Robert Ostrowski Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Witam Zaczynam dłuższy projekt który bede robił równolegle z innymi modelami które czekają w kolejce ,MiG powstaje w Konkursie na Starym PWMie http://www.forum.modelarstwo.org.pl/viewtopic.php?f=204&t=51168 MiG będzie w malowaniu oczywiście polskim jeszcze sie nie zdecydowałem czy bedzie to łaciaty 2015 czy moze pierwszy dostarczony 1217 ,dokupowania dodatków nie przewiduje /nawet nie wiem czy cos wyszło/ ewentualnie swoje ,choć model jest dość ładnie zdetalowany.Wnikac w bryłę modelu nie mam zamiaru ,jak juz to brakujące nitowanie. INBOX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manas Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Aleś mnie ucieszył tym warsztatem! Zobacxymy, czy rzeczywiście jest to zabawka (tak Gabor z ARC), czy też w rękach mistrza (tzn. Roberta) da się z tego cuś wycisnąć Osobiście liczę na wieloodcieniowego aluminiaka. Alleluja i do przodu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moralezz Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Uhuhu - będzie się działo! Zasiadam w pierwszym rzędzie! Za niedługo mam zamiar wystartować z warsztatem swojego BIS-a, więc na pewno będe podglądał. Powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Też tu czasem wpadnę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
young Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 To Cię zjedzą migomaniacy Wreszcie warsztat F-13tki! Czy mi się wydaje czy w instrukcji wisi pod modelem RS-2US? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triadabor Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Robert sam jest maniakiem migów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babcia131 Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 To Cię zjedzą migomaniacy Wreszcie warsztat F-13tki! Czy mi się wydaje czy w instrukcji wisi pod modelem RS-2US? Nie tylko w instrukcji , ale i w wypraskach jest ta rakieta. Zasiadam oglądać , ale nie zamierzam byc kanibalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
em Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 To na poczatek takie spostrzezenie , czesci dyszy wylotowej K-1 i K-2 po sklejeniu maja mniejsza srednice od kadłuba ,czyli pojawia sie uskok ponizej mocowania usterzenia poziomego.To wina kadłuba ktory jest tu jajowaty.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzer_lehr Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Robert, To może jak takie cudeńko zacząłeś to do marca, na Olsztyn byś się z nim wyrobił. Tak daleko nie masz, wiec można by go zobaczyć. Pozdrawiam BUDYŃ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrPilot Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Gratuluje Robercie wyboru , oraz życzę wytrwałości i powodzenia w wybranym przez ciebie projekcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted December 20, 2012 Author Share Posted December 20, 2012 Aleś mnie ucieszył tym warsztatem!Zobacxymy, czy rzeczywiście jest to zabawka (tak Gabor z ARC), czy też w rękach mistrza (tzn. Roberta) da się z tego cuś wycisnąć Osobiście liczę na wieloodcieniowego aluminiaka. Alleluja i do przodu! Ja tez sie ciesze ,ze w koncu cos dla siebie bede robił a wybór mógł byc tylko jeden oczywiście MiG 21 dlaczego akurat ten bo nikt go na polskim forum jeszcze nie robił a eduardów cała masa ,po za tym wszyscy na niego psiocza wiec sie okaze czy to kasztan ,detal ma naprawde bardzo ładny ,ba pierwszy rzut oka brakuje mi tego skosnego nitowania na płatach ,dziwne bo model ponitowany a tego nie ma Manas daj link do tego wasztatu na ARC bo nie widze . Coraz bardziej sie skłaniam do aluminiaka Za niedługo mam zamiar wystartować z warsztatem swojego BIS-a, więc na pewno będe podglądał. Powodzenia! W Twoich rekach napewno powstanie ładny szybki ,bedzie polski ? To Cię zjedzą migomaniacy Nie ma obaw nie są tacy grozni Robert sam jest maniakiem migów Tylko troche lubie ten samolot ....Czy mi się wydaje czy w instrukcji wisi pod modelem RS-2US? Nie tylko w instrukcji , ale i w wypraskach jest ta rakieta. ..... Spoko napewno jej nie podwieszę To na poczatek takie spostrzezenie , czesci dyszy wylotowej K-1 i K-2 po sklejeniu maja mniejsza srednice od kadłuba ,czyli pojawia sie uskok ponizej mocowania usterzenia poziomego.To wina kadłuba ktory jest tu jajowaty.. dzieki em ,co k-ba to na pewno go nie bede przerabiał ,za cienki "Bolek"jestem na chirurgie Robert, To może jak takie cudeńko zacząłeś to do marca, na Olsztyn byś się z nim wyrobił. Tak daleko nie masz, wiec można by go zobaczyć. Pozdrawiam BUDYŃ Robie go na konkurs na sPWMie który konczy sie w kwietniu,nigdy nie brałem udziału w konkursach modelarskich poza jednym tutaj na forum bo nie uwazam aby moje modele były tego warte ale jak udało by mi sie go skonczyc to nie wykluczone że do was sie wybiore fakt to tylko 130 km Gratuluje Robercie wyboru , oraz życzę wytrwałości i powodzenia w wybranym przez ciebie projekcie Dzieki Piotr Też tu czasem wpadnę. zapraszam Krzychu Panowie licze oczywiscie na