Skocz do zawartości

Kleiner Panzerbefehlswagen / Italaerei 1:35


lukee82

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam do mojego drugiego warsztatu na forum. Dla osób, które nie zerkały do poprzedniego przypomnę, że jestem początkującym modelarzem i pierwsze modele do sklejania celowo wybrałem z tych tańszych - do nauki.

20200907_172849.jpg

Kolejnym pojazdem, który będę chciał wykonać jest Sd.kfz 265 czyli Kleiner Panzerbefehlswagen. Na szybko przewertowałem forum w poszukiwaniu warsztatu ale nie natrafiłem na takie wykopalisko jak moje pudełko ? Wiem, że są Dragon'owe wersje tego czołgu - lepszej jakości ale skoro dopiero się uczę a ten model wpadł mi dosłownie za cenę "lepszej" czekolady to nie był bym sobą jeśli nie zmierzył bym się z nim :)

Ponieważ sam model nie ma zbyt wiele części będę chciał "dołożyć sobie trochę pracy" ?

Zakupię jakieś gąski do składania bo zestawowe to gumiaki. Również parę dodatków: z Aber'a zestaw blaszek 35063 ( bo lepszego zestawu blaszek nie znalazłem, ktoś ma lepszy pomysł?), karabin z RB Model oraz jeśli jest też jakaś lina, która by pasowała to również i tutaj prosił bym o poradę czy może coś EurekaXXL by się znalazło? Jeśli jest kupię też i antenę.

Sam czołg będę chciał wykonać z kampanii wrześniowej 1939. Również jak w moim pierwszym modelu nie zdecyduję się na odwzorowywanie konkretnego pojazdu z epoki. W przeciwieństwie do Pz.kpfw IV z poprzedniego mojego warsztatu tutaj spróbuję wykonać pojazd mający już jakieś większe ślady użytkowania.

Liczę oczywiście na waszą pomoc bez, której się nie obędzie ?

 

Edytowane przez lukee82
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli widziałeś mój warsztat Pz IV /70 od TAMIYA, to możesz domyślać się, że też lubię takie krzaczki jak ten zestaw. Dobrze kombinuję, że jest to Pzkpfw I, w wersji dowódczej? 

Wrzucaj sporo zdjęć surowych części w trakcie klejenia, jestem ciekawy zawartości wyprasek! 

Podpatruję i pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza