Jump to content

MiG 21 F-13 1:48 Trumpeter


Robert Ostrowski
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Zaczynam dłuższy projekt który bede robił równolegle z innymi modelami które czekają w kolejce ,MiG powstaje w Konkursie na Starym PWMie

 

http://www.forum.modelarstwo.org.pl/viewtopic.php?f=204&t=51168

 

MiG będzie w malowaniu oczywiście polskim jeszcze sie nie zdecydowałem czy bedzie to łaciaty 2015 czy moze pierwszy dostarczony 1217 ,dokupowania dodatków nie przewiduje /nawet nie wiem czy cos wyszło/ ewentualnie swoje ,choć model jest dość ładnie zdetalowany.Wnikac w bryłę modelu nie mam zamiaru ,jak juz to brakujące nitowanie.

 

INBOX

 

dsc1579i.jpg

dsc1580c.jpg

dsc1581be.jpg

dsc1582j.jpg

dsc1583o.jpg

dsc1584o.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aleś mnie ucieszył tym warsztatem!

Zobacxymy, czy rzeczywiście jest to zabawka (tak Gabor z ARC), czy też w rękach mistrza (tzn. Roberta) da się z tego cuś wycisnąć:)

 

Osobiście liczę na wieloodcieniowego aluminiaka.

 

Alleluja i do przodu!:)

Link to comment
Share on other sites

Uhuhu - będzie się działo! Zasiadam w pierwszym rzędzie! Za niedługo mam zamiar wystartować z warsztatem swojego BIS-a, więc na pewno będe podglądał. Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

To Cię zjedzą migomaniacy

Wreszcie warsztat F-13tki!

Czy mi się wydaje czy w instrukcji wisi pod modelem RS-2US?

Nie tylko w instrukcji , ale i w wypraskach jest ta rakieta.

Zasiadam oglądać , ale nie zamierzam byc kanibalem

Link to comment
Share on other sites

Gratuluje Robercie wyboru , oraz życzę wytrwałości i powodzenia w wybranym przez ciebie projekcie

Link to comment
Share on other sites

Aleś mnie ucieszył tym warsztatem!

Zobacxymy, czy rzeczywiście jest to zabawka (tak Gabor z ARC), czy też w rękach mistrza (tzn. Roberta) da się z tego cuś wycisnąć:)

 

Osobiście liczę na wieloodcieniowego aluminiaka.

 

Alleluja i do przodu!:)

 

 

Ja tez sie ciesze ,ze w koncu cos dla siebie bede robił a wybór mógł byc tylko jeden oczywiście MiG 21 dlaczego akurat ten bo nikt go na polskim forum jeszcze nie robił a eduardów cała masa ,po za tym wszyscy na niego psiocza wiec sie okaze czy to kasztan ,detal ma naprawde bardzo ładny ,ba pierwszy rzut oka brakuje mi tego skosnego nitowania na płatach ,dziwne bo model ponitowany a tego nie ma Manas daj link do tego wasztatu na ARC bo nie widze .

 

Coraz bardziej sie skłaniam do aluminiaka

 

Za niedługo mam zamiar wystartować z warsztatem swojego BIS-a, więc na pewno będe podglądał. Powodzenia!

 

 

W Twoich rekach napewno powstanie ładny szybki ,bedzie polski ?

 

To Cię zjedzą migomaniacy

 

Nie ma obaw nie są tacy grozni

 

Robert sam jest maniakiem migów

 

 

Tylko troche lubie ten samolot

 

....

Czy mi się wydaje czy w instrukcji wisi pod modelem RS-2US?

Nie tylko w instrukcji , ale i w wypraskach jest ta rakieta.

.....

 

 

Spoko napewno jej nie podwieszę

 

To na poczatek takie spostrzezenie , czesci dyszy wylotowej K-1 i K-2 po sklejeniu maja mniejsza srednice od kadłuba ,czyli pojawia sie uskok ponizej mocowania usterzenia poziomego.To wina kadłuba ktory jest tu jajowaty..

 

 

dzieki em ,co k-ba to na pewno go nie bede przerabiał ,za cienki "Bolek"jestem na chirurgie

 

Robert,

 

To może jak takie cudeńko zacząłeś to do marca, na Olsztyn byś się z nim wyrobił.

Tak daleko nie masz, wiec można by go zobaczyć.

