Skocz do zawartości

Pz. IIIE dragon 1:35

ups

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich bojach chciałem pokazać , co wyszło.

Modelik z pudełka ale w tak zwanym międzyczasie i po namowach kilku Kolegów dodałem mu laczki friula.

Dużo się przy nim nauczyłem, w każdym razie już mniej będę się bał pigmentów. Choć oczywiście zdaję sobie sprawę , że długa jeszcze droga przede mną aby prezentować poziom , jak niektórzy Koledzy (nie będę wymieniał bo bym jeszcze kogoś opatrznie pominął)

No to fotki:

Uwaga duża ilość zdjęć.

91655660.jpg

40894584.jpg

17953477.jpg

33167823.jpg

41347794.jpg

74032323.jpg

98332559.jpg

37657854.jpg

85652250.jpg

22369853.jpg

17676206.jpg

53207935.jpg

42379185.jpg

54778878.jpg

Oczywiście zbliżenia są bezlitosne i właśnie zauważyłem , że wydechy muszę jeszcze przyczernić co nieco.

Mam nadzieję , że model się spodoba . W sumie jestem z niego zadowolony.

Serdecznie pozdrawiam

Nie znam się na tym sprzęcie więc wiele nie powiem ale szkoda ta piękną pracę ominąć bez pochwały.

Świetna praca a brudzenie szczególne .

Witam.

Takie właśnie modele mi się najbardziej podobają. Styrane, omłotkowane, usyfione, ledwo jeżdżące . W twoi modelu najbardziej ( moim zdaniem ) powala na kolana brudzing. Obicia zostały trochę zakryte tym kurzem i błotem, ale gdzieniegdzie je widać i ładnie łączą się z resztą. Model zasługuje na szóstkę z plusem, a co tam na dwie szóstki. Jedna za brudzenie, a druga za obicia i kamo.

Bardzo ładny, zabawa z pigmentami wyszła świetnie. Interesujący kamuflaż pokazałeś, jadę mychą do góry jeszcze sobie pooglądać

Na początku trochę się obawiałem kolorów wyjściowych, jednak świetnie wybrnąłeś z tej sytuacji. Ogólnie rzecz biorąc, cały model mi się bardzo podoba, nie ma tutaj słabych punktów. Jednak, gdybym miał wybrać jeden najmocniejszy element, to zdecydowanie byłoby to brudzenie pigmentami.

Wątek warsztatowy zapamiętam i na pewno nie raz tam jeszcze zajrzę, żeby przejrzeć różne etapy i spróbować coś zrobić samemu.