Skocz do zawartości

Pędzle (może być edytowane)


Jakubdo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

  Jestem początkujący i mam problem z pędzlami tamiya z okrągłą rączką i czymś jeszcze ale muszę to jeszcze zweryfikować aby nie gadać głupot na forum.

Nie malowałem nimi dużo, praktycznie nic  patrząc na to ile modeli można pomalować tymi samymi  pędzlami jeżeli się o nie dba  , stosowałem się do zasad jak o nie dbać  , a i tak włosie zaczyna pojedynczo się rozdzielać i jeden pędzel muszę podmienić , ponieważ się "rozczapirzył". Mam trzy pędzle tej firmy: jeden do detali, drugi do trochę większych elementów(podmieniam go) i trzeci do powierzchni typu kokpit, lecz mam jeszcze jeden takiej wielkości ale z nim wszystko w porządku.

    Co sądzicie o tych pędzlach i jaki kupić zamiast tego drugiego i  ewentualnie  zamiast tego do detali rozmiaru  chyba 0   ? 

Jakby co to ukierunkowałem się na modele samolotów , raczej głównie skala 1/48. Można śmiało pisać pytania co do tego szczegółowe.

                                                                                                                                                              Dzięki za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!