Skocz do zawartości

Atak przez strumyk 1:35


Mateusz2022

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po kilku miesiącach pracy zrobiłem swoją pierwszą w życiu dioramę.

Diorama przedstawia atak wojsk niemieckich przez strumyk.

Jestem kompletnym amatorem, uczę się dopiero modelarstwa, ale sprawia mi to radość i mimo wielu błędów jaki zrobiłem i tak mi się to podoba;)

Największy problem miałem z kolorem wody strumyka, bo źle dobrałem farby. No cóż, człowiek uczy się na błędach.

Na diaoramie modele od Tamiyi w skali 1:35:

1. PanzerKampfwagen II

2.  Hanomag SdKfz 251

3. Antitank Gun 37 mm

 

P1170151.jpgP1170145.jpgP1170144.jpgP1170143.jpgP1170141.jpgP1170140.jpgP1170139.jpgP1170136.jpgP1170135.jpgP1170133.jpgP1170131.jpgP1170145.jpgP1170149.jpgP1170148.jpgP1170147.jpgP1170146.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem, jestem amatorem. Pierwszy raz w życiu malowałem figurki. Domyślam się, że wasze za pierwszym razem od razu wyglądały jakbyście parzyli w lustra, a nie jak moje z wybebeszonymi gałami jak z kreskówek Disneya, które ktoś je przejechał walcem 🤪 

Ale to, że nie mam talentu nie znaczy, że nie mogę tutaj być? chyba... 🤣

Spokojnie, możemy się razem pośmiać. Ale szczerze krytyka się przydaje. Np. na przyszłość będę wiedział, żeby obrobić szwy lepiej. Sam na to nie zwróciłbym uwagi. Dziękuję za komentarz OldMan.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateusz2022 napisał:

Domyślam się, że wasze za pierwszym razem od razu wyglądały jakbyście parzyli w lustra

 

Z pewnością tak było. Nie trać humoru, obejrzyj kilka tutoriali jak malować figurki i dawaj dalej.

Dioramki niezmiennie budzą mój szacunek z uwagi na konieczną do włożenia ilość pracy.

Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!