym Mi się wydaje że jeszcze lepiej by "śmigał" w takim przypadku

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrócony wał napędowy:

1688852.jpg

 

Chodzi mi o to, że wał ma trzy przeguby. Jeżeli byłyby dwa (skrzynia biegów i most) to jedynie należy uważać na jego długość. W przypadku, gdy przekroczy 1,6m wał pojedyńczy zastępuje się wałem dzielonym - dwuczłonowym - podpartym w miejscu podziału łożyskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że wał ma trzy przeguby. Jeżeli byłyby dwa (skrzynia biegów i most) to jedynie należy uważać na jego długość. W przypadku, gdy przekroczy 1,6m wał pojedyńczy zastępuje się wałem dzielonym - dwuczłonowym - podpartym w miejscu podziału łożyskiem.

 

Z moich obliczeń wynika że w skali 1:1 wał ten miałby 1,78 m . To co teraz radzisz a bym zrobił ,bo szczerze to nie wiem jak to w realu wygląda

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie trzeba by było zastosować jakieś podwieszenie tego wału... Ale nie wiem, czy w tego typu ciężarówkach z taką konfiguracją się to stosuje .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda z 6x4/2 mam mało do czynienia ale z reguły wał jest tak robiony żeby jedynymi miejscami z przegubami było wyjście ze skrzyni biegów oraz wejście do tylnego mostu. Przy długich wałach (nie wiem jakie to są tam odległości) jest krzyżak mniej więcej na środku i tam też jest ów wał podwieszony. Uważam, że tutaj nie powinno być dodatkowego krzyżaka. W standardowych ciągnikach Volvo, wał jest spięty ze skrzynia oraz mostem tylko 2 krzyżakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sebastianm Jeju mistrzu dzięki ci za te foty mam sporo fotek ścanii ale takiej mi właśnie brakowało ,masz może tego więcej i mi będziesz tak wspaniały że sie podzielisz ? W zamian proponuje swoje 100mb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha No to teraz wiem mniej więcej o co chodzi

sebastianm super foty !

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chwilka panowie. Są to zabudowy typu bdf albo inna pucha na sztywnej ramie, czyli dość długa konstrukcja, która wymaga przedłużenia wału. W ciągnikach siodłowych jest to niespotykane rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.