Bengal Napisano 21 Czerwca 2017 Autor Share Napisano 21 Czerwca 2017 Dłubię kabelki przy silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 15 Lipca 2017 Share Napisano 15 Lipca 2017 Coś dalej się dzieje, czy umarło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 15 Lipca 2017 Autor Share Napisano 15 Lipca 2017 Na razie odpoczywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 15 Lipca 2017 Share Napisano 15 Lipca 2017 Tak Cię zmęczył ten modelik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 15 Lipca 2017 Autor Share Napisano 15 Lipca 2017 Tego bym nie powiedział, no może dłubanina przy kabelkach ale bardziej chce potrenować na czymś innym zdrapki i nie popsuć Mustanga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 5 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 5 Czerwca 2018 Dobry, przepraszam że post pod postem, ale prawie rok przerwy, temat nie umarł. Wznowiłem walkę z Mustangiem. Pierwszy raz miałem okazję to zabawy z chippingiem, wyszło tak Troszkę chyba przesadziłem ale po położeniu koloru za długo dałem mu wyschnąć i musiałem mocno trzeć szczoteczką by był jakiś efekt, może gdybym szybciej to zrobił to efekt byłby delikatniejszy. Mam nadzieje, że washe i oleje zminimalizują troszkę ten efekt. Czy od nowa robić ? B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipsg Napisano 5 Czerwca 2018 Share Napisano 5 Czerwca 2018 Nie chcę sobie wyobrażać, co musiałoby się dziać w kokpicie Mustanga, żeby tak wyglądał Chyba jednak bym jechał od nowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 5 Czerwca 2018 Share Napisano 5 Czerwca 2018 Mocno przesadzone. Następnym razem nie trzyj szczoteczką, tylko zdrapuj wykałaczką, będziesz miał większą kontrolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 8 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 8 Czerwca 2018 Próba nr 3 i chyba tak zostanie, i tak nie będzie dużo widać. Odpuściłem sobie chipping, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abtb Napisano 8 Czerwca 2018 Share Napisano 8 Czerwca 2018 Teraz jest znacznie lepiej. Może jeszcze odrobinka suchego srebrnego pędzlucha na czerń ale to już wedle uznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 8 Czerwca 2018 Share Napisano 8 Czerwca 2018 Wygląda to dużo lepiej niż poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franz75 Napisano 9 Czerwca 2018 Share Napisano 9 Czerwca 2018 Fajnie wyglada, potrenowałęś chipping, to dobrze. Ale lekkie obicia to możesz dac. Dobrze Ci idzie, tak trzymac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 10 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 10 Czerwca 2018 Dobry, odpoczywszy po BABARYBIE siadam dalej do mustanga Powoli zbieram się do zamykania połówek i rozpoczynam walkę z silnikiem. jeszcze dużo przede mną.... B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 16 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 16 Czerwca 2018 Zacząłem wymianę luf. Było tak: jest tak : porównanie : i pozostała ekipa do zrobienia : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 16 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 16 Czerwca 2018 Nie jest wklejone otwór wywierciłem ale tylko by przymierzyć. Wywiercę większy i wtedy powinno być ok i dopiero wtedy wkleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 17 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 17 Czerwca 2018 Poprawiłem lufy : i powoli zbieram się do zamknięcia połówek kadłuba : i 2 zdjęcia w innym świetle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 25 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 25 Czerwca 2018 Puk Puk, lecę dalej z Mustangiem. Troszkę musiałem się nakombinować z blaszkami dedykowanymi do Mustanga Tamiyi a nie Dragona dlatego waham czy otwierać lewe skrzydło czy zostawić tylko prawe Skrzydło nie jest sklejone, wszystko jest na sucho zamontowane i jeszcze będzie poprawione (karabiny m.in...). Przed wklejeniem skrzydeł muszę ładnie zaszpachlować łączenie kadłuba bo coś mi nie poszło :( Chyba będzie to pierwszy i ostatni model w 32 i chyba ostatni raz gdzie zakupiłem takie blaszki, to po prostu nie dla mnie :( Niestety popatrzyłem na owiewkę i jak na złość na całej długości ma szef na środku :( czyli czeka mnie zakup zestawu tamiyi (87070, 87069, 87068) - tak ? czy coś pomyliłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 27 Czerwca 2018 Cześć, zakupiłem pasty tamiyi: kolejność znam: COARSE, FINE, FINISH Owiewka w Mustangu wygląda tak : Nie jest tak duży ten