Dorotka Napisano 30 Września 2014 Autor Share Napisano 30 Września 2014 Walcząc z jesienną depresją podciągnąłem sobie nastrój zakupami... Uważam, że daje mi to + 1 punkt do respectu. Ale z racji tego, że kupiłem na zapas dwa zielone kleje doliczam sobie + 5 punktów. Tu z kolei muszę zauważyć, że kupiłem dwa przez pomyłkę, więc odejmuję sobie - 1 punkt. Ponieważ nie zamieszczam tej informacji w dziale "Chwalmy się", tylko w skromnym warsztacie dodaje sobie + 5 punktów. Razem daje mi to + 10 punktów do respectu. Pozdrawiam P.S. Po głębokim zastanowieniu (2 x kawa) odejmuję sobie - 5 punktów za to, że w ogóle o tym napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 30 Września 2014 Share Napisano 30 Września 2014 spoko, pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy :-) dajesz z tematem bo model stygnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Co by wątek nie umarł... Prace trwają i obejmują: cieniowanie owiewki, wykończenia szoferki i stołków, wykończenie boczków kabiny, wykończanie pogłębionych stopni, wykończenie wzmocnienia drugiego stopnia, linie podziału, wycinanie kratek i paneli na lewym boku... Pozdrawiam Ecie pecie cd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Fajnie wygląda tak pocieniona owiewka,pewnie jest mocno krucha...co do reszty, dałbyś leprze fotki bo tu nie wiele widać.a zakupy fajnie.lubię podglądać z czego kto korzysta w warsztacie szczególnie gdy efekt prac jest mocno zadowalający... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Dzięki! O dziwo ta owiewka nawet przy takiej grubości wcale taka krucha nie jest... Co do fotek, to są mocno robocze... Będą lepsze kiedy coś uznam za "skończone".... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GEM Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Cały czas cichutko podglądam. Mam dwa pytania. Jak planujesz wykończyć przejście wiatrochron - kadłub. I drugie, Masz może zdjęcie z "profilu" Jak Tobie wyszło usytuowanie przedniego panelu, względem wiatrochronu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Mam dwa pytania. Jak planujesz wykończyć przejście wiatrochron - kadłub. I drugie, Masz może zdjęcie z "profilu" Jak Tobie wyszło usytuowanie przedniego panelu, względem wiatrochronu. Co do pierwszego pytania, to nie rozumiem gdzie spodziewasz się kłopotów. Po pocieniowaniu całego wiatrochronu muszę pogrubić jeszcze czołową "szybę", wyprofilować go żeby idealnie pasował do kadłuba, posklejać z blachami i przykleić, pewnie ClearFixem Humbrola. Co do drugiego pytania to wcześniej są gdzieś w wątku (albo na PWM) zdjęcia i dyskusja temu zagadnieniu poświęcona. Rozumiem, że chodzi Ci o lekkie przesunięcie "do tyłu" panelu względem wiatrochronu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GEM Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Pytając o przejście wiatrochron kadłub chodzi mi o to co widać na Twoich ostatnich zdjęciach. Z boku wiatrochronu utworzył się na kadłubie dosyć spory "parapet" . Chodzi mi o to czy zamierzasz bok kadłuba doszlifować, dopasować do wiatrochronu czy podczas wklejania lekko rozsunąć wiatrochron aby uzyskać prawidłową linię przejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woit Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Czemu tak maltretujesz ten wiatrochron? Od frontu i tak idzie stosunkowo szeroka rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Pytając o przejście wiatrochron kadłub chodzi mi o to co widać na Twoich ostatnich zdjęciach. Z boku wiatrochronu utworzył się na kadłubie dosyć spory "parapet" . Chodzi mi o to czy zamierzasz bok kadłuba doszlifować, dopasować do wiatrochronu czy podczas wklejania lekko rozsunąć wiatrochron aby uzyskać prawidłową linię przejścia. Odpowiedź jest taka, że na tym etapie nie wiem... Muszę jeszcze doszlifować i spasować to z blachami. Ten "parapet", o którym piszesz jest efektem pozycjonowania wiatrochronu do zdjęcia na zasadzie dość swobodnego położenia bez żadnego mocowania. On oczywiście jest ale przy pocienieniu lewej strony kadłuba powinien zniknąć. I pamiętaj, że od strony pilota pójdzie na wiatrochron blacha, która przykryje to łączenie. Czemu tak maltretujesz ten wiatrochron? Od frontu i tak idzie stosunkowo szeroka rama. Tu nie chodzi o