wsparcie merytoryczne podczas budowy tego modelu i musze sie do Adama usmiechnąć o kalki jak sie zdecyduje na malowanie Widzieliscie może jakies dodatki do niego ,tak z ciekawosci narazie pytam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikolaj75 Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Z przyjemnością odnotowałem ceremonię otwarcia warsztatu non-profit i do tego w zacnej tematyce No ale czekam na realne zmagania, bo zapewne będzie na co popatrzeć. Robert - raczej popierałbym alu, to jednak klasyka. Sam mam F-13 w kolejce (choć nieco dalekiej) i trochę kwitów, toteż spodziewaj się obecności - choć bez wątpienia dam tu pierwszeństwo powszechnie znanemu i szanowanemu TRYBUNAŁOWI MIGOLOGICZNEMU o ukonstytuowanym składzie jako najwyższej instancji rozstrzygającej spory merytoryczne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apache Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Warsztat zaczyna się obiecująco.Niemogę doczekać się pierwszych prac. Robercie mam tylko pytanie.Co ze złotym migiem-21? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted December 20, 2012 Author Share Posted December 20, 2012 Robercie mam tylko pytanie.Co ze złotym migiem-21? W takiej formie jak był ostatnio na forum jest na sprzedaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moralezz Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 ...bedzie polski ? Oczywiście - 8705 z 34 PLM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qalimar Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Nie jest to wprawdzie R, ale z przyjemnością pokibicuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 No to nie "R" niestety Mariusz ,ale w planach oczywiscie jest tylko ,ze bym mógł dorwac zasobnik w tej skali dzisiaj Święto ale troche relaksacyjnie posklejałem i zapodkładowałem. Detal naprawde ładny ,blache nad głową pocieniłem i wyprofilowałem bo była płaska,zagłówek też lekko zmodyfikowałem ,w wyprasce ma takie równe naciecie jak linia podziału a powinno byc łagodne coś ala wgniecenie zagłębienie w pionie i od spodu ,drążka nie wklejałem bo wymaga też lekkie modyfikacji .panowie prosze mi powiedziec na jaki kolor /wiem szary/pomalować kokpit ,najleopiej jakis nr FS albo konkretnej farby ,będe wdzięczny. I taki mały kwiatek a mianowicie spasowanie boków wanny kokpitu z bokami kadłuba trzeba będzie chyba to szpachlować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manas Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Klapka nad zagłówkiem żondzi:) Szpara przyburtowa takoż Trampek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Wszystko by całkiem ładnie pasowało w kabinie, gdybyś najpierw przykleił burty do połówek kadłuba, ja tak zrobiłem w swoim i się wszystko zeszło jak należy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 Ale wtedy szpary bedą przy tablicy i tylnej scianie ,zawsze moge to rozkleic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portalus Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 ja tak zrobiłem w swoim. Można go gdzieś zobaczyć - jakiś warsztat lub chociaż galeria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Na razie musisz mi uwierzyć Robercie na słowo, że to lepiej wygląda - nie ma szpar ani przy tablicy ani przy tylnej ścianie. Relacji nie prowadzę, ale jutro wstawię jakieś fotki tej kabiny, bo to podobno jedno zdjęcie tysiąca słów jest warte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted December 26, 2012 Author Share Posted December 26, 2012 To czekam na fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiedotow Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Śledzę i nie piszę na razie nic... Na ale te szczeliny kiepsko wyglądają. Nie będę się wymądrzał, ale chyba faktycznie najlepiej było by wkleić najpierw burty, później resztę... Ale trzymam kciuki, Robercie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babcia131 Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 (edited) Witam w Świateczny Dzień. blache nad głową pocieniłem i wyprofilowałem bo była płaska Może to wina zdjęć , ale wydaje mi się mimo wszystko za gruba.Przecież to była trochę grubsza blacha, ale tak patrząc na skalę i porównując grubośc na zdjęciach modelu to wychodzi chyba za gruba .Nie lepiej dorobić z kawałka sztywniejszej blaszki ? Odnośnie spasowania kokpitu i boków kadłuba to wypowiedzą sie Koledzy Praktycy, ale w oczy rzucił mi sie jeden element , który powinien chyba zostać spiłowany .Chodzi o obłe występy na bokach kokpitu.W tej wersji tam powinno być tylko wzmocnienie nitami , bez tego wybrzuszenia .Dopiero w kabinach otwieranych w bok , na prawo , było to wybrzuszenie w którym znajdował się cylinderek podrzutu kabiny w wypadku katapultowania. Pokazuję te elementy poniżej. Na koncu wrzucam link do fotek ze zdjęciami kabiny 21F-13 , może się przydadzą. https://hotfile.com/dl/186121741/09e08a1/kabina_21F-13__21F.zip.html PS.Tu zdjęcia jak wygląda mocowanie i blacha osłaniająca głowę pilota. Edited December 26, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.