Jump to content
J4kub

Oświetlenie miejsca pracy

Recommended Posts

Witam, ostatnio w internecie natknąłem się na takie zdjęcia:

12094811_965343250171659_8362528627436010681_o_zpscogpxleo.jpg

12032733_965343093505008_9058213412158610693_o_zpso2lnudhs.jpg

Jestem zielony jeśli chodzi o oświetlenie i LED i tu moje pytanie jaka byłaby to taśma i jak myślicie jest to warte zachodu? czy może lepiej kupić normalną lampkę?

Pozdrawiam

no co kto lubi ja używam

41Hr9vGBnpL._SY355_.jpg

mocą światła może nie powalają ale mają fajny design a jako główne oświetlenie używam

60x60cm-led-panel-48w-white-4000k.jpg

600x600mm x2 pod sufitem około 1000W mocy świetlnej przy 100W poboru brak cieni bo miękkie światło w odległości ok 10 cm już prawie nie widać zarysu.

Pozdro

@Przemek Przybulewski, nikt nie zwraca na to uwagi, LEDy są fajnie i już. A że halogen czy zwykła żarówka są nieporównywalnie lepsze do tej roboty, to jest kompletnie nieistotne, bo LEDy są takie fajne... 

W dniu 23.03.2019 o 15:15, Przemek Przybulewski napisał:

Ja LEDom jeszcze tak nie ufam.

Co jest w nich nie tak, że im nie ufasz?

To jest bardzo fascynujący, z cyklu the never ending story temat. :)  Nie, nie to, jakie oświetlenie, bo ta kwestia jest do zamknięcia w jednym zdaniu. Fascynuje mnie to, czym kierują się ludzie dokonując takiego a nie innego wyboru. Mając dwie opcje - tanią i najlepszą z dostępnych, oraz droższą i najgorszą, wybierają... tę drugą... W większości dyskusji na ten temat, wykluczając od razu użycie żarówki, czy halogenu. Co nimi kieruje? Albo Wami, jeśli to był też Wasz wybór. Wytłumaczcie mi proszę, bo ja tego nie rozumiem.
Oczywiście można napisać, że używają tego co chcą, bo tak chcą i tak im się podoba i g...o mi do tego. I tu pełna zgoda.

Edited by Mariucha

Mieć wasze problemy. Ja kupiłem LED panel 1200x300mm i niebawem zastąpi moją lampę vtlamp6. 

http://www.v-tac-shop.sk/led-panely-1200x300/v-tac-led-panel-45w-obdlznikovy-studena-biela