grubość wiatrochronu, bo to wynikać będzie z szerokości blachy tylko o grubość "szkła", jego przeźroczystość i brak refleksów. Zresztą mam wrażenie, że wiatrochron lubi bić maltretowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GEM Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Ok. Uczę się dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 O kurde jest moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woit Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Tu nie chodzi o grubość wiatrochronu, bo to wynikać będzie z szerokości blachy tylko o grubość "szkła", jego przeźroczystość i brak refleksów. Zresztą mam wrażenie, że wiatrochron lubi bić maltretowany To może "prościej" byłoby zrobić (zostawić) samą ramę wiatrochronu a szklarnię wytłoczyć i wkleić? Tak sobie podpuszczam, a co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Tu nie chodzi o grubość wiatrochronu, bo to wynikać będzie z szerokości blachy tylko o grubość "szkła", jego przeźroczystość i brak refleksów. Zresztą mam wrażenie, że wiatrochron lubi bić maltretowany To może "prościej" byłoby zrobić (zostawić) samą ramę wiatrochronu a szklarnię wytłoczyć i wkleić? Tak sobie podpuszczam, a co A ja już jednemu Koledze od Was powiedziałem, że na ten model daję sobie 1,5 roku a nie tak jak on sobie 15 lat Ani to moja skala, ani to mój temat, tylko wprawka przed czymś innym, gdzie szkło będzie szkłem Ale nawet nie wiesz jak "blisko jesteś" z tą swoją sugestią Na tę chwilę męczę wariant "A" i "B". Ale w zanadrzu jest jeszcze "C" i "D" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woit Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 (...) powiedziałem, że na ten model daję sobie 1,5 roku (...) Rozumiem, to taki szybki warsztat, na luzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 (...) powiedziałem, że na ten model daję sobie 1,5 roku (...) Rozumiem, to taki szybki warsztat, na luzie No mniej więcej... Jakiejś spiny nie notuje.... Czysta przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Witkowski Napisano 3 Października 2014 Share Napisano 3 Października 2014 Dorcia, a kto będzie go kończył jak w kwietniu 2-16 stoper pokaże 00:00:00:00 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 3 Października 2014 Autor Share Napisano 3 Października 2014 Dorcia, a kto będzie go kończył jak w kwietniu 2-16 stoper pokaże 00:00:00:00 ? TY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 4 Października 2014 Autor Share Napisano 4 Października 2014 Powalczyłem dziś trochę w kabinie pilota ... Końca nie widać ... Teraz jakieś zegary trzeba by dodać.... Pozdrawiam Ecie pecie cd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 5 Października 2014 Autor Share Napisano 5 Października 2014 Męczenie dechy w przedniej szoferce... Nie wiem dać te "zieloności" na monitorach. czy zostawić kolor czarny.... Pozdrawiam Ecie pecie cd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daz Napisano 5 Października 2014 Share Napisano 5 Października 2014 dać zieloności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 5 Października 2014 Share Napisano 5 Października 2014 Zdecydowanie czarność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 5 Października 2014 Autor Share Napisano 5 Października 2014 Zdecydowanie czarność. dać zieloności A na PWM: "Jeśli na postoju to czarny półmat z nutką zielonego bym dał". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 6 Października 2014 Autor Share Napisano 6 Października 2014 Idź za głosem PMW. To były monochromatyczne (zielone) monitory CRT, i w silnym świetle zielony luminofor mógł być bardzo słabo widoczny. Jako ciekawostka mogąca potencjalnie wnieść lekkie zamieszanie - w F-14A dolny "monitor" miał połysk. Z tym, że nie był to monitor ale ekran do wyświetlania map z projektora CRT. Może i w silnym oświetleniu był. Tylko, że mam wrażenie, iż uwzględniając kwestię skali to czarne będą też dobre... Ok poeksperymentuje trochę z zielonym i czarnym ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 6 Października 2014 Autor Share Napisano 6 Października 2014 Jak piszą ludki z PMW - "nutka zielonego". Faktycznie się tego nie zobaczy, ale będzie jakby ktoś namolny pytał. Dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.