wuwumaster Napisano 11 Lipca 2010 Share Napisano 11 Lipca 2010 bo szybką schną, a oleje baaardzo długo, są gęste i sie da nimi mazać i mazać i mazać... pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin93 Napisano 11 Lipca 2010 Share Napisano 11 Lipca 2010 Witam, może pytanie już było, ale nigdzie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi. Więc, mam problem z olejnymi farbami revell-a przy malowaniu aerografem. Po wymieszaniu, wlaniu do zbiorniczka areo. i rozcieńczeniu farby tym rozcieńczalnikiem : http://www.mojehobby.pl/wamod-od05-rozcienczalnik-75ml--p-6-116053.html zaczynam malowanie. I czasem już po pierwszej warstwie zaczyna pojawiać się dziwna faktura, taki meszek ? Nie wiem czego to jest wina, ale psuje to cały efekt malowania, czy mógł by ktoś pomóc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ludlego.mil Napisano 11 Lipca 2010 Share Napisano 11 Lipca 2010 JA Ja bym radził rozcieńczalnik od Revella chyba za 9 zł są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaił Napisano 12 Lipca 2010 Share Napisano 12 Lipca 2010 Czy ktos moglb poradzic jak wykonac flage w skali 1:35 do modelu ? Chodzi mi glownie o to aby stworzyc ja w miare realistycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekgksw3 Napisano 12 Lipca 2010 Share Napisano 12 Lipca 2010 Ja swoją włoską flagę na Semovente zrobiłem ze zwykłego papieru do drukarki, na nim namalowałem wzór, z tego co pamiętam to chyba humbrolem, potem wymiąłem rozprostowałem i przykurzyłem pastelą - myślę że wygląda całkiem nieźle, zawsze możesz spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter Napisano 12 Lipca 2010 Share Napisano 12 Lipca 2010 Zależy jaką. Z leżącą nie ma problemu, z wiszącą na wietrze też można sobie poradzić. Na przykład moje wypociny na Sheridanie Wydrukowana po dwóch stronach i wygięta tak aby nie była widoczna grubośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaił Napisano 12 Lipca 2010 Share Napisano 12 Lipca 2010 Myslalem o polozonej fladze, wykonanej z papieru nasaczonego wikolem z woda ale chyba wydrukowany kolor zbytnio by ucierpial... Najlepiej odwzorowywalaby flage chusteczka z wikolem i woda tyle tylko ze potem nie narysuje sie precyzyjnie wzoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajdak83 Napisano 12 Lipca 2010 Share Napisano 12 Lipca 2010 Witam, może pytanie już było, ale nigdzie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi. Więc, mam problem z olejnymi farbami revell-a przy malowaniu aerografem. Po wymieszaniu, wlaniu do zbiorniczka areo. i rozcieńczeniu farby tym rozcieńczalnikiem : http://www.mojehobby.pl/wamod-od05-rozcienczalnik-75ml--p-6-116053.html zaczynam malowanie. I czasem już po pierwszej warstwie zaczyna pojawiać się dziwna faktura, taki meszek ? Nie wiem czego to jest wina, ale psuje to cały efekt malowania, czy mógł by ktoś pomóc ? Ekspertem nie jestem, ale może to być złe rozcieńczenie (za mało roz.) ewentualnie źle dobrane ciśnienie. Nic innego na razie nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Witam. Potzrbuje waszej pomocy. Chce spisać liste samolotów na jakich latali Polscy piloci w Anglii. Zatrzymało mnie przy Hurricane'ach i spitach. Czy musze spisywać wszystkie wersje czy podwersje np Spitefire VB, Spitfire F IXC czy LF IXE, to samo w Hurricane'ach. Te wszystkie wersje samolotów były takie same pod wzgledem budowy samolotu i różniły je tylko silniki, czy miały wpływ na samolot?? Czy był jeden krótszy czy dłuższy. Bardzo prosze Was o pomoc!!!! Pozd:Arek17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Botan Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Nie po co wyważać otwartych drzwi zobacz linki na pw ;) Co wersji samolotów to na spitfirach się szczegółowo nie znam ale na Hurricane'ach troszeczkę już tak. Powinieneś spisywać wersje i podwersje bo są: -Hurricane MK I wczesny z płóciennych skrzydłem i MK I z późnym metalowym - różnica znaczna i widoczna, -MK II ma większy silnik niż MKI -Poszczególne typy MK II różnią się uzbrojeniem, jest to cecha bardzo widoczna bo MK IIa miał skrzydło jak MK I z ośmioma km, MK IIb miał ich 12 a za to MK IIc miał 4 działka 20 mm a MKIId dwa 40 mm pod skrzydłami. jeszcze IIb i IIc mogły zabierać bomby/zapasowe zbiorniki paliwa -MK IV miał skrzydło uniwersalne pod różne typy broni. Dobrze mieć fotkę danego egzemplarza żeby