Jump to content
Piots

Aerograf

Recommended Posts

Czy ktoś może mi powiedzieć, czy takie cóś się nadaje na początek?

http://www.fachowiec.home.pl/index.php/produkt,areograf__professional_no_5_reg02mm

Drugie pytanie z cyklu dziwne: czy kupując jakikolwiek aerograf ( nie musi byc ten) dostaję w zestawie niezbędne bajerki do podłączenia tego, do kompresorka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drugie pytanie z cyklu dziwne: czy kupując jakikolwiek aerograf ( nie musi byc ten) dostaję w zestawie niezbędne bajerki do podłączenia tego, do kompresorka?

Niezawsze, poszukaj w sieci konkretnego modelu i opis co piszczy w pudle.

Zawsze możesz pacnąć maila do sprzedającego, z takim zapytaniem.

Nawet jak ma,też możesz mieć problem, ja miałem kupując paasche - gwinty kosmos, w końcu uciapałem wąż i uszczelniłem ze zwykłym przewodem, jaki sie stosuje np. przy kroplówkach itd.

Najwazniejsze, abyś miał jakies wyjście z aerka - śrubka gwintowana z "ustnikiem"/złączka.

Jesli będziesz miał przewód, to do kompresorka śmiało porobisz przejściówki , jak wspomniałem - najważniejsze, aby aero miało wyjście/złączke na wąż(dokręcane).

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mierzu-drogie u Was te aera!Ja kupiłem w sklepie internetowym aero z regulacją ciśnienia i z tylną regulacją dyszy w Hongkongu za 25 euro z przesyłką do Irlandii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanie jaki aero pod taki kompresor???

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanko

kupilem sobie aerograf ok 100zl /AB125A Professional Air Brush/+ kompresorek

mupilem model /a raczej wyciagnalem z szafy/ Lancaster "Dam Buster" 1/72 ,skleilem go calego

kupilem potrzebne farbki /revelowskie/, rozcienczylem je w stosunku 1/1 i zaczynam najpierw na kartce a potem na modelu. i tragedia. farba nie leci tak jak powinna /plynnie/ - na paczatku cos chlapnie a potem coraz mniej az do zaniku

jest to moj pierwszy raz i nie mam pojecia o co chodzi. zadenerwowalem sie i wziolem pedzelek i tak polozylem pierwsza warstwe.

czy ktos mi powie o co chodzi i co mam zrobic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie za słabo rozcieńczyłeś farbę. Jej konsystencja powinna przypominać mleko lub nawet wodę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywalić revellowskie farby i kupić porządne Gunze, Tamiya albo Vallejo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

farby revelowskie mam bo szkoda mi sie wszystkich pozbywac /50kolorow/, po za tym nie mam latwego dostepu do farb.

a co do rozpuszczania farb, to najpierw bawilem sie samym rozpuszczalnikiem i mialem wzazenie ze dzieje sie podobnie, ale sie tym nie przejalem bo rozpuszczalnik slabo widac na kartce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzmy, że mam do dyspozycji 150-200 zł. Czy za to da radę kupić coś dobrego do malowania? (areo + kompresorek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teraz pytanie, od mnie. Mam AB-1006 taki pistolet, niż aerograf. no ale dałem za niego 100zł. I teraz mam problem. Jak maluję(widać to najczęściej pod farbkami błyszczącymi) takie "kropki"/"Grudki" takie cholerstwo, się robi że masakra. żeby nie było rozcieńczam 2na1 ( 2 ml rozpuszczalnika na 1 farbki). Jest to bardzo denerwując, bo po wyszlifowani, i położeniu kolejnej warstwy robi się to ponownie. Moje miejsce do malowania, jest czyste., nie wiem, Aerograf, jest czysty, a taki mi niespodziewajki sprawia.

P.S i tak mam zamiar kupić pseudoiwatę(EW770), ale do półki nie uzbieram kasy, to muszę malować tym, a to potrwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paweł prawdopodobnie masz za niskie ciśnienie w aero, przez co aero nie rozpyla zbyt dobrze farby

Share this post


Link to post
Share on other sites
Powiedzmy, że mam do dyspozycji 150-200 zł. Czy za to da radę kupić coś dobrego do malowania? (areo + kompresorek)

 

Nie da rady, moim zdaniem. Kompresorek z tego co się orientuję, najtańszy pozwalający malować to ok. 150 zł, aerograf 120-150 zł (p-iwata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, na regulatorze( pompa z lodówki) było 2 do 2,5 czyli wyłączało przy 2,5 włączało do 2. ustawiłem na 3 atm oczywiście. Ale nie mam zmywacza, żeby cokolwiek pomalować. I do tego te choróbsko....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Powiedzmy, że mam do dyspozycji 150-200 zł. Czy za to da radę kupić coś dobrego do malowania? (areo + kompresorek)

 

Nie da rady, moim zdaniem. Kompresorek z tego co się orientuję, najtańszy pozwalający malować to ok. 150 zł, aerograf 120-150 zł (p-iwata).

Kompresor Pari(od inhalatora) ok. 100 zł , aero 0,3 dysza za ok 70 zł dwufunkcyjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rObO87 Aero kupisz za jakieś 70 zł ja mam tg130 za 69 zł i jest bardzo fajne jako kompresor proponuje lodówkowy ja mam bez żadnej butli zaworów itp i maluje dobrze .

 

Mechanik A czemu miałby być zły ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyzwoity aerograf, tylko nie wiem, czy warto dopłacać do wymiennych zbiorników.

Miałem taki z jednym większym zbiornikiem i miałem problem, farba przedostawała się przez przedni zawór (ten od regulacji ciśnienia powietrza), ale to mogła być wada mego aero, nie próbowałem naprawiać, sprzedałem znajomemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dwie pseudo iwaty,ale ten poprostu zabija warto trochę zainwestować i mieć spokój

9b1138e84d9fb381m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam dwie pseudo iwaty,ale ten poprostu zabija warto trochę zainwestować i mieć spokój

9b1138e84d9fb381m.jpg

 

Sprzęt górna póła

Dla początkującego chyba niezbyt

Bałbym się że coś spierniczę

A tak z ciekawości ile zapłaciłeś za sprzęcik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.