szew ale jednak jest i mam pytanie bo jak czytałem/oglądałem filmiki na yt to używają na nich ściereczek (chyba też tamiyi - Tamiya 87090 Compound Applicator - 3 Color Set?) Niestety go nie mam, czy mogę użyć papierów ściernych ? Jeśli tak to zaczynać od jakiej gradacji? Czy usunąć szef ostrym nożykiem a potem od 2k(coarse), 2.5k(fine), 3k(finish)? Znalazłem jakaś starą owiewkę na której sobie najpierw potrenuję Co mogę zrobić źle i jak bardzo mogę popsuć zestawową owiewkę? I najważniejsze, jeśli popsuję to gdzieś można zakupić taką owiewkę B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 27 Czerwca 2018 Share Napisano 27 Czerwca 2018 Jasne że możesz użyć papierów ściernych; wodnych. Jakie? Nie wiem jakie masz. przydatne są też polerki do paznokci, mają różną gradację, pasty na koniec. Miejsce szlifowania możesz ograniczyć taśmą. Niczego nie zepsujesz, choć po pierwszych szlifach będziesz przerażony. To jeszcze jeden filmik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzy65siek Napisano 27 Czerwca 2018 Share Napisano 27 Czerwca 2018 ja bym zaczął od jakiegoś papieru 600, może 800. Koniecznie na mokro. A potem to już do góry, bez przeskakiwania gradacji: 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 i pasty. Nic nie zepsujesz. Jak zaczniesz od zbyt wysokiej gradacji, to będziesz miał brzydki garbik. I jeszcze jedno - odradzam pilniki do paznokci. Nie są jednolite pod względem gramatury i twardości ziarna. Lepiej kupić papier ścierny, przynajmniej będziesz wiedział co robisz. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 28 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 28 Czerwca 2018 Z owiewką będę walczył w weekend - muszę się mentalnie przygotować Wróciłem do walki z silnikiem : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mates Napisano 28 Czerwca 2018 Share Napisano 28 Czerwca 2018 Ja też obawiałem się likwidowania szwu na owiewce (myślę, że każdy się na początku obawia), zwłaszcza jak prowadziłem pierwszy warsztat na forum z Superhornetem. Okazuje się, że to bardzo prosta i niezabierająca wiele czasu robota. Ba, będzie wyglądała jeszcze lepiej niż przed całym procesem. Ja zaczynam od usunięcia szwu nożykiem, i potem papierami ściernymi to ładnie wyrównuję. W aktualnym warsztacie A-4M zacząłem od papieru 1500 i szedłem w górę. Jeszcze pod koniec dodatkowo przejechałem gąbką Tamiyi 3000 i papierem 5000 dla pewności. Zresztą, im będziesz miał większą wartość gradacji papieru, to będziesz widział, że wygląda elegancko. Na to poszły pasty najpierw Tamiya fine a potem Tamiya finish. Właściwie to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abtb Napisano 28 Czerwca 2018 Share Napisano 28 Czerwca 2018 Wygląda ciekawie Czy niebieskie opaski na miedzianym przewodzie powinny być niebieskie czy czarne? Na pokrywach zaworów widać solidne ziarno. Czym malowałeś? Wg mnie pokrywy są odlewane z aluminium i powinny być raczej gładkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 28 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 28 Czerwca 2018 Ja też obawiałem się likwidowania szwu na owiewce (myślę, że każdy się na początku obawia), zwłaszcza jak prowadziłem pierwszy warsztat na forum z Superhornetem. Okazuje się, że to bardzo prosta i niezabierająca wiele czasu robota. Ba, będzie wyglądała jeszcze lepiej niż przed całym procesem.Ja zaczynam od usunięcia szwu nożykiem, i potem papierami ściernymi to ładnie wyrównuję. W aktualnym warsztacie A-4M zacząłem od papieru 1500 i szedłem w górę. Jeszcze pod koniec dodatkowo przejechałem gąbką Tamiyi 3000 i papierem 5000 dla pewności. Zresztą, im będziesz miał większą wartość gradacji papieru, to będziesz widział, że wygląda elegancko. Na to poszły pasty najpierw Tamiya fine a potem Tamiya finish. Właściwie to wszystko. Będę próbował zobaczymy jak pójdzie... Wygląda ciekawie Czy niebieskie opaski na miedzianym przewodzie powinny być niebieskie czy czarne? Na pokrywach zaworów widać solidne ziarno. Czym malowałeś? Wg mnie pokrywy są odlewane z aluminium i powinny być raczej gładkie czarne.. więc do poprawy pokrywy malowałem white aluminium od ak prosto z butli, więc "może" błyszczący źle wymieszałem i od tego nie wiem, ale tutaj już zbytnio nie mam jak poprawić :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 28 Czerwca 2018 Share Napisano 28 Czerwca 2018 Masz swoją wizję kolorystyczną, OK, niech tak będzie, ale odwrotnie umieszczone wydechy warto by chyba jednak poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.