Skocz do zawartości

Pomoc w doborze pierwszego areografu i kompresoru


Noxet

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zakupem pierwszego w życiu areografu. Jestem w tym temacie "zielony" dlatego proszę o pomoc.

Czy Waszym zdaniem taki areograf Adlera byłby dobry na początek? A może polecilibyście mi jakiś inny areograf do 120 zł?

Muszę także kupić źródło sprężonego powietrza - kompresor. Mam na oku taki egzemplarz. Czy są na rynku tańsze kompresory z zbiorniczkiem wyrównawczym?

Czy można używać kompresora i areografu na balkonie w bezdeszczne i suche dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co Fixer ktoś musi podpowiedzieć.Co do sprzętu oczywiście na pierwszy raz jest ok.Za te kasę raczej niewiele lepszego możesz dostać chyba,że po przecenie .Ale produkty przeważnie made in Chrl to tylko te jakie pokazałeś.Pamiętaj ,że raczej aero w tym przedziale nie jest z najlepszego materiału i grzebanie w nim może skończyć się awarią niemal natychmiastową pisze tu o aerografie.Urwanie  dyszy w przypadku rozkręcania albo wkręcania.Te dysze w tych modelach są raczej z szajsmetalu.Przerabiałem to sam kiedyś.Musisz bardzo uważać .Iglice to samo uważać aby nie zgiąć szpicu  igły.Co do używania na balkonie jak masz takie możliwości jak najbardziej.Jak nabierzesz wprawy i się nie zniechęcisz  to możesz pytać o lepsze sprzęty wtedy  z muss większym budżetem.Jakość cena ,cena jakość.Jak I na początek bierz aero z dyszą 0,3mm.Może ktoś coś podpowie więcej.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Noxet napisał:

Super. Dzięki za szybką odpowiedź.