sprawdzić czy miał filtr przeciwpyłowy albo jaki rodzaj śmigła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Witam. Potzrbuje waszej pomocy. Chce spisać liste samolotów na jakich latali Polscy piloci w Anglii. Zatrzymało mnie przy Hurricane'ach i spitach. Czy musze spisywać wszystkie wersje czy podwersje np Spitefire VB, Spitfire F IXC czy LF IXE, to samo w Hurricane'ach. Te wszystkie wersje samolotów były takie same pod wzgledem budowy samolotu i różniły je tylko silniki, czy miały wpływ na samolot?? Czy był jeden krótszy czy dłuższy. Różnice w Spitfire'ach były i to widoczne. Nie tylko jeśli chodzi o silnik. Różniły się modelem skrzydła, uzbrojeniem, śmigłami, kołpakami,wyposażeniem kokpitu, radiostacjami, wlotami powietrza do silnika, chłodnicami itd... Każdy Spitfire pomimo podobieństwa jest już inną maszyną. Polacy w brytyjskich i polskich Dyonach (bez uwzględnienia jednostek Ferry) mieli okazję latać na: MkI Mk.IIa Mk.IIb Mk.Vb LF Mk.Vb Mk.Vc F Mk.IXc F Mk. IXe H.F. Mk.IX LF Mk.IXe LF Mk.XVIe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin93 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Botan i Kornik_69 Bardzo dziękuje Wam za pomoc. Pozd:Arek17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Nie ma za co. Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to wal śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dicappo Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 http://tnij.org/model1 Czy ten model jest opłaclny?I skąd można wziąć do niego części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Arek spróbuj zdobyć książkę Witolda Szewczyka "Samoloty na których walczyli Polacy" z serii Biblioteczka Skrzydlatej Polski. Jest to stara publikacja, ale masz w niej opisane wszystkie samoloty (i ich wersje) których używały PSP i LWP (łącznie z tymi na których latali Polacy w nie polskich dywizjonach, lub się szkolili) w okresie 1939-45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 No i oczywiście Andrzej Morgała - Polskie Samoloty Wojskowe 1939-1945 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 No i oczywiście Andrzej Morgała - Polskie Samoloty Wojskowe 1939-1945 Hehe sądzę że ciężej to dostać niż Szewczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 EEE taaam http://www.allegro.pl/item1129409321_a_morgala_polskie_samoloty_wojskowe_1939_1945.html http://www.allegro.pl/item1139159807_1981r_polskie_samoloty_wojskowe_1945_1980_morgala.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 13 Lipca 2010 Share Napisano 13 Lipca 2010 Jak te ksiązki są to kupie. Napewno sie przydadzą. Dzięki Moses i jeszcze raz Wielkie Dzieki Kornik_69 Pozd:Arek17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dicappo Napisano 14 Lipca 2010 Share Napisano 14 Lipca 2010 http://mojehobby.pl/revell-39609-contacta-clear-13g-p-9-1548929.html http://mojehobby.pl/wamod-od23-zmywalna-szpachlowka-akrylowa-p-9-1485145.html http://mojehobby.pl/wamod-od23-zmywalna-szpachlowka-akrylowa-p-9-1485145.html http://mojehobby.pl/humbrol-decalfix-humbrol-decalfix-p-9-195006.html http://mojehobby.pl/model-master-1737-decal-set-solution-1-2-oz-p-9-1697758.html http://mojehobby.pl/wamod-od16-fluid-maskujacy-p-9-116820.html czy farby 3 podstawowe kolory Co z tych rzeczy najlepiej klupić na początek może być tylko 1 rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 14 Lipca 2010 Share Napisano 14 Lipca 2010 Po co ci Decalfix i fluid maskujący, na modelarstwie nie ma co oszczędzać ,bo i tak będziesz musiał to prędzej czy później kupić. To zależy co chcesz robić , każda z tych rzeczy ma swoje zadanie i nie da się ich zastąpić czymś innym - uniwersalnym. czy farby 3 podstawowe kolory Chcesz kupić 3 farby i je ze sobą mieszać ,żeby otrzymać wszystkie kolory? To się na pewno nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dicappo Napisano 14 Lipca 2010 Share Napisano 14 Lipca 2010 na razie czołg będę kleić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławko Napisano 14 Lipca 2010 Share Napisano 14 Lipca 2010 na razie czołg będę kleić Jeśli napiszesz jaką dokładnie maszynę i jakie malowanie wybrałaś to prędzej ktoś Ci pomoże w doborze właściwej farbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dicappo Napisano 14 Lipca 2010 Share Napisano 14 Lipca 2010 Dopiero będę kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.