Skocz do zawartości

Lotnik na lądzie - warsztat ogólny


Mikolaj75

Rekomendowane odpowiedzi

Śmielej z tą szoferką, plama po paliwie przy korku większa, przejedź ołówkiem płytę ryflowaną. Zacieków też byśmógł trochę dorobić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Andrzej, akurat mocno muszę przemyśleć, czy uwzględnić Twoje sugestie w tym konkretnym wypadku - bo oczywiście teoretycznie można to zrobić, a na Twoich wskazówkach zawsze dobrze się wychodzi.  Ale jednak to nie jest maszyna wojskowa, ani nawet budowlana, a sam wiesz, jak ten mój oryginał wygląda. Już teraz buda jest intensywniej brudna niż znane mi fotki oryginału, ale kompromis pozwalający na ucieczkę od "efektu resoraka" jest tu niezbędny. Pokombinuję :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
4 godziny temu, Mikolaj75 napisał:

Szanowni, gdzie w LT vz.38 (Pz 38 (t) A) znajduje się wlew paliwa?

Nie zgłębiałem jeszcze jego konstrukcji (model jeszcze w pudle) ale z tego co kojarzę, to wlewy paliwa znajdują się wewnątrz, pod bocznymi, uchylnymi klapami płyty nadsilnikowej. Nie poszalejesz zatem z plamami.  Jeśli się mylę, mądrzejsi w temacie mnie poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdecznie,

djack - ja te kalki miałem normalnie na arkuszu w pudełku - przypuszczam, że FtF w przyszłości wyda LT-38 i już te kalki tak są zbiorczo wydrukowane. Poza tym robi je (i inne ciekawe do rodziny PZ 38) Ropos.

Fleczer - no właśnie - jak to jest z nazwą? Czasem piszą Skoda, czasem Praga, a czasem tylko LT-38 albo LT vz. 38... Trudno się połapać. Ktoś wie..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację. Zaglądałem do pudełka po kupieniu, ale nie oglądałem kalek. Wyszedłem z założenia, że skoro jest tylko schemat do niemieckiego wozu, to nie przypuszczałem, że będą jakieś kalki ekstra. A tu proszę taka siurpryza. Co do nazwy to moim zdaniem nazwa Praga jest nieprawidłowa, bo z Pragi to tam był tylko silnik, ze Skody armata, a głównym wytwórcą były chyba jednak ČKD (czyli praskie zakłady Českomoravská Kolben Daněk).

Edytowane przez djack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Godzinę temu, patrykd napisał:

Co ten silnik taki bez plam oleju?

 

No nie ma. Poanalizuję jeszcze zdjęcia, na razie wychodzi mi, że planowany egzemplarz był zadbany. Silnik póki co nie jest zamontowany, wciąż można działać 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.