 

Pozdrawiam

BUDYŃ

 

 

Robie go na konkurs na sPWMie który konczy sie w kwietniu,nigdy nie brałem udziału w konkursach modelarskich poza jednym tutaj na forum bo nie uwazam aby moje modele były tego warte ale jak udało by mi sie go skonczyc to nie wykluczone że do was sie wybiore fakt to tylko 130 km

 

 

Gratuluje Robercie wyboru , oraz życzę wytrwałości i powodzenia w wybranym przez ciebie projekcie

Dzieki Piotr

 

Też tu czasem wpadnę.

 

 

zapraszam Krzychu

 

 

Panowie licze oczywiscie na wsparcie merytoryczne podczas budowy tego modelu i musze sie do Adama usmiechnąć o kalki jak sie zdecyduje na malowanie

 

Widzieliscie może jakies dodatki do niego ,tak z ciekawosci narazie pytam

Link to comment
Share on other sites

Z przyjemnością odnotowałem ceremonię otwarcia warsztatu non-profit i do tego w zacnej tematyce

No ale czekam na realne zmagania, bo zapewne będzie na co popatrzeć.

Robert - raczej popierałbym alu, to jednak klasyka.

Sam mam F-13 w kolejce (choć nieco dalekiej) i trochę kwitów, toteż spodziewaj się obecności - choć bez wątpienia dam tu pierwszeństwo powszechnie znanemu i szanowanemu TRYBUNAŁOWI MIGOLOGICZNEMU o ukonstytuowanym składzie jako najwyższej instancji rozstrzygającej spory merytoryczne

Link to comment
Share on other sites

No to nie "R" niestety Mariusz ,ale w planach oczywiscie jest tylko ,ze bym mógł dorwac zasobnik w tej skali

 

dzisiaj Święto ale troche relaksacyjnie posklejałem i zapodkładowałem.

Detal naprawde ładny ,blache nad głową pocieniłem i wyprofilowałem bo była płaska,zagłówek też lekko zmodyfikowałem ,w wyprasce ma takie równe naciecie jak linia podziału a powinno byc łagodne coś ala wgniecenie zagłębienie w pionie i od spodu ,drążka nie wklejałem bo wymaga też lekkie modyfikacji .panowie prosze mi powiedziec na jaki kolor /wiem szary/pomalować kokpit ,najleopiej jakis nr FS albo konkretnej farby ,będe wdzięczny.

 

dsc09636z.jpg

dsc09637b.jpg

dsc09639o.jpg

dsc09640h.jpg

dsc09641y.jpg

dsc09645v.jpg

 

I taki mały kwiatek a mianowicie spasowanie boków wanny kokpitu z bokami kadłuba trzeba będzie chyba to szpachlować

 

spasowanie.jpg

spasowanie2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na razie musisz mi uwierzyć Robercie na słowo, że to lepiej wygląda - nie ma szpar ani przy tablicy ani przy tylnej ścianie.

Relacji nie prowadzę, ale jutro wstawię jakieś fotki tej kabiny, bo to podobno jedno zdjęcie tysiąca słów jest warte

Link to comment
Share on other sites

Śledzę i nie piszę na razie nic...

Na ale te szczeliny kiepsko wyglądają. Nie będę się wymądrzał, ale chyba faktycznie najlepiej było by wkleić najpierw burty, później resztę...

Ale trzymam kciuki, Robercie

Link to comment
Share on other sites

Witam w Świateczny Dzień.

blache nad głową pocieniłem i wyprofilowałem bo była płaska

Może to wina zdjęć , ale wydaje mi się mimo wszystko za gruba.Przecież to była trochę grubsza blacha, ale tak patrząc na skalę i porównując grubośc na zdjęciach modelu to wychodzi chyba za gruba .Nie lepiej dorobić z kawałka sztywniejszej blaszki ?

Odnośnie spasowania kokpitu i boków kadłuba to wypowiedzą sie Koledzy Praktycy, ale w oczy rzucił mi sie jeden element , który powinien chyba zostać spiłowany .Chodzi o obłe występy na bokach kokpitu.W tej wersji tam powinno być tylko wzmocnienie nitami , bez tego wybrzuszenia .Dopiero w kabinach otwieranych w bok , na prawo , było to wybrzuszenie w którym znajdował się cylinderek podrzutu kabiny w wypadku katapultowania.

Pokazuję te elementy poniżej.

 

paskibok.jpg

cylinderekpodrzutu.jpg

 

Na koncu wrzucam link do fotek ze zdjęciami kabiny 21F-13 , może się przydadzą.

https://hotfile.com/dl/186121741/09e08a1/kabina_21F-13__21F.zip.html

 

PS.Tu zdjęcia jak wygląda mocowanie i blacha osłaniająca głowę pilota.

21f13osona.jpg

21f13osona2.jpg

21f13osona3.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.