Jump to content

MC-130 1:72


GIUSEPPE
 Share

Recommended Posts

Zajebiście wygląda.

 

Zaakcentowanie linii podziału to mocniejszy preshading czy jakieś inne cuda? Czy jakoś radziłeś sobie z zatartymi liniami po szlifowaniu łączeń kadłuba?

Link to comment
Share on other sites

Bardzo efektowny, mnie też się podoba chociaż nie wiem czy to cieniowanie z tyłu trochę zbyt przesadzone nie jest z czysto merytorycznego punktu widzenia.

U mnie w szafie czeka AC-130 i jedno co mnie wkurza w obu modelach to bardzo po macoszemu potraktowana przestrzeń ładowni. Trochę zniechęca do rozpoczęcia pracy, złaszcza że w AC-130 wypadałoby zostawić tylną rampę uchyloną.

 

Wieksze zdjęcia byś dał

Link to comment
Share on other sites

Zrobiony prosto z pudelka, linie podziału wypukłe

Panowie, wysilcie trochę patrzałki. To jest czysty post-szejding. Kolega samym malowaniem ukrył wypukłe linie podziału. Tu nie ma śladu po ich ścieraniu, zero rycia, nic. WSZYSTKIE wypukłe linie podziału WCIĄŻ TAM SĄ!!!

 

GIUSEPPE, gratulacje, warsztat malarski i umiejętności Iluzjonisty na najwyższym poziomie

Czyżbyś ćwiczył na figurkach?

Link to comment
Share on other sites

Tez mi się wydaje ze przez to ze te linie są wypukłe to tylko takim akcentowaniem preshadingu to będzie jakoś wyglądać Dla mnie model wygląda kozak od dzieciaka uwielbiam C130-tki

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje za wszystkie komentarze.

Malowanie to preshading, postshading (czy jak to się tam nazywa), potem olejne i suche pastele.

Model jest mój, zrobiony dla mnie, przeze mnie i tak jak potrafię, ni mniej, ni więcej.

Oczywiście że jest przekoloryzowany i przerysowany, ale tak mi się podobało.

Jeżeli komuś się podoba to bardzo się cieszę, jeżeli się nie podoba to chyba nie nastanie apokalipsa i świat się nie zawali.

 

malowanie typu "Polish bathroom tile style"...

Nie mam bladego pojęcia co to oznacza, i szczerze nie obchodzi mnie to.

Link to comment
Share on other sites

Giuseppe a mogę prosić o fotkę z bliska, akcentowania podziałów na przedniej części kadłuba?

Link to comment
Share on other sites

Tak się głośno zastanawiam - skoro jest zrobiony dla przez Ciebie, dla Ciebie, inaczej nie potrafisz i komentarze Cię nie obchodzą, to po co go publicznie pokazujesz?

Link to comment
Share on other sites

Jak to mówią koledzy modelarze na zachodzie - malowanie typu "Polish bathroom tile style"...

Też mnie ciekawi to określenie. Konkretnie "modelarze na zachodzie" i dlaczego "Polish bathroom" skoro łazienki (niektóre) tak wszędzie wyglądają.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem, ale na pewno trzeba to zgłosić do prokuratury... Bo przecież to nie Polacy są na Zachodzie znani z budowlanki, wykończeniówki, emigracji do angielskojęzycznych krajów, czy z zamiłowania do "krateczki" z preshadingu.

Link to comment
Share on other sites

Koledzy nie wiem czy wiecie i czy po pierwsze mieliście okazję zobaczyć C-130 Hercules z bliska by pisać takie bzdury odnośnie wypukłych linii podziału blach. Na co dzień pracuję na tym samolocie i z ręką na sercu mogę wam tutaj napisać, że szpary pomiędzy łączeniem się blach są uzupełniane specjalną masą uszczelniającą tzw."SILANTEM dwuskładnikowym zewnętrznym o kolorze szarym w przypadku stosowania na Herkach naszych Sił Powietrznych." Masa ta przysłaniając szczeliny pomiędzy pokryciem statku powietrznego uwypukla się i twardnieje co w rzeczywistości powoduje, że wygląda to właśnie tak jakby linie podziału blach były wypukłe. W efekcie odzwierciedlenia tego w modelarstwie uważam, że kolega GIUSEPPE bardzo dobrze zrobił nie niszcząc tego co zrobił producent. Owszem miejsca takie jak otwierana kopuła nosa w Herculesie ze względu na częste obsługi nie jest silantowana i w tym miejscu linia mogłaby być w modelu wklęsła... Ale uwierzcie mi takich miejsc w rzeczywistości na tym samolocie z wklęsłymi liniami podziału blach można naliczyć na maksymalnie dwóch dłoniach. Także wasze uwagi są niestety w tym przypadku praktycznie bez uzasadnienia. Czasami jednak warto zajrzeć i zagłębić się w konstrukcję danego Statku powietrznego zanim zaczniemy krytykować.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Piotr ! Sealant nie uwypukla się ! Uszczelniacz należy wybrać równo z blachami .Brudzi się i pęka ,przez co łapie brud i powstaja charakterystyczne ,podobnie jak przy żle zaklepanych/lużnych nitach smugi. Ale blachy na zakładke Herc ma ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.