Jump to content
Piots

Aerograf

Recommended Posts

aqws99 i dobrze, że nie wierzysz

w swojej głupocie, podłączałem wężyk, zamiast sam aerek....końcówka od aero pasuje. teraz jak ją doczepic do samego aerografu...?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktoś chociaż by mógł powiedziec, jaki gwint mam w aero i jaki na końcówce wężyka od kompresora? albo gdzie to sprawdzic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o ew 770 to ten z 1 linku to chyba to samo .

 

Jeśli chodzi o prostszy model to ja mam tg 130 i jestem zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Koledzy jaki byście mi polecili areograf do malowania mojej scanii 144l 530 taka zółta z niską kabiną 1:24 itlaerii. Chcę wymalować tylko kabinę i porobić troszkę cieni. Dlatego szukam coś taniego do 100zł

Czytałem o tym TG 130 ale czy on bedzie najlepszy.

2.Jaką mogę najtańszą butle do niego kupić bo nie mam kasy na kompresor?

Butle taka najlepiej żeby można ją ponownie napełnić!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butli na prawdę nie warto kupować

TG 130 - to dobry aerograf. Podobnie jak wszystkie inne w tej kategorii cenowej jest robiony przez małe żółte rączki, ale jest bardzo dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tylko że kompresor to wydatek rzędu 200zł. A butla ile? Ja potrzebuje dosłownie dwie kabiny wymalować i może naczepę. Poda ktoś jakąś butle którą warto kupić i na ile ona wystarcza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butla wystarczy na 2 kabiny.. Lecz już na naczepę chyba nie więc byś musiał kupić 2 takie butle czyli jakieś 60 zl (za 2, 750ml)

 

Pozdrawiam Abu

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej to weź skombinuj sobie butle po gazie napełnij u kogoś powietrzem zrób sobie zaworek pod aerograf i tak ze dwa razy napełnisz i ci wystarczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra z kompresorem już nie problem. Tylko czym jest prościej malować pędzlem czy aerografem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zależy. Jak umiesz dobrze machać pędzlem to będzie dobrze ale jak nie to bierz aerograf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do cywilnych poleciłbym jednak aerograf.

Jak rozwiązałeś problem zasilania aerografu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobra z kompresorem już nie problem. Tylko czym jest prościej malować pędzlem czy aerografem?

 

Jak zaczynasz to "pośmigaj" trochę pędzlem żebyś się nauczył bo nie zawsze będziesz malował aero :P A "pędzelkowanie" wyginie jak tak dalej pójdzie, nie mam za dużego doświadczenia lecz "kumple" z klubu tak mówią a ja Ci daje rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresorów to mam od kopa na firmie więc to nie problem a po drugie czy ten tg 130 jest cały metalowy. Bo wydaje mi się ze ta metalowa rączka jest plastikowa?

 

http://allegro.pl/item519070031_profesjonalny_aerograf_tg_130_0_3mm_sklep_lodz.html

Koledzy czy ten aerograf ma zmieniane zbiorniczki na farbe?

Czy moge zmienić mu dysze np na O,2?

Co byście innego polecili w tej cenie?

Super by było jeszcze jak by ten aerograf był w krakowie!

 

Koledzy mam jeszcze jedno ważne pytania o model bd 203! Ma jakies wady?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistrzowie aerografu ratujcie !

Przy malowaniu różno-kolorowego kamo, jeden kolor zachlapuje mi drugi.

Takim drobnym pyłkiem. Czy ja coś źle robię, czy nie da się tego uniknąć bez maskowania ?

Pzdr

Ps. Wiem, że gdzieś jest temat o sposobach malowania aero, ale za cholerę nie mogę znaleźć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o takie drobne kropki? Przy Vallejo się tak czasem robi, jak farba nie jest równo pobierana i na dyszy nie powstaje zawsze mieszanka powietrze+farba tylko leci pulsacyjne powietrze/farba+powietrze/powietrze. Może pomóc mycie i bawienie się w uszczelnianie.

A jeżeli chodzi o delikatny "odkurz" koloru jak to się mówi, to dużo zależy od sprzętu - wiadomo. Można się ratować malowaniem mniejszym strumieniem z bliska, bardziej rozcieńczoną farbą coby mniej leciało na boki.

Hym, o sposobach malowania aero to ja napisałem, ale to takie ABC, więc nie wiem czy coś pomoże...

viewtopic.php?t=5934&start=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, czy malował ktoś z Was aero z serii Badgera ale prawdziwy , chodzi mi o model 200 S/SG. Aero jednofunkcyjne, ale to akurat mi nie przeszkadza. Mam pIWATE ale jakoś średnio mi pasuje, może dlatego że nie mam tylnej regulacji dyszy, a tego mi strasznie brakuje. Jak narazie cały czas maluje starym A2. Co sądzicie? Pytam o jakość malowania, sama konstrukcję itp. Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Witam.

Modelami plastikowymi zajmuję sie jakiś czas i postanowiłem zakupić aerograf na butle ze sprężonum powietrzem.

http://www.gamahobby.com/x_C_I__P_5512892;5510001.html

Ja chodze na modelarnie wiec wiekszośc pomocy otrzymam.

Ale czy macie jakies rady co do malowanie i maskowania??

 

PS:Teraz będe malować Airbusa A380 1/144 i czekam na F-22 Raptor 1/48 (one bedą pomalowane jako pierwsze aerobrafem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butle są bardzo mało wydajne i ich nie polecam, proponuje kompresor, a jak nie masz na to funduszy to zrób z agregatu lodówkowego - na forum już omawiane

 

Edit...

Są już w tym dziale podobne pytania (założone tematy o aerografach i malowaniu...). Proszę odszukać właściwy, podobny temat i tam wpisać twój post...

Admin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A do czego Ci taka bycza kolubryna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.